Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбуки
Очікувана вартість
178 185,00 UAH
UA-2021-12-30-010151-c 7ab68925ada04f45984052695b242725
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій БУДЧЕНКО

+380442980885 zakupivli@mspu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ СТРАТЕГІЧНИХ ГАЛУЗЕЙ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 43733545
Вебсайт: https://mspu.gov.ua/
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО МИХАЙЛА, будинок 12, корпус 2
Контактна особа: Віталій БУДЧЕНКО
+380442980885
zakupivli@mspu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Наявність потреби у придбанні 7 комплектів ноутбуків, розмір бюджетного призначення, а також технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані згідно з погодженою службовою запискою Відділу ІТ-підтримки та захисту інформації Міністерства від 07.12.2021 № 22-ВН/193, на підставі якої проведена спрощена закупівля відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2021-12-10-007268-c).
Очікувана вартість закупівлі 7 комплектів ноутбуків обґрунтована результатами проведеної Замовником спрощеної закупівлі за номером UA-2021-12-10-007268-c, де найбільш економічно вигідною пропозицією за результатами проведення електронною системою закупівель спрощеної закупівлі була визначена пропозиція ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" вартістю 178185,00 грн.
24.12.2021 року між Замовником та переможцем торгів ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" був укладений договір на постачання товару №118, що в свою чергу був розірваний за домовленістю сторін згідно з додатковою угодою від 30.12.2021 № 2/118/130.
Відповідно до частини десятої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля – придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Ураховуючи, що Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів, зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмета(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась / неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель. Водночас ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі під час внесення змін до річного плану закупівель у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівлі, а вид закупівлі для такого предмета закупівлі повинен визначатись з урахуванням вартісних меж, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
При цьому, зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмета закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану закупівель, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план закупівель, та з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону, які забороняють замовнику ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 Закону.
Таким чином, враховуючи виникнення нової/додаткової потреби у закупівлі 7 комплектів ноутбуків, яку Замовник не міг передбачити станом на 30.12.2021 року, на підставі погодженої службової записки Відділу ІТ-підтримки та захисту інформації Міністерства від 07.12.2021 № 22-ВН/193, закупівлю 7 комплектів ноутбуків необхідно здійснити за рахунок відповідного перерозподілу коштів внаслідок розірвання договору № 118 від 24.12.2021 року на підставі пункту третього частини сьомої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» без використання електронної системи закупівель через нагальну потребу у здійсненні закупівлі у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання строків для проведення спрощеної закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплект
Ноутбук Lenovo ThinkBook 15 G3 ACL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Лисенка, будинок 6 літера М
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

30 грудня 2021 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 178 185,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2021 16:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 16:47
Договір 131.pdf укладений
30 грудня 2021 16:46