Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
23 216,50 UAH
UA-2021-12-30-011568-c ad4e77b71a57482a90d6aab402fa2530
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Гузік

+380669536202 svetlanaguzik1999@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 00182136
Місцезнаходження: 73005, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. ЗАЛАЕГЕРСЕГ, буд. 5
Контактна особа: Світлана Гузік
+380669536202
svetlanaguzik1999@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125 пачка
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул. Залаегерсег, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 упаковка
Файли
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул. Залаегерсег, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул. Залаегерсег, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Стержні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул. Залаегерсег, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 штуки
Олівці графітові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул. Залаегерсег, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
Лампа настільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул. Залаегерсег, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
Блокнот А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул. Залаегерсег, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Журнал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул. Залаегерсег, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

30 грудня 2021 19:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГНЄДКО ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА
#1950802361
Переможець 23 216,50
UAH
30 грудня 2021 19:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 11:09
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 19:22
1316.pdf укладений
30 грудня 2021 19:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 23 216,50
UAH