Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Хотинська багатопрофільна лікарня" Хотинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02005875 |
Місцезнаходження: | 60000, Україна , Чернівецька обл., місто Хотин, вулиця Богдана Хмельницького, 4 |
Контактна особа: |
Солодкий Сергій Сергійович +380373121264 golovbukhkhotyn@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2021 18:43 |
Оскарження наміру укласти договір: | 10 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
30 грудня 2021 18:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-25-000064 ● f01175cb752b4040a485618b19aa2f95
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2022 15:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.01.2022 № 45
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 25 січня 2022 року № 45
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
17. UA-2021-12-30-011348-c від 30.12.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-26 08:23:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з доступу до онлайн сервісів медичної інформаційної системи "Helsi"» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-30-011348-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1) Чому обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі не містить експертних, нормативних, технічних чи інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (документальне підтвердження)?
2) Чому договір про закупівлю №12/01/22/57 не містить дати його укладення?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-27 16:15:47
Відповідь
Надаємо відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області щодо питань по закупівлі Послуги з доступу до онлайн сервісів медичної інформаційної системи "Helsi" ДК 021:2015: 48810000-9 - Інформаційні системи, ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-30-011348-c:
1) На виконання вимог п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю нами було наведено обґрунтування застосування переговорної процедури із посиланням на наступні документи:
Рішення про реєстрацію авторського права за результатом розгляду заявки ТОВ «ХЕЛСІ ЮА» від 05.06.2019 №91483;
Свідоцтво про реєстрацію авторського права № 90157 дата реєстрації 25.06.2019р.
Тридцятого грудня 2021 року в електронну систему закупівель (надалі ЕСЗ) було завантажено Word файли Протоколів Тендерного комітету від 30.12.2021 про застосування переговорної процедури та про прийняття рішення про намір укласти договір. Одночасно в ЄСЗ було завантажено pdf файл із документами про наявність авторського права.
Вважаємо, що pdf файл не відобразився в електронній системі закупівель внаслідок технічних причин, великої завантаженості та нестабільної роботи ЄСЗ в останні робочі дні 2021 року.
2) Щодо дати договору пояснюємо, що Сторони підписували договір засобами кваліфікованого електронного підпису про що зазначено на останній сторінці договору в тому числі і дата його підписання.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновків Західного офісу Державної аудиторської служби України за наслідками моніторингу закупівлі UA-2021-12-30-011348-c здійснено наступні заходи щодо недопущення в подальшому порушень вимог п. 8 частини шостої ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон): 1) з уповноваженою особою КНП «Хотинська багатопрофільна лікарня» проведено роз’яснювальну роботу щодо вимог Закону до порядку проведення переговорної процедури закупівлі, складання форм документів у сфері публічних закупівель та недопущення в подальшому будь-яких порушень; 2) додатково уповноважену особу КНП «Хотинська багатопрофільна лікарня» буде направлено на проходження навчання у сфері публічних закупівель шляхом проходження онлайн вебінарів.
2022-02-09 14:39:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Хелсі ЮА #40436197 |
Переможець |
306 000,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 18:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 21:11
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 21:09
|
ДУ 2.pdf.p7s | зміни до договору |
04 січня 2023 21:08
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 21:08
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 09:22
|
Договір | укладений |
17 січня 2022 09:18
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з доступу доонлайн сервісів медичної інформаційної системи "Helsi" | 1 | послуга |
306 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 12_01_22_57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з доступу доонлайн сервісів медичної інформаційної системи "Helsi" | 1 | послуга |
245 000,00
UAH
|