Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public highway of local significance С201440 Sokoliv - Zolotnyky on the section km 0 + 000 - km 3 + 100 (separate sections) of Ternopil region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬКОМУНІНВЕСТ" |
Код ЄДРПОУ: | 32865587 |
Місцезнаходження: | 46016, Україна , Тернопільська область обл., м. Тернопіль, вул. Київська, 3А |
Контактна особа: |
Олег Чапрак +380963738252 tenderinvest@meta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Oleh Chaprak +380963738252 tenderinvest@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYEMSTVO "TERNOPILKOMUNINVEST" |
National ID: | 32865587 |
Contact point: |
Oleh Chaprak +380963738252 tenderinvest@meta.ua |
Additional contacts: |
Oleh Chaprak +380963738252 tenderinvest@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2021 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2022 11:33 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2022 13:54 |
Очікувана вартість: | 4 291 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 457,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної гарантії (далі - гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту або удосконаленого електронного підпису гаранту (далі - гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Якщо у гарантії є посилання на договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з гарантією. Повноваження особи, яка підписує гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП або УЕП гаранта. Електронна гарантія подається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити удосконалений електронний підпис/кваліфікований електронний підпис гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП або УЕП гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії видані гарантом та завірені печаткою гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від гаранта. Гарантія подається у форматі “PDF” або “JPEG”. Гарантія повинна відповідати вимогам та формі, що затверджені Наказом Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 року «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Гарантія повинна містити зобов’язання гаранта у разі виникнення обставин, передбачених у пункті 3 цього Розділу, відшкодувати на рахунок Комунального підприємства «Тернопількомунінвест» кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в цьому пункті. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 25 320478 00000 26001924440349 в АБ «Укргазбанк» м.Київ МФО 320478, Код за ЄДРПОУ 32865587. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 120 000,00 грн. (сто двадцять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб- порталі Уповноваженого органу. Гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати обов’язок сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до ч.1 статті 31 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 120000 UAH |
Publication date: | 30 грудня 2021 16:37 |
Enquiries until: | 28 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 лютого 2022 11:33 |
Information
Estimated total value: | 4 291 500 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 21 458 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Гарантія повинна бути безвідкличною.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
The warranty must be irrevocable.
The guarantee should provide only for the possibility of payment of the full amount for which it is issued (partial payments are prohibited).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2022 11:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2022 11:35 |
ТД Соколів Золотники зі змінами від 28.01.2022 року.docx | |
28 січня 2022 11:35 |
Додаток 1 Перелiк_документiв зі змінами від 28.01.2022 року.docx | |
28 січня 2022 11:35 |
Зміни від 28.01.2022 року.pdf | |
30 грудня 2021 16:37 |
Додаток 2 Технічне завдання.rtf | |
30 грудня 2021 16:37 |
Додаток 3 Лист - згода.docx | |
30 грудня 2021 16:37 |
Додаток 4 Цiнова_пропозицiя.docx | |
30 грудня 2021 16:37 |
Додаток 5 Проєкт договору.docx |
28 січня 2022 11:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 січня 2022 11:35 |
ТД Соколів Золотники зі змінами від 28.01.2022 року.docx
|
|||
28 січня 2022 11:35 |
Додаток 1 Перелiк_документiв зі змінами від 28.01.2022 року.docx
|
|||
28 січня 2022 11:35 |
Зміни від 28.01.2022 року.pdf
|
|||
30 грудня 2021 16:37 |
Додаток 2 Технічне завдання.rtf
|
|||
30 грудня 2021 16:37 |
Додаток 3 Лист - згода.docx
|
|||
30 грудня 2021 16:37 |
Додаток 4 Цiнова_пропозицiя.docx
|
|||
30 грудня 2021 16:37 |
Додаток 5 Проєкт договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-08-000021 ● 3048d5686d6a4264b7bc895d34945e1e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 червня 2022 09:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.06.2022 №7-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 08 червня 2022 року № 7-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2021-12-30-010044-с від 30.12.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-16 10:44:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201440 Соколів - Золотники на ділянці км 0+000 - км 3+100 (окремими ділянками) Тернопільської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-30-010044-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-20 11:54:39
Відповідь
КП «Тернопількомунінвест» повідомляє, що визначення очікуваної вартості предмета даної закупівлі, його технічних та якісних характеристик здійснено відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на даний об’єкт. Звертаємо увагу, що нормами Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме пунктом 41, передбачено наступне: «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів ЗАБЕЗПЕЧИТИ: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». КП «Тернопількомунінвест» не являється розпорядником бюджетних коштів відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, який знаходиться на сайті Державної казначейської служби України за посиланням: Єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів | Державна казначейська служба України (treasury.gov.ua). На підставі зазначеного, КП «Тернопількомунінвест», як одержувач бюджетних коштів, не має обов’язку формувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі та оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-22 15:03:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201440 Соколів - Золотники на ділянці км 0+000 - км 3+100 (окремими ділянками) Тернопільської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-30-010044-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Чому дана закупівля проводилась не у відповідності до річного плану закупівель, оскільки у річному плані (UA-P-2021-12-30-009660-c) закупівля послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201440 Соколів - Золотники на ділянці км 0+000 - км 3+100 (окремими ділянками) передбачена на 2021 рік, в той час, коли в оголошенні про проведення відкритих торгів строк надання послуг (виконання робіт) – від 28.01.2022 до 31.12.2024, кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 07.02.2022, а початок аукціону – 15.02.2022?
2. З яких причин договір про закупівлю послуг (робіт) від 05.04.2022 № 53 укладено з порушенням термінів, а саме: на 42 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (22.02.2022)?
3. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ», якщо:
- банківська гарантія від 28.01.2022 № 16718/15Г-Т/0, надана ним у складі тендерної пропозиції, не містить зобов’язання щодо сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені) та щодо відшкодування коштів у сумі забезпечення тендерної пропозиції, у разі виникнення обставин, передбачених у пункті 3 Розділу 3 тендерної документації, вимога про що встановлена у пункті 2 розділу 3 тендерної документації?
- у складі його тендерної пропозиції відсутнє свідоцтво про реєстрацію автомобіля-самоскида КАМАЗ 55102, 1990 р.в., зазначеного у довідці про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для надання послуг від 25.01.2022 № 138-25/01-2033?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-27 15:47:17
Пояснення
У відповідь на запит моніторингу про надання пояснень по закупівлі UA-2021-12-30-010044-c повідомляємо наступне: дана закупівля була оголошена 30.12.2021 року та в річному плану дана закупівля включена до 2021 року, адже саме оголошення про проведення закупівлі було сформовано в 2021 році та відповідно до листа Тернопільської обласної Державної адміністрації від 10.12.2021 року № 04-10116/24 в якому чітко зазначено про надання переліку об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок залишків невикористаних у попередні роки коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році, а відповідно до самого переліку даний об'єкт знаходиться за 27-им порядковим номером та на нього передбачено фінансування у розмірі 65 тисяч гривень на 2021 рік, відповідно чого дана закупівля планована на 2021 рік. Стосовно підтвердження про продовження строку для укладання договору з переможцем процедури закупівлі надаємо вам протокол про продовження терміну укладання договору.
Також, стосовно переможця даної закупівлі, а саме тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛ-БІЛД-ІНЖИНІРИНГ», повідомляємо, що: пунктом 2, розділу 3 Тендерної документації передбачено, що «Гарантія має передбачати обов’язок сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).», при розгляді пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛ-БІЛД-ІНЖИНІРИНГ» в банківській гарантії від 28.01.2022 № 16718/15Г-Т/0 було зазначено відповідно до пункту 3 «За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога).», а в пунті 1 «Реквізити» в таблиці під назвою «Сума гарантії» зазначена сума в розмірі 120000 гривень, відповідно до абзацу в пункті 3 гарант оплачує суму гарантії що дорівнює 120000 гривень і неуможливлює часткову сплату. Відповідно Учасник відповідає вищезазначеній вимозі.
Також додатково повідомляємо, що відповідно до підпункту 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, передбачено що «В підтвердження наявності в Учасника зазначених машин, механізмів та техніки Учасник надає оригінали/копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки(техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо).» відповідно до документів наданих в пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛ-БІЛД-ІНЖИНІРИНГ» було відображено загальну кількість заявлених механізмів, а саме: Екскаватор одноковшевий – 1 одиниця; - Автогрейдер – 1 одиниця; - Котки дорожні – 3 одиниці; - Асфальтоукладальник – 1 одиниця; - Автомобілі самоскиди – 5 одиниць; - Дорожня фреза – 1 одиниця.
Стосовно заявленої інформації в довідці про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для надання послуг від 25.01.2022 № 138-25/01-2033, а саме автомобіля-самоскида КАМАЗ 55102, 1990 р. замовником було прийняте рішення що дана інформація була помилково зазначена в даній довідці та не впливала на зміст тендерної пропозиції, адже в складі пропозиції була наявна загальна кількість технічних паспортів на транспортні засоби. Стосовно помилково зазначеної інформації замовник взяв за основу Наказ Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”, а саме відповідно до пункту 2 «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення».
Узагальнюючи, повідомляємо що тендерна пропозиція ТОВ «ГЛОБАЛ-БІЛД-ІНЖИНІРИНГ» повністю відповідає умовам тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬКОМУНІНВЕСТ" |
Код ЄДРПОУ: | 32865587 |
Місцезнаходження: | 46016, Україна, Тернопільська область обл., м. Тернопіль, вул. Київська, 3А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2022 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" |
4 280 054,74
UAH з ПДВ
|
4 280 054,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
4 285 011,70
UAH з ПДВ
|
4 285 011,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" #41422080 |
Переможець |
4 280 054,74
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2022 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2022 11:40
|
Договір №53.pdf | укладений |
07 квітня 2022 11:39
|