Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та цілодобового спостереження з передачі тривожних повідомлень про спрацювання пожежної сигналізації.
Очікувана вартість
204 349,00 UAH
UA-2021-12-30-008040-c ● ad679a9dbaf243f8bba0e68284339eba
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02124775 |
Місцезнаходження: | 52500, Україна , Дніпропетровська обл., м.Синельникове, вул. Виконкомівська, 30 |
Контактна особа: |
Юлія Олегівна Затула +380632236823 yulia.zatula1992@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2021 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2022 14:56 |
Початок аукціону: | 17 січня 2022 11:35 |
Очікувана вартість: | 204 349,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 021,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Під час проведення процедури закупівлі усі документи,що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад ( або справжність піспису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Процедуру закупівлі розпочато на очікувану вартість. Забеспечення виконання договору про закупівлю не вимагається.Код ДК 021:2015 – 50710000-5 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (50711000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель).Зміни до річного плану закупівель.Закупівля на 2022 рік.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 послуга
Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та цілодобового спостереження з передачі тривожних повідомлень про спрацювання пожежної сигналізації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50711000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2021 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2021 15:03 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
30 грудня 2021 15:03 |
ТД - відкриті торги.docx | |
30 грудня 2021 15:03 |
Додаток 1.docx | |
30 грудня 2021 15:03 |
Додаток № 2.docx | |
30 грудня 2021 15:03 |
Додаток 3.docx | |
30 грудня 2021 15:03 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
30 грудня 2021 15:03 |
Додаток 5.docx | |
30 грудня 2021 15:03 |
Додаток 6.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги до учасників
Дата подання: 31 грудня 2021 13:23
Дата відповіді: 06 січня 2022 10:41
Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «До завершення строку подання пропозицій в період уточнень передбачається обов’язковий виїзд представника Учасника на кожний об’єкт з метою уточнення обсягів робіт, уточнення технічних вимог замовника. Ознайомлення з об’єктами відбувається в присутності представника Замовника.
У складі пропозиції надається сканована копія документу (довідка/акт) огляду по кожному об’єкту за підписом сторони Учасника та Замовника.»
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дана умова Документації не є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, так як Замовник зобов’язаний погодити та підписати відповідні акти кожному Учаснику, а Учасник має можливість погодити та підписати відповідні акти, так як термін подачі пропозиції становить 16 днів. Тобто, всі потенційні учасники на протязі більше ніж двох тижднів можуть оглянути об’єкти та ознайомитись з обсягом робіт в будь-який робочий час закладу. І ми, як Замовник, зацікавлені і сприяємо в тому, щоб учасники отримали повну інформацію щодо закупівлі (об’єкту, режиму роботи об’єкту, обсягів робіт і таке інше) і склали якісно свою пропозицію, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Обстеження об’єктів дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників їх технічного стану та технічного стану систем протипожежного захисту, необхідність виконання ремонтів тощо, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану надання послуг, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Зауважимо, що ця вимога обумовлена особливістю конструкційних характеристик будівель та території об’єкта, стану систем протипожежного захисту, що в свою чергу потребує залучення спеціальної техніки та обладнання для роботи на висотах, і додана з метою цільового використання бюджетних коштів та недопущення додаткових витрат.
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єктів є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути підключення до існуючих мереж та встановити технічний стан систем протипожежного захисту, і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена вимога обґрунтована специфічною складністю та не типовістю об’єктів. Отже, задля якісної підготовки тендерної пропозиції та уникнення безпідставного заниження ціни тендерної пропозиції, через не включення до ціни необхідних ремонтних робіт, ризиків відмови від виконання робіт, ми вважали за необхідне висунути вимогу, щодо попереднього обстеження об’єктів та ознайомлення з обсягами необхідних послуг представниками монтажних організацій. Тому ми вважаємо, що зазначена вимога Замовника безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Наголошуємо, що Замовником, для усіх учасників ставляться рівні вимоги, надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього. Тому вважаємо , що дана вимога не є дискримінаційною та не порушує прав учасників.
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єктів є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути підключення до існуючих мереж та встановити технічний стан систем протипожежного захисту, і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена вимога обґрунтована специфічною складністю та не типовістю об’єктів. Отже, задля якісної підготовки тендерної пропозиції та уникнення безпідставного заниження ціни тендерної пропозиції, через не включення до ціни необхідних ремонтних робіт, ризиків відмови від виконання робіт, ми вважали за необхідне висунути вимогу, щодо попереднього обстеження об’єктів та ознайомлення з обсягами необхідних послуг представниками монтажних організацій. Тому ми вважаємо, що зазначена вимога Замовника безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Наголошуємо, що Замовником, для усіх учасників ставляться рівні вимоги, надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього. Тому вважаємо , що дана вимога не є дискримінаційною та не порушує прав учасників.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 31 грудня 2021 13:37
Дата відповіді: 06 січня 2022 10:41
Доброго дня! Шановний Замовнику, у документації наявна вимога, а саме: Копії посвідчень працівників про проходження навчання загального курсу з охорони праці керівників мінімум 2 особи (директор та головний інженер (або особа, на яку покладені його обов’язки));
Звертаємо вашу увагу, що згідно ч. 1 Наказу від 23.03.2012 р. № 122 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про внесення змін до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів»: головний інженер проекту - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації. Отже, законодавством не встановлено та не обмежено конкретних умов для працевлаштування головного інженера проекту.
Зважаючи на вищевикладене, просимо видалити з ТД дискримінаційну вимогу щодо наявності головного інжерера, так як наше підприємство не зобов'язане мати головного інженера у штаті.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, ознайомтесь уважно з кваліфікаційними вимогами. Мова йде про головного інженера підприємства або особу, на яку покладені його функції, а не про головного інженера проекту, так як проеткні роботи вже давно виконані, і закупівля не включає розроблення проектно-кошторисної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2022 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" |
204 290,00
UAH з ПДВ
|
204 290,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР" |
204 349,00
UAH з ПДВ
|
204 349,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" #42676235 |
Переможець |
204 290,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2022 10:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 14:54
|
ЗВІТ про викон. догов. техн. обслуг. пож. сигн..pdf | укладений |
10 січня 2023 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2022 14:43
|
Дод угода №1 від 03.02.2022 до дог. № 03 від 03.02.2022 техн.обслугов. систем пожежної сигн..pdf | зміни до договору |
03 лютого 2022 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2022 14:29
|
Договір № 03 від 03.02.2022 техн.обслугов. систем пожежної сигн..pdf | укладений |
03 лютого 2022 14:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |