Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з харчування учнів закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
17 169 840,00 UAH
UA-2021-12-30-010035-c a9da1e561d81416583b6596f691c115c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Халіна Надія Миколаївна

380577255005 nkhalina76@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146328
Місцезнаходження: 61007, Україна , Харківська обл., Харків, Біблика, 26
Контактна особа: Халіна Надія Миколаївна
380577255005
nkhalina76@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. Ідентифікатори відмінених процедур закупівель: UA-2021-10-29-010015-а, UA-2021-11-29-008933-с.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2021 16:43
Оскарження наміру укласти договір: 10 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1024026 послуга
Послуги з харчування учнів закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, відповідно до дислокації закладів загальної середньої освіти Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 16 Календарні 100

Тендерна документація

30 грудня 2021 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2021 16:37
Звіт від 29.11.2021.pdf
30 грудня 2021 16:37
Звіт від 29.10.2021.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Комбінат дитячого харчування"
#36816884
Переможець 17 169 840,00
UAH
30 грудня 2021 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2021 16:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Комбінат дитячого харчування"
#36816884
17 169 840,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2023 01:10
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2022 14:20
дод.угода №3_шкільне харчування.PDF зміни до договору
31 жовтня 2022 14:19
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2022 15:14
10 (1).PDF зміни до договору
28 жовтня 2022 15:11
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2022 09:17
1 22шк.PDF зміни до договору
28 жовтня 2022 09:16
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2022 17:07
Дод.угода №1_шкільне харчування.pdf зміни до договору
12 січня 2022 17:06
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 16:58
Договір_шкільне харчування_0001.pdf укладений
12 січня 2022 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1/22-ШХ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1/22-ШХ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі. Виправлення технічної помилки в інформації, що опублікована в ЕСЗ "Зміни №2 до договору".
Номер договору про закупівлю: 1/22-ШХ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до додаткової угода від 21.10.2022 №2
Номер договору про закупівлю: 1/22-ШХ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 3 020 396,00
UAH