Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги допоміжні комбіновані щодо різних об’єктів
Очікувана вартість
27 247 320,00 UAH
UA-2021-12-30-007048-c eb9568f69a854014b880856c0fda3efa
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

04442027049

0442027049 kmr_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська рада
Код ЄДРПОУ: 22883141
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044
Контактна особа: 04442027049
0442027049
kmr_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин, враховуючи експертний висновок Івано-Франківської торгово-промислової палати від 20.10.2021 № В-549.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2021 14:22
Оскарження наміру укласти договір: 10 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75130000-6: Допоміжні послуги для урядових органів державного управління


послуги допоміжні комбіновані щодо різних об’єктів

послуги допоміжні комбіновані щодо різних об’єктів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги допоміжні комбіновані щодо різних об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 75130000-6 — Допоміжні послуги для урядових органів державного управління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за Договором здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України. Підставою для здійснення оплати Замовником послуг, що були надані Виконавцем, є складені та підписані Сторонами Акти наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

30 грудня 2021 14:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-21-000020 ● 151bf473fdd14f6ca7dfbc1bd2f0e1b4
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2022 12:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.02.2022
Ужгород
№ 106


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.02.2022 №003100-18/1510-2022, почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 21.02.2022 № 106

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
22 UA-2021-12-30-007048-c
30.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-22 16:52:01

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «послуги допоміжні комбіновані щодо різних об’єктів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-30-007048-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Київською міською радою підставою для застосування переговорної процедури закупівлі зазначено – відсутність конкуренції з технічних причин. При цьому, відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі, зокрема, якщо послуги можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
З огляду на вищезазначене, прошу пояснити чому в електронну систему закупівель не завантажено експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Окрім того, до пояснення долучити документальне підтвердження наявності умов для застосування переговорної процедури як виняток на закупівлю «послуги допоміжні комбіновані щодо різних об’єктів».
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-03-24 12:21:27

Про надання інформації та підтверджуючих документів

Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Закарпатській області

Про надання інформації
та підтверджуючих документів

Відповідно до Вашого звернення від 22.02.2022 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «послуги допоміжні комбіновані щодо різних об’єктів» (далі – послуги) (оголошення в системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-30-007048-c) повідомляємо таке.
1. Очікувану вартість предмета закупівлі послуг було визначено на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 шляхом використання загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту послуг, яка міститься у відкритих джерелах, у тому числі на сайтах виробників, постачальників відповідної продукції, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» тощо.
Складовим чинником визначення вартості закупівлі послуг, при формуванні бюджетного запиту на 2022 рік, були результати проведених переговорів з Комунальним підприємство «Госпкомобслуговування» (далі – Підприємство) та лист з розрахунком очікуваної вартості послуг (копія надається).
Крім того, за зверненням Підприємства до Івано-Франківської торгово-промислової палати було проведене експертне дослідження дійсної ринкової вартості послуг та встановлено факт економічного обґрунтування ціни таких послуг (копія надається).
При цьому, надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту Київської міської ради із інформацією обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі послуг - https://kmr.gov.ua/uk/content/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-2022-rik.




2. Відповідно до проведених попередніх переговорів (протокол надається) та за результатом оголошеної переговорної процедури закупівлі, Київською міською радою 19.01.222 було укладено договір № КП/2022 з Комунальним підприємство «Госпкомобслуговування» на послуги, відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин, яка документально підтверджена експертним висновком Івано-Франківської торгово-промислової палати від 20.10.2021 № В-549 (копія надається).
Слід зазначити, що нормами статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) про оприлюднення інформації про закупівлю не встановлено вимог щодо оприлюднення Замовником документального підтвердження відсутності конкуренції з технічних причин при застосування переговорної процедури закупівлі. Аналогічні вимоги відсутні в статті 40 Закону про умови застосування переговорної процедури закупівлі
Згідно з частиною шість статті 10 Закону, в електронній системі закупівлі, крім інформації, зазначеної у частині першій цієї статті, може оприлюднюватися інша інформація. Таким чином, встановлено право Замовника а не обов’язок розміщувати документальне підтвердження відсутності конкуренції з технічних причин при застосування переговорної процедури закупівлі.

Зазначаємо, переговорна процедура закупівлі послуг була проведена у відповідності до вимог чинного законодавства України з документальним підтвердженням наявності підстав для застосування цієї процедури у зв’язку з відсутність конкуренції з технічних причин, а договір про закупівлю укладено відповідно до норм цивільного та господарського права.


Додатки: на 13 арк.


Керуючий справами Ігор ХАЦЕВИЧ



















Андрій Дергалюк 202 70 49

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-24 15:12:02

Про припинення моніторингів процедур закупівель

Відповідно до пункту 2 Наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» припинити проведення моніторингів процедур закупівель, розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану на території України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-03-24 12:23:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 березня 2022
Кінцевий строк оскарження: 05 квітня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Госпкомобслуговування»
#21465789
Переможець 27 247 320,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2021 14:22

Документи

30 грудня 2021 14:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2021 14:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Госпкомобслуговування»
#21465789
27 247 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 грудня 2021 14:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 09:03
Електронний підпис укладений
06 грудня 2022 12:28
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 10:06
КП_19.01..pdf укладений
19 січня 2022 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): далі – Договір) та домовилися про наступне: 1. Відповідно до пункту 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі на 4 677 898,40 грн (чотири мільйони шістсот сімдесят сім тисяч вісімсот дев’яносто вісім гривень 40 копійок), у тому числі ПДВ (20%): 3 331 062,81 грн (три мільйони триста тридцять одна тисяча шістдесят дві гривні 81 копійка), та викласти пункт 3.1 Договору у новій редакції, а саме: «3.1. Ціна цього Договору становить 22 569 421,60 грн (двадцять два мільйони п’ятсот шістдесят дев’ять тисяч чотириста двадцять одна гривня 60 копійок), у тому числі ПДВ (20%): 1 210 157,19 гривень (один мільйон двісті десять тисяч сто п’ятдесят сім гривень 19 копійок).». 2. Ця додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 3. Інші умови Договору залишаються без змін. 4. Цю додаткову угоду укладено українською мовою у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: КП/2022
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 22 569 421,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 210 157,19 UAH)