Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Business and Investment Projects Support Services
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” |
Код ЄДРПОУ: | 20077720 |
Вебсайт: | http://www.naftogaz.com |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6 |
Контактна особа: |
Валерія Соловйова +380445863809 solovyova@naftogaz.com |
Додаткові контактні особи: |
Ворочек Вікторія Геннадіївна +380445863757 Vorochek@naftogaz.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JOINT STOCK COMPANY “NATIONAL JOINT STOCK COMPANY “NAFTOGAZ OF UKRAINE” |
National ID: | 20077720 |
Contact point: |
Valeriia Soloviova +380445863809 solovyova@naftogaz.com |
Additional contacts: |
Ворочек Вікторія Геннадіївна +380445863757 Vorochek@naftogaz.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2021 19:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2022 15:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2022 14:27 |
Очікувана вартість: | 137 694 308,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 688 471,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 376 943,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Вимоги до банківської гарантії як забезпечення тендерної пропозиції, що надається учасниками для участі у процедурі закупівлі (Додаток 9 тендерної документації). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації. The size of the tender offer security: 1 376 943,00 UAH. Type of tender security: bank guarantee. Requirements to the bank guarantee as security of the tender offer provided by participants for participation in the procurement procedure (Annex 9 of the tender documentation). The conditions of providing security for tender proposals are specified in paragraph 2 of Section III of the tender documentation. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1376943 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання своїх зобов’язань за Договором у розмірі 3 (три) % від загальної вартості (ціни) цього Договору (проект договору – Додаток 5 тендерної документації) Виконавець (переможець процедури закупівлі) здійснює в один із способів: 1) у формі грошових коштів. Сума грошових коштів повинна бути перерахована Виконавцем на поточний рахунок Замовника, банківські реквізити якого зазначені в. 2.8. проекту Договору або 2) шляхом надання банківської гарантії. Строк дії такої банківської гарантії до 31.01.2024 (включно). Вимоги до банківської гарантії як забезпечення виконання зобов'язань за договором про закупівлю, що надається учасниками-переможцями – (Додаток 10 тендерної документації). Усі витрати, пов’язані з оформленням банківської гарантії, як забезпечення виконання договору, відшкодовуються за рахунок коштів учасника. Ensuring the fulfillment of its obligations under the Contract in the amount of 3 (three) % of the total cost (price) of this Contract (draft contract - Annex 5 of the tender documentation) The Contractor (winner of the procurement procedure) performs in one of the following ways: 1) in monetary form. The sum of funds should be transferred by the Contractor to the current account of the Customer, whose bank details are specified in. 2.8. draft contract or 2) by providing bank guarantee. The term of such a bank guarantee is until January 31, 2024 (inclusive). Requirements to the bank guarantee as security for fulfillment of obligations under the procurement contract provided by the winning bidders - (Annex 10 of the tender documentation). All costs associated with the bank guarantee, as security for the performance of the contract, are reimbursed at the expense of the participant. |
Publication date: | 30 грудня 2021 19:52 |
Enquiries until: | 22 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 лютого 2022 15:00 |
Information
Estimated total value: | 137 694 308 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 688 472 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за належним чином надані Послуги здійснюються Замовником у національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акта здавання-приймання наданих послуг та отримання оригіналу рахунку. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає автентичний переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Загальна кількість годин надання Послуг за цим Договором складає орієнтовно до 48 860 робочих годин. Payments for duly rendered Services shall be made by the Customer in the national currency of Ukraine in a cashless form by transferring funds to the Contractor's bank account within 30 (thirty) calendar days from the date of signing by the Parties of the Certificate of Delivery and Acceptance of Rendered Services and receipt of the original invoice. All documents prepared by the bidder are presented in Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The bidder is responsible for the quality and accuracy of the translation. The overall volume of hours of Service provision hereunder shall be approximately up to 48 860 working hours. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2021 19:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2021 19:52 |
ТД_Послуги з супроводу діяльності.pdf | |
30 грудня 2021 19:52 |
Опитувальник ЮО.xls | |
30 грудня 2021 19:52 |
Опитувальник ФО.xls | |
30 грудня 2021 19:52 |
Проект договору.docx | |
30 грудня 2021 19:52 |
Таблицы 1-2 Додатка 3 ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-14-000066 ● df81fe93c02345b28a8dc6312d139be1
- Статус: завершено ● Дата: 08 вересня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 17:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.06.2022 № 97
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2021-12-30-011727-c 30.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-21 09:17:51
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з супроводу підприємницької діяльності та інвестиційних проектів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2021-12-30-011727-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
2. Щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-22 16:24:23
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо пояснення щодо запиту
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" у відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 21.06.2022 надаємо наступні пояснення.
Щодо питання 1. Відповідно до оголошеного предмету закупівлі НАК “Нафтогаз України” (далі - Компанія, Замовник) має намір закупити Послуги з супроводу підприємницької діяльності та інвестиційних проектів. Предмет закупівлі та його технічні та якісні характеристики обумовлені цілями та потребами НАК “Нафтогаз України”. Компанія розглядає можливість реалізації низки стратегічних проєктів із розвитку відновлювальної енергетики та низьковуглецевих бізнесів, які, за умови успіху, матимуть значний позитивний вплив не тільки на економічну діяльність Компанії, а й на країну в цілому:
- по-перше, за рахунок зміцнення енергетичної незалежності країни та зменшення потреби в імпорті енергоносіїв;
- по-друге, за рахунок покращення екології та оточуючого середовища та зменшення обсягів парникових газів.
Крім зазначених, Компанія також розвиває низку інших амбітних стратегічних ініціатив, які є складними та передбачають залучення значних висококваліфікованих ресурсів.
Успіх та вчасна реалізація зазначених проектів та ініціатив залежить від наявності висококваліфікованих постачальників послуг у сфері підприємницької діяльності. У ході реалізації запланованих проектів, мають бути прийняті управлінські рішення. Різноманітність напрямів діяльності та інвестиційних проектів НАК «Нафтогаз України» потребує при прийняті рішень широкої експертизи з питань: оподаткування в Україні, юридичних питань в сфері корпоративних фінансів, стратегії та операційної діяльності, форензік експертизи, аналізу фінансово-господарської діяльності, послуг з супроводження угод зі злиття та поглинання, послуг в сфері бухгалтерського та податкового обліку, юридичного та податкового супроводу щодо транскордонних транзакцій. Тому НАК «Нафтогаз України» шукає незалежного постачальника послуг, який зможе надавати послуги за повним переліком питань зазначених вище.
Розрахунок очікуваної вартості (ОВ) закупівлі послуг було здійснено відповідно до Порядку розрахунку очікуваної вартості товарів та послуг (додаток 5 до Регламенту взаємодії структурних підрозділів НАК “Нафтогаз України” під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг (нова редакція), затвердженого протоколом засідання правління від 27.02.2020 №81)), а саме із застосуванням трьох комерційних пропозицій (КП), одного значення ціни раніше укладеного договору (ЦД) та одного значення ціни з інших джерел інформації (ДІ) за формулою: ОВ = (КП + ЦД + ДІ)/3, де КП=(КП1 + КП2 + КП3)/3.
Для формування Очікуваної вартості закупівлі було проведено запит комерційних пропозицій на ринку відповідних послуг. Дані по ціні раніше укладеного договору та ціні з інших джерел інформації були отримані у електронній системі закупівель Prozorro.
Після розрахунку очікувана вартість закупівлі склала 137 694 308,00 грн з урахуванням ПДВ.
Також відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Компанією оприлюднено відповідну інформацію на власному веб-сайті www.naftogaz.com. З такою інформацією можна ознайомитися за посиланням: https://www.naftogaz.com/technical_and_qualitative_justification.
Щодо питання 2. Вимогами п.6 Розділу VI тендерної документації було передбачено, що забезпечення виконання своїх зобов’язань за Договором у розмірі 3 (три) % від загальної вартості (ціни) цього Договору (проект договору – Додаток 5 тендерної документації) Виконавець (переможець процедури закупівлі) здійснює в один із способів: 1) у формі грошових коштів. Сума грошових коштів повинна бути перерахована Виконавцем на поточний рахунок Замовника, банківські реквізити якого зазначені в. 2.8. проекту Договору або 2) шляхом надання банківської гарантії. Строк дії такої банківської гарантії до 31.01.2024 (включно).
Переможцем процедури закупівлі ТОВ «КПМГ-Україна» для забезпечення виконання договору було обрано спосіб – банківська гарантія, яка відповідає вимогам тендерної документації, зазначеним в Додатку 10, зі строком дії до 31.01.2024 року включно.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” |
Код ЄДРПОУ: | 20077720 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ КПМГ-Україна | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2022 15:20
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2022 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ КПМГ-Україна |
54 800 000,00
UAH з ПДВ
|
54 111 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ" |
80 765 580,00
UAH з ПДВ
|
54 795 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КПМГ-Україна #21534148 |
Переможець |
54 111 500,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2022 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2022 17:47
|
Договір від 28.03.2022 №6-CF-2022.pdf | укладений |
28 березня 2022 17:13
|