Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт рентгенівського приміщення для влаштування апарату комп'ютерного томографу Комунального некомерційного підприємства "Київська міська клінична лікарня № 5" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за адресою: 03115, м. Київ, вул. Відпочинку, 11
Очікувана вартість
2 963 367,00 UAH
UA-2021-12-30-008417-c ● cfbbaa3e412448e993ed89b6e495681f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 00185028 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11 |
Контактна особа: |
Мамедова Ельміра Сартипівна 380444508255,380444507708 tenderkmkl5@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2021 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2022 11:30 |
Очікувана вартість: | 2 963 367,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 816,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт рентгенівського приміщення для влаштування апарату комп'ютерного томографу Комунального некомерційного підприємства "Київська міська клінична лікарня № 5" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за адресою: 03115, м. Київ, вул. Відпочинку, 11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2021 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2021 15:22 |
Тендерна документація капремонт рентгенприміщення.docx | |
30 грудня 2021 15:21 |
Відомість обсягів.pdf | |
30 грудня 2021 15:21 |
ТД кап ремонт кт.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-30-008417-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ІНБУД-ХХ1, Код ЄДРПОУ:30310563
Дата подання: 05 січня 2022 15:50
Звернення до Замовника про усунення порушення та надання роз'яснення щодо вимог тендерної документації
Звернення до Замовника про усунення порушення та надання роз'яснення щодо вимог тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 січня 2022 13:26
На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1) Вимога тендерної документації: надати Сертифікат, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно будівельно-монтажних робіт відповідає вимогам державного стандарту (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», встановлена замовником з метою отримання якісної послуги на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено - «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». При цьому, ч. 5 ст. 23 Закону встановлено - «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам». У зв’язку з вищезазначеним, у цій частині вимога учасника не підлягає задоволенню.
2) Вимога: «Зареєстрована в територіальному органі Держпраці не раніше дати оголошення процедури закупівлі декларація відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки що проводяться на висоті понад 1,3 метра. Декларація повинна містити адресу проведення робіт, що зазначена в оголошенні про проведення закупівлі як Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» встановлена Замовником на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та не суперечить діючому законодавству. Якщо потенційний учасник вже отримував такий документ і на підприємстві не відбулося змін, що могли б завадити отриманню нової декларації, то учасник може отримати таку декларацію у відповідності до вимог тендерної документації. Зокрема, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпек, не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки надсилається поштою до територіального органу Держпраці або адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці. Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання.
На ваше запитання повідомляємо: Підставою для відхилення пропозиції буде відсутність у складі пропозиції учасника документа який вимагався тендерною документацією.
3) Щодо питання 3.1. повідомляємо, розглянувши Сторінки 11, 12, 13 файлу «Відомість обсягів» встановлено, що текст на зазначених сторінках є читабельним, дає змогу всім потенційним учасникам підготуватись та не може бути підставою для невірного формування учасниками тендеру своїх тендерних пропозицій. Однак, з метою уникнення спірних питань надаємо Вам окремим файлом сторінки 11, 12, 13 файлу «Відомість обсягів».
Щодо питання 3.2. повідомляємо, що Цінова пропозиція визначається відповідно до вимог п. 6.3 «Особливості складання та узгодження договірних цін» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 що затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (далі – Мінрегіонбуд) від 05.07.2013 № 293, вимог щодо термінів виконання послуг (робіт), технології виконання послуг (робіт), використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості послуг (робіт), з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. Інформацію, наведену в Листі Мінрегіонбуду від 11.03.2014
№ 7/15-2747 «Щодо визначення вартості поточного ремонту існуючих об’єктів будівництва» під час підготовки Цінової пропозиції за даною закупівлею можна не враховувати, що не буде підставою для відхилення Цінової пропозиції.
1) Вимога тендерної документації: надати Сертифікат, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно будівельно-монтажних робіт відповідає вимогам державного стандарту (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», встановлена замовником з метою отримання якісної послуги на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено - «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». При цьому, ч. 5 ст. 23 Закону встановлено - «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам». У зв’язку з вищезазначеним, у цій частині вимога учасника не підлягає задоволенню.
2) Вимога: «Зареєстрована в територіальному органі Держпраці не раніше дати оголошення процедури закупівлі декларація відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки що проводяться на висоті понад 1,3 метра. Декларація повинна містити адресу проведення робіт, що зазначена в оголошенні про проведення закупівлі як Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» встановлена Замовником на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та не суперечить діючому законодавству. Якщо потенційний учасник вже отримував такий документ і на підприємстві не відбулося змін, що могли б завадити отриманню нової декларації, то учасник може отримати таку декларацію у відповідності до вимог тендерної документації. Зокрема, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпек, не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки надсилається поштою до територіального органу Держпраці або адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці. Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання.
На ваше запитання повідомляємо: Підставою для відхилення пропозиції буде відсутність у складі пропозиції учасника документа який вимагався тендерною документацією.
3) Щодо питання 3.1. повідомляємо, розглянувши Сторінки 11, 12, 13 файлу «Відомість обсягів» встановлено, що текст на зазначених сторінках є читабельним, дає змогу всім потенційним учасникам підготуватись та не може бути підставою для невірного формування учасниками тендеру своїх тендерних пропозицій. Однак, з метою уникнення спірних питань надаємо Вам окремим файлом сторінки 11, 12, 13 файлу «Відомість обсягів».
Щодо питання 3.2. повідомляємо, що Цінова пропозиція визначається відповідно до вимог п. 6.3 «Особливості складання та узгодження договірних цін» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 що затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (далі – Мінрегіонбуд) від 05.07.2013 № 293, вимог щодо термінів виконання послуг (робіт), технології виконання послуг (робіт), використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості послуг (робіт), з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. Інформацію, наведену в Листі Мінрегіонбуду від 11.03.2014
№ 7/15-2747 «Щодо визначення вартості поточного ремонту існуючих об’єктів будівництва» під час підготовки Цінової пропозиції за даною закупівлею можна не враховувати, що не буде підставою для відхилення Цінової пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2022 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" |
2 639 002,64
UAH
|
2 639 002,64
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" |
2 640 255,10
UAH
|
2 640 255,10
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" #42586016 |
Переможець |
2 639 002,64
UAH
|
24 січня 2022 17:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2022 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2022 12:16
|
Додаткова угода №1 від 25.07.2022 до договору № 22037.pdf | зміни до договору |
25 липня 2022 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2022 11:56
|
Зведений кошторис до договору №22037.pdf | укладений |
14 лютого 2022 11:55
|
Календарний графік договір №22037.pdf | укладений |
14 лютого 2022 10:15
|
Договірна ціна до договору №22037.pdf | укладений |
14 лютого 2022 10:15
|
Договір №22037.pdf | укладений |
14 лютого 2022 10:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (в зв'язку з проведенням експертної оцінки кошторисної документації) Термін виконання робіт до 15.08.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | №22037 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №1 від 25.07.2022р, до договору №22037 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |