Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛИСЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43365475 |
Місцезнаходження: | 19300, Україна , Черкаська обл., Лисянський р-н, смт Лисянка , площа Миру, буд. 30 |
Контактна особа: |
Олександр Котляр +380677059805 k.ayaks1973@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2021 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2022 15:19 |
Очікувана вартість: | 2 923 560,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 235,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки з постачальником здійснюються шляхом перерахування коштів на поточний рахунок учасника після поставки товарів з відстрочкою платежу до 10 днів та з урахуванням фінансування видатків замовника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2021 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2021 15:14 |
ТД_деревина.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-20-000086 ● 11145ca11ad042f58c9c65c50fc81c67
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2022 20:40 |
19.09.2022 № 277
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 19.09.2022 № 277
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
20 UA-2021-12-30-008266-c 30.12.2021 ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛИСЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43365475 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-30 16:37:17
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-12-30-008266-с) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 постала в потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами).
2. Замовником у пункті 2.2. розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі (далі – Переможець), протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону №922 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Чому Замовником установлено у тендерній документації умови щодо укладання договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем, не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, що суперечить вимогам частини 6 статті 33 Закону №922?
3. Також, Замовником у пункті 2.2. розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що для забезпечення висвітлення укладеного договору в терміни встановлені Законом та з метою недопущення зриву початку опалювального сезону 2021-2022 років, через обмежені строки поставки товару, Переможець закупівлі, зобов’язаний у строк до 3 днів, після завершення періоду оскарження, прибути особисто або направити уповноважену особу (попередньо попередивши про це Замовника (письмово або усно)), разом з документами визначеними згідно частини 2 статті 41 Закону та печаткою (вимога щодо печатки не стосується учасників, які працюють без печатки), за адресою Замовника (пл.Миру, 30, смт Лисянка, Звенигородського району, Черкаської області), для підписання договору. За необхідності, факт прибуття підтверджується шляхом двостороннього підписання акту довільної форми. В разі якщо Учасник або його представник не прибув для підписання договору в зазначені терміни без поважної причини (хвороба, виклик до суду, призов та іншої вагомої причини, що підтверджена документально уповноваженими на те органами), Переможець буде дискваліфікований. Про розуміння і згоду з даною вимогою Учасник надає лист довільної форми в складі пропозиції.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасником ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" не надано лист довільної форми про розуміння і згоду з вище зазначеною вимогою.
Чому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" як таку, що не відповідає тендерній документації Замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-05 15:16:46
Пояснення на запит замовнику від 30.09.2022
30.09.2022, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-12-30-008266-c, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-12-30-008266-c в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 30.09.2022 наступного змісту:
«У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-12-30-008266-с) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 постала в потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами).
2. Замовником у пункті 2.2. розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі (далі – Переможець), протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону №922 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Чому Замовником установлено у тендерній документації умови щодо укладання договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем, не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, що суперечить вимогам частини 6 статті 33 Закону №922?
3. Також, Замовником у пункті 2.2. розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що для забезпечення висвітлення укладеного договору в терміни встановлені Законом та з метою недопущення зриву початку опалювального сезону 2021-2022 років, через обмежені строки поставки товару, Переможець закупівлі, зобов’язаний у строк до 3 днів, після завершення періоду оскарження, прибути особисто або направити уповноважену особу (попередньо попередивши про це Замовника (письмово або усно)), разом з документами визначеними згідно частини 2 статті 41 Закону та печаткою (вимога щодо печатки не стосується учасників, які працюють без печатки), за адресою Замовника (пл. Миру, 30, смт Лисянка, Звенигородського району, Черкаської області), для підписання договору. За необхідності, факт прибуття підтверджується шляхом двостороннього підписання акту довільної форми. В разі якщо Учасник або його представник не прибув для підписання договору в зазначені терміни без поважної причини (хвороба, виклик до суду, призов та іншої вагомої причини, що підтверджена документально уповноваженими на те органами), Переможець буде дискваліфікований. Про розуміння і згоду з даною вимогою Учасник надає лист довільної форми в складі пропозиції. Проте, у складі тендерної пропозиції учасником ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" не надано лист довільної форми про розуміння і згоду з вище зазначеною вимогою. Чому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" як таку, що не відповідає тендерній документації Замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту».
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Відділ освіти Лисянської селищної ради надає наступні пояснення.
Щодо запитання № 1.
Пунктом 4-1 постанови Кабміну від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) визначено обов`язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктів господарювання державного сектору економіки із оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відділ освіти Лисянської селищної ради є головним розпорядником бюджетних коштів відповідно до інформації розміщеної на Державному веб-порталі бюджету для громадян за посиланням: https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/43365475/profile та листом наданим Управлінням Державної казначейської служби України у Лисянському районі Черкаської області від 05.10.2022 № 02.1-38-08/498 (лист від 05.10.2022 № 02.1-38-08/498 додається), проте Відділ освіти Лисянської селищної ради не має власного веб-сайту.
Відповідно Відділ освіти Лисянської селищної ради не має технічної та іншої можливості оприлюднити відповідну інформацію, а саме: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель на виконання пункту 4-1 Постанови № 710.
Окремо звертаємо увагу на те, що Відділ освіти Лисянської селищної ради звернувся до Лисянської селищної ради з відповідними запитами та документами щодо виділення бюджетних коштів для створення веб-сайту, але станом на дату надання відповіді на запит, такі кошти не виділені, що унеможливлює здійснення оприлюднення відповідної інформації з причин незалежних від Відділу освіти Лисянської селищної ради.
Також повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за процедурою закупівлі № UA-2021-12-30-008266-c здійснено у вигляді Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: деревина дров’яна непромислового використання (1 групи), який додається.
Щодо запитання № 2.
Замовником на етапі проведення відкритих торгів № UA-2021-12-30-008266-c було виявлено технічну / формальну помилку в частині зазначення строку для укладання договору про закупівлю, а саме: 15 днів (замість 20 днів) про що було складено протокол технічної / формальної помилки від 24.01.2022 № 49/1, який додається, та прийнято рішення вважати вірним наступне формулювання підпункту 2.2. пункту 2 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації: Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі (далі – Переможець), протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Щодо запитання № 3.
На виконання вимоги встановленої у підпункті 2.2. пункту 2 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме: «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі (далі – Переможець), протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Для забезпечення висвітлення укладеного договору в терміни встановлені Законом та з метою недопущення зриву початку опалювального сезону 2021-2022 років, через обмежені строки поставки товару, Переможець закупівлі, зобов’язаний у строк до 3 днів, після завершення періоду оскарження, прибути особисто або направити уповноважену особу (попередньо попередивши про це Замовника (письмово або усно)), разом з документами визначеними згідно частини 2 статті 41 Закону та печаткою (вимога щодо печатки не стосується учасників, які працюють без печатки), за адресою Замовника (пл. Миру, 30, смт Лисянка, Звенигородського району, Черкаської області), для підписання договору. За необхідності, факт прибуття підтверджується шляхом двостороннього підписання акту довільної форми. В разі якщо Учасник або його представник не прибув для підписання договору в зазначені терміни без поважної причини (хвороба, виклик до суду, призов та іншої вагомої причини, що підтверджена документально уповноваженими на те органами), Переможець буде дискваліфікований. Про розуміння і згоду з даною вимогою Учасник надає лист довільної форми в складі пропозиції», ДП «Корсунь-Шевченківське лісове господарство» надано у складі тендерної пропозиції лист у файлі «Погодження на укладення договору.pdf» зі змісту якого випливає, що ДП «Корсунь-Шевченківське лісове господарство» розуміє та надає згоду, зокрема, щодо вимоги визначеної підпунктом 2.2. пункту 2 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. Окремо звертаємо увагу на те, що відповідно до підпункту 1.10.3 пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації є формальною (несуттєвою) помилокою, допущення якої учасником не призводить до відхилення його тендерної пропозиції.
Відповідно у Відділ освіти Лисянської селищної ради були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ДП «Корсунь-Шевченківське лісове господарство».
Додатки:
Додаток № 1 на 1 аркуші - Лист Управління Державної казначейської служби України у Лисянському районі Черкаської області від 05.10.2022 № 02.1-38-08/498;
Додаток № 2 на 3 аркушах - Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: деревина дров’яна непромислового використання (1 групи);
Додаток № 3 на 1 аркуші - Протокол технічної / формальної помилки від 24.01.2022 № 49/1
- 1. надання відповіді на запит ДАСУ.pdf
- 2. Лист Управління Державної казначейської служби України у Лисянському районі Черкаської області від 05.10.2022 № 02.1-38-08498.pdf
- 3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.pdf
- 4. виправлення техн.помилки.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-30-008266-c 12.10.2022 за результатами моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі: Деревина дров’яна непромислового використання (1 групи), ДК 021:2015:03410000-7: Деревина складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-12-30-008266-c та оприлюднено в електронній системі закупівель, яким встановлено наступні порушення законодавства: «За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, зі змінами, встановлено недотримання вимог пункту 4¹ Постанови № 710. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 установлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону №922. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ДП "КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" установлено порушення абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 31 Закону №922. За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено». Крім цього встановлено наступні зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року№ 2939-XII, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». На виконання вимог абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за результатами моніторингу № UA-M-2022-09-20-000086 повідомляємо наступне. Чинним законодавством України передбачено лише дисциплінарний вид відповідальність працівника згідно з Кодексом законів про працю України. Так, відповідно до статті 148 Кодексу законів про працю України дисциплінарне стягнення застосовується роботодавцем безпосередньо за виявленням проступку, але не пізніше одного місяця з дня його виявлення, не рахуючи часу звільнення працівника від роботи у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю або перебування його у відпустці. Дисциплінарне стягнення не може бути накладене пізніше шести місяців з дня вчинення проступку. Порушення, які встановлені за результатами моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-12-30-008266-c вчинено уповноваженою особою більше як шість місяців тому, відповідно притягнення до відповідальності у вигляді дисциплінарного стягнення буде порушенням Кодексу законів про працю України. Проте повідомляємо, що уповноваженій особі було проведено роз’яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі. Також замовником вжито невідкладних заходів з проходження навчання для уповноважених осіб у сфері публічних закупівель.
2022-10-18 12:48:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, зі змінами, встановлено недотримання вимог пункту 4¹ Постанови № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2022 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" |
2 922 029,28
UAH з ПДВ
|
2 832 783,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОГОРІЛОГО В.Г." |
2 900 487,20
UAH з ПДВ
|
2 900 487,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" #00993395 |
Переможець |
2 832 783,60
UAH з ПДВ
|
22 січня 2022 16:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2022 09:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2022 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2022 09:47
|
ДУ_2_8_02.02.22.pdf | зміни до договору |
07 червня 2022 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2022 09:36
|
ДУ_1_8_02.02.22.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2022 09:35
|
ДУ_1_8_02.02.22.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2022 09:11
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2022 13:08
|
деревина 8_02.02.22.pdf | укладений |
02 лютого 2022 13:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди №1 від 02.02.2022. Ціна за одиницю товару після внесення змін: згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. Сума договору після внесення змін: згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди №2 від 07.06.2022. Термін поставки Товару після внесення змін: згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |