Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт будинку культури в с. Надлиманське Овідіопольського району Одеської області по вул. Б. Хмельницького, 151 (коригування).»)
Очікувана вартість
5 935 141,20 UAH
UA-2021-12-30-011246-c 0161968238bf4141a1afb6d5a9046fa0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фоменко Владислав Олександрович

+380680638085 fomenkov1997@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41846800
Місцезнаходження: 67654, Україна , Одеська обл., Маяки, вул. Богачова
Контактна особа: Фоменко Владислав Олександрович
+380680638085
fomenkov1997@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно ч.2 ст.13 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. 15.04.2020 оголошено відкриті торги на закупівлю будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будинку культури в с. Надлиманське Овідіопольського району Одеської області по вул. Б. Хмельницького, 151», Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-15-006329-b. З переможцем процедури Товариством з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ГРАДПРОМБУД" був укладений Договір № 40 від 25.05.2020 року. Сума договору: 13 495 294,64 (Тринадцять мільйонів чотириста дев'яносто п'ять тисяч двісті дев'яносто чотири гривнi 64 копійки) з ПДВ. В процесі виконання робіт по об`єкту виникла низка додаткових робіт, які неможливо було передбачити на початковій стадії проектування, а тому виникла необхідність у коригуванні проекту будівництва зазначеного об`єкта, у зв`язку із потребою виконати додаткові роботи. Доповідач повідомив, що згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстави, що визначена п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Відповідно до даної норми Закону закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. За результатами технічної наради по проекту, були вивчені та прийняті до відома рекомендації та інформація спеціалістів авторського нагляду, архітектора та технагляду щодо результатів проведеного аудиту комплектності та повноти проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт будинку культури в с. Надлиманське Овідіопольського району Одеської області по вул. Б. Хмельницького, 151». Замовником будівництва було замовлено корегування проектно-кошторисної документації по будівництву об’єкта «Капітальний ремонт будинку культури в с. Надлиманське Овідіопольського району Одеської області по вул. Б. Хмельницького, 151». 16.12.2021 року отримано позитивний Експертний звіт ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» від 16.12.2021 р. № 16/374-12/21 щодо розгляду проектної документації по робочому проекту «Капітальний ремонт будинку культури в с. Надлиманське Овідіопольського району Одеської області по вул. Б. Хмельницького, 151 (коригування).». Відповідно до проектної документації передбачено виконання обсягів робіт, що не були передбачені раніше затвердженою проектно-кошторисною документацією. Враховуючи, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ГРАДПРОМБУД", тому, доцільно в якості виконавця додаткових робіт, обрати саме ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ГРАДПРОМБУД", що дозволить: - Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт); - Дотриматись якості виконаних робіт в цілому; - Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт. Отже, Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради, як Замовник торгів, як виняток на підставі п.5 ч.2 ст. 40 Закону, має право закупити додаткові роботи якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. При цьому, закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Відповідно до частини 7 статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Учасник не має підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону. Отже, Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради, як Замовник торгів, як виняток на підставі п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону, після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, цілком правомірно може застосувати переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2021 18:29
Оскарження наміру укласти договір: 10 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ціна за одиницю: 5935141.2UAH з ПДВ
ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт будинку культури в с. Надлиманське Овідіопольського району Одеської області по вул. Б. Хмельницького, 151 (коригування).»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67812, Україна, Одеська область, с. Надлиманське, вул. Б. Хмельницького, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт будинку культури в с. Надлиманське Овідіопольського району Одеської області по вул. Б. Хмельницького, 151 (коригування).») Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-01-10-000037 ● 94d94073b8004ae3984961a8d1bd600d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2022 15:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2022 Одеса № 11

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 10.01.2022.

В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.01.2022 № 11
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
3 UA-2021-12-30-011246-c 30.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-01-10 16:29:24

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-01-12 16:18:21

Пояснення

1. Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради відповідно до запиту замовнику на пояснення, Державної аудиторської служби України ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, щодо закупівлі: ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт будинку культури в с. Надлиманське Овідіопольського району Одеської області по вул. Б. Хмельницького, 151 (коригування).»). Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-30-011246-c, ID моніторингу:
UA-M-2022-01-10-000037 надає наступні пояснення:
2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено робочим проектом згідно об’єкту: «Капітальний ремонт будинку культури в с. Надлиманське Овідіопольського району Одеської області по вул. Б. Хмельницького, 151 (коригування)», який пройшов експертизу № 16/374-12/21 від 16.12.2021 року, та затверджений рішенням сесії Маяківської сільської ради Одеської області Одеського району № 22/17-VIII від 17.17.2021 року «Про затвердження проектно-кошторисної документації».
Посилання на веб-сайт: https://gromada.org.ua/gromada/mayakivska/news/1641906617/
До пояснення додається:
1) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2) Дефектні Акти.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2022-01-10-000037 закупівлі ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт будинку культури в с. Надлиманське Овідіопольського району Одеської області по вул. Б. Хмельницького, 151 (коригування).»). Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-30-011246-c, та вжити заходів щодо недопущення таких порушень у подальшому, а саме: розміщення інформації про закупівлю у відповідності до Наказу Мінекономрозвитку № 1082 з накладанням кваліфікованого електронного підпису посадової особи Замовника. Проведення додаткових навчань та участь в онлайн тренінгах щодо здійснення публічних закупівель. Також збільшення уваги на виявлені порушення та їх недопущення в подальшій роботі.

2022-01-18 09:40:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 січня 2022
Кінцевий строк оскарження: 28 січня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку № 1082.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ГРАДПРОМБУД"
#43148770
Переможець 5 935 141,20
UAH з ПДВ
30 грудня 2021 18:29

Документи

30 грудня 2021 18:29
Електронний підпис
30 грудня 2021 18:28
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2021 18:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ГРАДПРОМБУД"
#43148770
5 935 141,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 грудня 2021 18:29
Електронний підпис
30 грудня 2021 18:28
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 13:24
Додаткова угода № 11 від 29.12.2023 до договору № 1 від 13.01.2022.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 13:23
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 15:47
ОФІЦІЙНИЙ ЛИСТ ТПП УКРАЇНИ щодо підтвердження форс-мажорних обставин.jpg зміни до договору
27 грудня 2023 15:47
Додаткова угода № 10 від 27.12.2023 до договору № 1 від 13.01.2022.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 15:47
Електронний підпис укладений
27 липня 2023 14:24
Додаткова угода № 9 від 27.07.2023 до договору № 1 від 13.01.2022.pdf зміни до договору
27 липня 2023 14:22
Електронний підпис укладений
10 травня 2023 11:51
Додаткова угода № 8 від 10.05.2023 до договору № 1 від 13.01.2022.pdf зміни до договору
10 травня 2023 11:50
Електронний підпис укладений
10 квітня 2023 10:33
Додаткова угода № 7 від 10.04.2023 до договору № 1 від 13.01.2022.pdf зміни до договору
10 квітня 2023 10:28
Електронний підпис укладений
07 березня 2023 11:07
Додаткова угода № 6 від 07.03.2023 до договору № 1 від 13.01.2022.pdf зміни до договору
07 березня 2023 11:06
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 11:55
ОФІЦІЙНИЙ ЛИСТ ТПП УКРАЇНИ щодо підтвердження форс-мажорних обставин.jpg зміни до договору
29 грудня 2022 11:52
Додаткова угода № 5 від 27.12.2022 до договору № 1 від 13.01.2022.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 11:52
Електронний підпис укладений
17 листопада 2022 14:06
Додаткова угода № 4 від 17.11.2022 до договору № 1 від 13.01.2022.pdf зміни до договору
17 листопада 2022 14:05
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2022 10:15
Додаткова угода № 3 від 27.10.2022 до договору № 1 від 13.01.2022.pdf зміни до договору
28 жовтня 2022 10:14
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2022 15:21
Додаткова угода № 2 від 17.10.2022 до договору № 1 від 13.01.2022.pdf зміни до договору
17 жовтня 2022 15:19
Електронний підпис укладений
08 лютого 2022 12:47
Додаткова угода № 1 від 08.02.2022 до Договору № 1 від 13.01.2022.pdf зміни до договору
08 лютого 2022 12:44
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 14:26
Договір укладений
13 січня 2022 14:26

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт будинку культури в с. Надлиманське Овідіопольського району Одеської області по вул. Б. Хмельницького, 151 (коригування).») 1 роб 5 935 141,20
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поділ фінансування, без збільшення вартості робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення фінансування, без збільшення вартості робіт. Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, та з урахуванням надзвичайних та об’єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.07.1, а саме: військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-IX, Указом від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-IX, Указом від 17 травня 2022 року № 341/2022, затвердженим Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-IX, та Указом від 12 серпня 2022 року № 573/2022, затвердженим Законом України від 15 серпня 2022 року № 2500-IX, Указу Президента України від 7 листопада 2022 року № 757/2022 затвердженого Законом України від 16 листопада 2022 року № 2738-ІХ), які унеможливлюють виконання зобов’язань згідно з пунктом 1.1. Договору. Також відповідно до частин 83, 84, 85, 86, 87 Постанови Кабінету Міністрів від 1 серпня 2005 р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення фінансування, без збільшення вартості робіт. Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення фінансування, без збільшення вартості робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення фінансування, без збільшення вартості робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та Постановою від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, та з урахуванням надзвичайних та об’єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.07.1, а саме: військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами), які унеможливлюють виконання зобов’язань згідно з пунктом 1.1. Договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення фінансування
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт будинку культури в с. Надлиманське Овідіопольського району Одеської області по вул. Б. Хмельницького, 151 (коригування).») 1 5 935 141,20
UAH з ПДВ