Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Pipes, Bends, Flanges
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Теплоенерго" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 31700972 |
Місцезнаходження: | 39617, Україна , Полтавська область обл., Кременчук, вул. Софіївська, буд. 68 |
Контактна особа: |
Ворожбітов Віктор В'ячеславович +380536758717 kip_v@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | public utilities "Teploenergo" |
National ID: | 31700972 |
Contact point: |
Vorozhbitov Viktor +380536758717 kip_v@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2021 22:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2022 22:34 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2022 14:22 |
Очікувана вартість: | 18 861 225,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 94 306,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги, умови та форма до забезпечення тендерної пропозиції визначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції» і Закону (далі - Вимоги). Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 (три) відсотки очікуваної вартості закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Назва Замовника: Комунальне підприємство «Теплоенерго» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області Місцезнаходження Замовника: 39600, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Софіївська, 68 Код ЄДРПОУ: 31700972 IBAN: UA403204780000026001924417963 в АБ «Укргазбанк», м. Київ Тендерна пропозиція, що не містить забезпечення тендерної пропозиції, в тому числі якщо надане учасником забезпечення не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;, відхиляється Замовником. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, враховуючи розкриття пропозицій, що відбувається відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 565836.75 UAH |
Publication date: | 30 грудня 2021 22:29 |
Enquiries until: | 31 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 лютого 2022 22:34 |
Information
Estimated total value: | 18 861 225 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 94 306 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2022 12:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2022 12:36 |
перелік змін 2 сталь.doc | |
30 січня 2022 12:36 |
Тендерна документація (сталь) зі змінами 2.pdf |
30 січня 2022 12:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 січня 2022 12:36 |
перелік змін 2 сталь.doc
|
||||||
30 січня 2022 12:36 |
Тендерна документація (сталь) зі змінами 2.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зважаючи на специфіку роботи нашого підприємства, ми не можемо дозволити собі очікування поставки товару протягом запропонованого Вами періоду часу.
Труба сталева 20х4 повинна відповідати ГОСТ 8732-78 або ГОСТ 8731-74 або ДСТУ 8938:2019
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-12-000013 ● 92e09e4043fe4d1a83ca793588dfddce
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2022 14:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.10.2022 № 35-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 12.10.2022 № 35-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-12-30-012183-c від 30.12.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-12 15:35:57
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Труби, відводи, фланці» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2021-12-30-012183-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних його характеристик?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-14 14:15:31
Пояснення
На Ваш запит, щодо надання пояснень, повідомляємо: під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, службами Замовника було отримано та проаналізовано кілька комерційних пропозицій різних учасників даного сегменту ринку, на підставі яких та спираючись на найбільш економічно вигідну пропозицію і було визначено очікувану вартість предмета закупівлі (комерційні пропозиції додаються).
Під час визначення технічних та якісних вимог до предмета закупівлі Замовник керувався виробничою необхідністю структурних підрозділів КП "Теплоенерго" та відповідними Державними стандартами та вимогами до предмету закупівлі даного типу.
Також зазначаємо, що замовник не розміщував на власному сайті та/або сайті головного розпорядника бюджетних коштів жодної інформації щодо даного предмета закупівлі, серед іншого й через відсутність нормативно-правових актів що вимагали б від Замовника вчиняти такі дії. Окремо слід додати, що на Замовника не поширюється дія постанови КМУ №710 від 11.10.2016 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-19 16:36:54
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Труби, відводи, фланці. Pipes, Bends, Flanges» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2021-12-30-012183-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Прошу надати підтверджуючі документи щодо виконання переможцем торгів ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації, а саме: надання на дату укладання договору забезпечення виконання договору про закупівлю (банківської гарантії) у розмірі 5% від вартості договору.
2) Яким чином переможець торгів ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» підтвердив відсутність підстав передбачених п.6 і п.12 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до вимог п.2 Додатку 2 до тендерної документації, зокрема: «Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-24 11:11:02
Пояснення
На вимогу Державної аудиторської служби України в межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Труби, відводи, фланці» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2021-12-30-012183-c) щодо внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі та документів, що підтверджують відсутність підстав передбачених п.6 і п.12 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до вимог п.2 Додатку 2 до тендерної документації, повідомляємо наступне:
Для вчасного забезпечення населення міста Кремечук тепловою енергією та якісного проведення опалювального сезону 31 грудня 2021 року було оголошено процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою щодо закупівлі труб відводів та фланців. 22 лютого 2022 року переможцем вищевказаної процедури закупівлі було визнано ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ". На час виконання вимог тендерної документації для переможця процедури закупівлі припав початок військової агресії російської федерації проти України та відповідно введення воєнного стану (Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні»). У зв’язку з цим, на той час, банківські установи не оформлювали банківські гарантії (забезпечення виконання договору), державні реєстри не працювали, а адміністративні послуги не надавалися. Тому, переможець процедури закупівлі, а саме ТОВ " КСМ КОРПОРАЦІЯ " через вищевказані обставини, що незалежні від нього, не змогло надати забезпечення виконання договору та надати документ що підтверджує відсутність підстав передбачених п.6 і п.12 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» що був би не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. З огляду на зазначене, та відсутністю чіткого алгоритму дії в таких ситуаціях, Уповноваженою особою Замовника на свій страх та ризик було прийнято рішення не відхиляти пропозицію переможця процедури закупівлі через відсутність забезпечення виконання договору задля вчасного та якісного проведення опалювального сезону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Труби, відводи, фланці (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-30-012183-c) співробітниками Державної аудиторської служби України було виявлено порушення Законодавства. Керуючись, ч.8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Таким чином, повідомляємо, що замовником вжито заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом укладання додаткової угоди №1 про припинення зобов’язань за договором №2277 від 10.03.2022 року.
2022-11-07 21:26:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 3 Наказ Мінекономрозвитку №1082.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Теплоенерго" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 31700972 |
Місцезнаходження: | 39617, Україна, Полтавська область обл., Кременчук, вул. Софіївська, буд. 68 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЛЄМУР ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2022 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ" |
18 800 000,00
UAH з ПДВ
|
18 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЄМУР ГРУП" |
18 853 455,00
UAH з ПДВ
|
18 853 455,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ" #39672513 |
Переможець |
18 800 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2022 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2022 21:20
|
Додаткова угода №1 | укладений |
07 листопада 2022 21:17
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2022 08:58
|
Договір | укладений |
11 березня 2022 08:56
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Труби сталеві безшовні (Діаметр 16х4 мм.) | 100 | пог. метр |
106,80
UAH з ПДВ
|
Труби сталеві безшовні (Діаметр 20х4 мм.) | 100 | пог. метр |
139,20
UAH з ПДВ
|
Труби сталеві безшовні (Діаметр 32х4 мм.) | 100 | пог. метр |
196,80
UAH з ПДВ
|
Труби сталеві безшовні (Діаметр 57х5 мм.) | 2000 | пог. метр |
468,00
UAH з ПДВ
|
Труби сталеві безшовні (Діаметр 76х5 мм.) | 1500 | пог. метр |
624,00
UAH з ПДВ
|
Труби сталеві безшовні (Діаметр 89х5 мм.) | 2000 | пог. метр |
738,00
UAH з ПДВ
|
Труби сталеві безшовні (Діаметр 108х5 мм.) | 1500 | пог. метр |
949,20
UAH з ПДВ
|
Труби сталеві безшовні (Діаметр 133х5 мм.) | 1000 | пог. метр |
1 120,80
UAH з ПДВ
|
Труби сталеві безшовні (Діаметр 159х6 мм.) | 1500 | пог. метр |
1 608,00
UAH з ПДВ
|
Труби сталеві безшовні (Діаметр 219х6 мм.) | 600 | пог. метр |
2 238,00
UAH з ПДВ
|
Труби сталеві безшовні (Діаметр 273х8 мм.) | 400 | пог. метр |
3 712,80
UAH з ПДВ
|
Труби сталеві безшовні (Діаметр 325х8 мм.) | 600 | пог. метр |
4 440,00
UAH з ПДВ
|
Труби сталеві безшовні (Діаметр 426х10 мм.) | 400 | пог. метр |
7 284,00
UAH з ПДВ
|
Відводи сталеві цільнотянуті (безшовні) (Діаметр 57х6 мм.) | 400 | шт |
115,20
UAH з ПДВ
|
Відводи сталеві цільнотянуті (безшовні) (Діаметр 76х6 мм.) | 400 | шт |
141,60
UAH з ПДВ
|
Відводи сталеві цільнотянуті (безшовні) (Діаметр 89х6 мм.) | 300 | шт |
265,20
UAH з ПДВ
|
Відводи сталеві цільнотянуті (безшовні) (Діаметр 108х6 мм.) | 300 | шт |
370,80
UAH з ПДВ
|
Відводи сталеві цільнотянуті (безшовні) (Діаметр 133х6 мм.) | 300 | шт |
565,20
UAH з ПДВ
|
Відводи сталеві цільнотянуті (безшовні) (Діаметр 159х8 мм.) | 300 | шт |
801,60
UAH з ПДВ
|
Відводи сталеві цільнотянуті (безшовні) (Діаметр 219х8 мм.) | 100 | шт |
2 010,00
UAH з ПДВ
|
Відводи сталеві цільнотянуті (безшовні) (Діаметр 273х10 мм.) | 50 | шт |
2 559,60
UAH з ПДВ
|
Відводи сталеві цільнотянуті (безшовні) (Діаметр 325х10 мм.) | 50 | шт |
5 880,00
UAH з ПДВ
|
Відводи сталеві цільнотянуті (безшовні) (Діаметр 426х10 мм.) | 40 | шт |
10 248,00
UAH з ПДВ
|
Фланці сталеві (Діаметр 50 мм.) | 200 | шт |
337,20
UAH з ПДВ
|
Фланці сталеві (Діаметр 80 мм.) | 100 | шт |
499,20
UAH з ПДВ
|
Фланці сталеві (Діаметр 100 мм.) | 50 | шт |
747,60
UAH з ПДВ
|
Фланці сталеві (Діаметр 150 мм.) | 50 | шт |
1 231,20
UAH з ПДВ
|
Фланці сталеві (Діаметр 200 мм.) | 30 | шт |
2 016,26
UAH з ПДВ
|
Фланці сталеві (Діаметр 300 мм.) | 10 | шт |
3 235,20
UAH з ПДВ
|