Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підгузники для дорослих
Очікувана вартість
240 400,00 UAH
UA-2021-12-30-012194-c ● 71059303b11b449da13f66240288a2bc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку" |
Код ЄДРПОУ: | 02770067 |
Вебсайт: | http://vinnitcainternat.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 94 |
Контактна особа: |
Наталія Ланецька +380432511147 vinbigp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2021 22:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2022 14:02 |
Очікувана вартість: | 240 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 202,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник (Бенефіціар) вимагає від переможця (Принципал) надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону у вигляді безумовної безвідкличної банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки ціни договору про закупівлю. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321, а також вимогам, визначеним у п.6 розділу VI тендерної документації. Разом з банківською гарантією обов’язково надаються завірені копії ліцензії Національного банку України та документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, а також оригінал довідки (листа, тощо) про грошове покриття, виданої банком-гарантом, завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, що видав таку гарантію (більш детально у п.6 розділу VI ТД). Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: банківської гарантії, повинен бути не менше строку дії договору про закупівлю. Оформлена відповідно до вимог цієї тендерної документації банківська гарантія має бути передана замовнику не пізніше 17 год 00 хв останнього дня строку укладення договору про закупівлю, визначеного ч.6 ст.33 Закону. Умови та порядок повного чи часткового повернення, а також неповернення замовником забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються в договорі про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД підгузники", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10500 штуки
Підгузник L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
3000 штуки
Підгузник XL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
4400 штуки
Підгузник М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова (з урахуванням винятків, визначених тендерною документацією); застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2021 22:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2021 22:32 |
ТД підгузники.docx | |
30 грудня 2021 22:32 |
Додаток 2.docx | |
30 грудня 2021 22:32 |
додаток 1 проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-30-012194-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я", Код ЄДРПОУ:43595093
Дата подання: 27 січня 2022 15:41
Вимога щодо скасування рішення замовника
Вимога щодо скасування рішення замовника
№19/01/01 від 19.01.2022 р.
№19/01/01 від 19.01.2022 р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2022 19:53
Шановний Учаснику! Згідно з частиною 9 статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію / пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Положення Закону «…замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію / пропозицію…» передбачає, що замовник розглядає лише ті документи, які вимагав у тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогах до предмета закупівлі.
Поряд з цим Закон не забороняє учасникові подавати у складі тендерної пропозиції додаткову інформацію.
Відповідно до п.6.1. Розділу ІІІ Тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.»
Згідно п.6.2. цього ж розділу «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі) згідно з частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації».
Тобто тендерна документація містить посилання на Додаток 2, у якому зазначені технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, а також перелік документів, якими учасник має підтвердити відповідність зазначеним вимогам, а саме:
«3. Учасник повинен надати в електронному (рекомендовано сканованому в форматі рdf ) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- технічну специфікацію у вигляді порівняльної таблиці згідно Додатку 2 цієї документації, яка повинна підтверджувати відповідність запропонованих учасником товарів щодо всіх технічних, якісних та кількісних вимог згідно з положеннями цієї документації, при цьому учасник обов’язково зазначає торговельну назву та найменування виробника продукції, яка пропонується до постачання;
- гарантійний лист підтвердження можливості поставки запропонованого Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Поставка згідно заявки Замовника, але не рідше одного разу на тиждень.
- інші документи, які Учасник вважає за потрібне надати, що підтверджують відповідність пропозиції даному додатку до оголошення.»
У складі Пропозиції ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ" міститься, зокрема:
- гарантійний лист підтвердження можливості поставки запропонованого Товару (файл під назвою «лист гарантія поставки товару.pdf»;
- технічна специфікація у вигляді порівняльної таблиці згідно Додатку 2 (файл під назвою «таблиця відповідності.pdf»), яка підтверджує відповідність запропонованих учасником товарів щодо всіх технічних, якісних та кількісних вимог згідно з положеннями документації та містить інформацію про торговельну назву та найменування виробника продукції, яка пропонується до постачання.
Додатково, учасник завантажив документи (файл під назвою «документи якості.pdf»), що підтверджують якість продукції, яка буде постачатись, в тому числі «Паспорт технічних та якісних характеристик» .
Зважаючи на практику Антимонопольного комітету України (рішення Колегії від 06.03.2018 № 2073-р/пк-пз, оголошення № UA-2018-01-12-000098-b), відомості, подані учасником додатково, не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки замовник не вимагав їх надати.
Крім, того подання вищевказаного документу не призвело до спотворення характеристик предмета закупівлі та повністю підтверджує відповідність технічним вимогам встановленим замовником у Додатку 2.
Прошу звернути Вашу увагу, що документацією передбачалось наступне: підгузники мають бути зручні і надійні у використанні, підходити як для рухливих людей, так і для лежачих хворих, без конкретизації груп рухової активності, а тому інформація у «Паспорті технічних та якісних характеристик» щодо призначення продукції для нерухомих та обмежено рухомих хворих не суперечить даній вимозі.
Окремо, варто відзначити, що найчастішою причиною для носіння підгузників дорослими є важкі захворювання, які супроводжуються, як правило, горизонтальним положенням пацієнта, а також порушеннями в роботі певних систем організму, які не дозволяють стримувати природні процеси.
Враховуючи, специфіку діяльності Замовника, а саме основним завданнями пансіонату є забезпечення належних умов для проживання, соціально-побутового обслуговування, надання медичної допомоги громадянам похилого віку та інвалідам, які потребують сторонньої допомоги, дана продукція буде використовуватись саме людьми з обмеженою руховою активністю та лежачими хворими.
Положення Закону «…замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію / пропозицію…» передбачає, що замовник розглядає лише ті документи, які вимагав у тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогах до предмета закупівлі.
Поряд з цим Закон не забороняє учасникові подавати у складі тендерної пропозиції додаткову інформацію.
Відповідно до п.6.1. Розділу ІІІ Тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.»
Згідно п.6.2. цього ж розділу «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі) згідно з частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації».
Тобто тендерна документація містить посилання на Додаток 2, у якому зазначені технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, а також перелік документів, якими учасник має підтвердити відповідність зазначеним вимогам, а саме:
«3. Учасник повинен надати в електронному (рекомендовано сканованому в форматі рdf ) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- технічну специфікацію у вигляді порівняльної таблиці згідно Додатку 2 цієї документації, яка повинна підтверджувати відповідність запропонованих учасником товарів щодо всіх технічних, якісних та кількісних вимог згідно з положеннями цієї документації, при цьому учасник обов’язково зазначає торговельну назву та найменування виробника продукції, яка пропонується до постачання;
- гарантійний лист підтвердження можливості поставки запропонованого Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Поставка згідно заявки Замовника, але не рідше одного разу на тиждень.
- інші документи, які Учасник вважає за потрібне надати, що підтверджують відповідність пропозиції даному додатку до оголошення.»
У складі Пропозиції ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ" міститься, зокрема:
- гарантійний лист підтвердження можливості поставки запропонованого Товару (файл під назвою «лист гарантія поставки товару.pdf»;
- технічна специфікація у вигляді порівняльної таблиці згідно Додатку 2 (файл під назвою «таблиця відповідності.pdf»), яка підтверджує відповідність запропонованих учасником товарів щодо всіх технічних, якісних та кількісних вимог згідно з положеннями документації та містить інформацію про торговельну назву та найменування виробника продукції, яка пропонується до постачання.
Додатково, учасник завантажив документи (файл під назвою «документи якості.pdf»), що підтверджують якість продукції, яка буде постачатись, в тому числі «Паспорт технічних та якісних характеристик» .
Зважаючи на практику Антимонопольного комітету України (рішення Колегії від 06.03.2018 № 2073-р/пк-пз, оголошення № UA-2018-01-12-000098-b), відомості, подані учасником додатково, не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки замовник не вимагав їх надати.
Крім, того подання вищевказаного документу не призвело до спотворення характеристик предмета закупівлі та повністю підтверджує відповідність технічним вимогам встановленим замовником у Додатку 2.
Прошу звернути Вашу увагу, що документацією передбачалось наступне: підгузники мають бути зручні і надійні у використанні, підходити як для рухливих людей, так і для лежачих хворих, без конкретизації груп рухової активності, а тому інформація у «Паспорті технічних та якісних характеристик» щодо призначення продукції для нерухомих та обмежено рухомих хворих не суперечить даній вимозі.
Окремо, варто відзначити, що найчастішою причиною для носіння підгузників дорослими є важкі захворювання, які супроводжуються, як правило, горизонтальним положенням пацієнта, а також порушеннями в роботі певних систем організму, які не дозволяють стримувати природні процеси.
Враховуючи, специфіку діяльності Замовника, а саме основним завданнями пансіонату є забезпечення належних умов для проживання, соціально-побутового обслуговування, надання медичної допомоги громадянам похилого віку та інвалідам, які потребують сторонньої допомоги, дана продукція буде використовуватись саме людьми з обмеженою руховою активністю та лежачими хворими.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-12-30-012194-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я", Код ЄДРПОУ:43595093
Дата подання: 29 січня 2022 15:51
Дата подання: 29 січня 2022 15:51
неправомірне визначення переможця
Комунальною установою "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку" (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-30-012194-c. ТОВ "НАШЕ ЗОДОВ’Я", подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №19/01/01 від 19.01.2022 було прийнято рішення визначити Переможцем процедури закупівлі Учасника ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ".
Такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ
"ТЕЛОС КОМПАНІ"
1. Відповідно до ч. 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації вимагається: Надання довідки, складеної Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів, назви предмету договору, суми договору та року постачання продукції.
Водночас у складі пропозиції Учасник ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ" надає документ «аналогічні договора.pdf» в якому не зазначає рік постачання продукції.
Зауважуємо, що дата підписання договору не є роком виконання договору, адже договір може буди виконаний в інший час. Таким чином, учасник не зазначив саме рік постачання продукції.
Замовник встановив чітку вимогу щодо надання довідки про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням року постачання продукції, Учасник ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ ", в свою чергу, не виконав дану вимогу, а отже його пропозиція підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Відповідно до ч. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 2 до Тендерної документації у пункті 2 Додатку 2 «Технічні, якісні та інші вимоги до предмету закупівлі» Замовник вимагає наявність у підгузників вертикального бар’єру для максимального захисту від протікань.
Згідно пункту 3. Додатку 2 Учасник повинен надати в електронному (рекомендовано сканованому в форматі рdf ) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- технічну специфікацію у вигляді порівняльної таблиці згідно Додатку 2 цієї документації, яка повинна підтверджувати відповідність запропонованих учасником товарів щодо всіх технічних, якісних та кількісних вимог згідно з положеннями цієї документації, при цьому учасник обов’язково зазначає торговельну назву та найменування виробника продукції, яка пропонується до постачання;
Водночас Учасник ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ" надав документ «Таблиця відповідності.pdf», у якому щодо кожної позиції товару конкретно не зазначено, чи мають підгузники вертикальний бар’єр для максимального захисту від протікань.
Отже, Учасник не підтвердив наявність вертикального бар’єру для максимального захисту від протікань, та не підтвердив відповідність запропонованих ним товарів щодо всіх технічних, якісних та кількісних вимог згідно з положеннями тендерної документації, таким чином, пропозиція Учасника ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ" підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та не дає Замовнику змоги отримати достовірну інформацію щодо запропонованого Учасником товару.
3. Відповідно до ч. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 2 до Тендерної документації у пункті 3 Додатку 2 «Технічні, якісні та інші вимоги до предмету закупівлі» Замовник вимагає:
3) Товар повинен бути новим, без дефектів, забруднень чи пошкоджень.
6) Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо).
Згідно пункту 3. Додатку 2 Учасник повинен надати в електронному (рекомендовано сканованому в форматі рdf ) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- технічну специфікацію у вигляді порівняльної таблиці згідно Додатку 2 цієї документації, яка повинна підтверджувати відповідність запропонованих учасником товарів щодо всіх технічних, якісних та кількісних вимог згідно з положеннями цієї документації, при цьому учасник обов’язково зазначає торговельну назву та найменування виробника продукції, яка пропонується до постачання;
Водночас Учасник ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ" надав документ «Технічні вимоги.pdf», у якому не зазначено, чи є товар новим, без дефектів, забруднень та пошкоджень, а також, Учасником не підтверджено відповідність товару відповідним діючим нормативним документам (ГОСТ,ДСТУ,ТУ тощо).
Отже, Учасник не підтвердив не підтверджено відповідність товару відповідним діючим нормативним документам (ГОСТ,ДСТУ,ТУ тощо), та не підтвердив відповідність запропонованих ним товарів щодо всіх технічних, якісних та кількісних вимог згідно з положеннями тендерної документації, таким чином, пропозиція Учасника ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ" підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та не дає Замовнику змоги отримати достовірну інформацію щодо запропонованого Учасником товару.
.
ТОВ "НАШЕ ЗДОРОВ’Я" просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі «Підгузники для дорослих» ДК 021-2015: 33751000-9 Підгузки, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-12-30-012194-c.
3) Зобов’язати Замовника – Комунальну установу "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку" – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №19/01/01 від 19.01.2022 стосовно визначення переможцем закупівлі ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ".
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 лютого 2022 16:58
Рішення від 02.02.2022 №2089.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2022 16:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.02.2022 №2934.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2022 12:01
Рішення від 11.02.2022 №2934.pdf
Дата публікації: 16 лютого 2022 17:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник виконав рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2934-р/пк-пз від 11.02.2022 та скасував рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛОС КОМПАНІ" переможцем процедури закупівлі — "Підгузники для дорослих".
Дата виконання рішення замовником: 18 лютого 2022 11:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2022 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ" |
228 552,00
UAH з ПДВ
|
220 634,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" |
235 250,00
UAH з ПДВ
|
222 590,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЦЕРКОВНЮК ГАЛИНА ГРИГОРІВНА" |
227 037,50
UAH з ПДВ
|
227 037,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ" #41893248 |
Рішення скасоване |
220 634,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2022 11:17
|
|
ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ" #41893248 |
Переможець |
220 634,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2022 16:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 лютого 2022 11:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2022 23:54
|
№0403 дод угод.PDF | укладений |
29 червня 2022 23:53
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2022 15:54
|
договір підгузники.PDF | укладений |
04 березня 2022 15:50
|