Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кожина Альона Вікторівна 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2021 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2022 15:29 |
Очікувана вартість: | 1 069 050,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 345,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 32000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладення договору про закупівлю Учасник вносить забезпечення його виконання в розмірі 1% вартості договору. Забезпечення виконання Договору вноситься у формі безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639, яка повинна гарантувати забезпечення виконання договірних зобов’язань учасника-переможця торгів. Разом з гарантією обов’язково надається належним чином завірена копія ліцензії НБУ гаранта. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами накладної, реєстру накладних на товар, за наявності відповідного бюджетного призначення, перераховує на поточний рахунок Постачальника кошти за поставлену партію товару, що зазначається накладною, реєстром накладних на товар, виходячи з цін, визначених в Додатку №1 даного Договору. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2021 11:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2021 11:40 |
ТД олія.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
" 6) Відповідно до пункту 2 Таблиці 2 Додатку № 1 до тендерної документації:
«2.1. Копії декларації виробника (посвідчення про якість). Документи зазначені в Додатку № 2».
Відповідно до таблиці Додатку 2 до Тендерної документації:
«Олія соняшникова рафінована повинна відповідати вимогам ДСТУ 4492:2005 «Олія соняшникова. Технічні умови» або ТУ та бути виготовлена згідно з технологічним регламентом або технологічними інструкціями, затвердженими в установленому порядку».
Учасник ФОП Марусіч Григорій Анатолійович у складі своєї пропозиції надав Сертифікат якості (декларація виробника) №19/11/21 (файл «декларация 3 (1).pdf»), де зазначено Норма по НД – ДСТУ 4492:2017.
Пропозиція учасника ФОП Марусіч Григорій Анатолійович не відповідає умавам ТД."
ПРОТЕ, пропозиція ФОП Громів з цієї причини також не відповідає вимогам ТД. На підтвердження якості та характеристик запропонованого товару, в складі пропозиції надано два документи, де зазначено, що Олія , яку він пропонує відповідає ДСТУ 4492:2017., а ні ДСТУ 4492:2005. Це документи "Опис запропонованого товару" і "декларація виробника".
ОТЖЕ, ОДНОГО УЧАСНИКА з цієї причини ВІДХИЛЕНО, а ІНШОГО ОБРАНО ПЕРЕМОЖЦЕМ. ЦЕ СВІДЧИТЬ ПРО ДЕСКРИМІНАЦІЙНИЙ ПІДХІД при розгляді пропозицій
ВИМАГАЄМО скасувати незаконне рішення про обрання переможця! У разі ігнорування змушені звертатись до АМКУ.
Враховуючі вищезазначене Учасник ФОП Громік В.В у складі своєї тендерної пропозиції надав лист - пояснення щодо зміни ДСТУ на олію соняшникову (документ у тендерній документації під № 49 лист-пояснення щодо ДСТУ),а саме, що з 01.01.2019р. ДСТУ 4492:2005 «Олія соняшникова. Технічні умови» припинив свою дію. Згідно Наказу від 27.06.17р. № 161 з 01.01.2019р. вступає в силу ДСТУ 4492:2017«Олія соняшникова. Технічні умови».
Скарги до процедури
Дата подання: 04 лютого 2022 18:04
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-02-000030 ● 2b83a231b0134b58ac5de79aa00d5e50
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2022 16:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.08.2022 № 201
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 02.08.2022 № 201
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
26. UA-2021-12-30-004043-c Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири 1 069 050,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-03 09:21:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі олії (ДК 021-2015 - 15420000-8 — Рафіновані олії та жири) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-30-004043-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-05 15:51:23
Пояснення щодо моніторингу за закупівлею код ДК 021:2015 - 15420000-8 (Рафіновані олії та жири)(Олія)
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло запит Державної аудиторської служба України щодо моніторингу щодо закупівлі код ДК 021:2015 - 15420000-8 (Рафіновані олії та жири)(Олія) за номером ID: UA-2021-12-30-004043-c (далі – Закупівля) та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення. Ціни на товар формувалися шляхом проведення на підставі середніх роздрібних цін на олію у торгівельній мережі м.Києва за червень, липень, серпень, вересень 2021 року (за даними Держкомстату), ринкових цін та фактичних цін(за договорами)+ 6 % інфляції та цінових пропозицій постачальників. Розрахунки щодо необхідної кількості товарів проведені на підставі норм харчування та передбачуваної кількості дітоднів харчування на 2022 рік та у відповідності до очікуваних кошторисних призначень.
Розрахунок очікуваної вартості на продукти харчування надаються у Додатку 2 (рядок 21).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувались із врахуванням вимог Закон "Про дошкільну освіту", ст. 35, "Про охорону дитинства", "Про освіту", Постанови КМУ від 24.03.2021 р. № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”, заходів державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP (згідно з Наказом Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.19), сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000.
Закупівля розміщена на офіційному інтернет-порталу Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації https://obolon.kyivcity.gov.ua/content/richnyy-plan-derzhavnyh-zakupivel.html
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-08 15:41:25
Запит про надання пояснень
Прошу надати пояснення стосовно стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.02.2022 №3356-р/пк-пз щодо скасування рішення про визначення фізичної особи-підприємця Громіка Віталія Васильовича переможцем процедури закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-09 09:38:57
Пояснення щодо закупівлі
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було винесено 17 лютого 2022 року №3356 та зобов’язало Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Громіка Віталія Васильовича переможцем процедури закупівлі "код ДК 021:2015 - 15420000-8 (Рафіновані олії та жири)(Олія)".
Згідно розділу 22 статті 18 Закону Замовник має виконати рішення АМКУ протягом 30 днів з дня його прийняття.
Під час проведення Закупівлі встановлено такі обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія російської федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX (зі змінами відповідно до Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX), який продовжено з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб згідно з Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 259/2022 від 18.04.2022, затвердженого Законом України від 21.04.2022 № 2212-I X, до Указу Президента України від 17.05.2022 №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», що унеможливлюють виконання норм Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
на виконання вимог Державної аудиторської служби процедура буде відмінена відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону
2022-08-12 12:46:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення частини 11 статті 29 Закону)
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення частини 11 статті 29 Закону) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.notComplyDecisionACU • усунуто
-
2022-08-15 15:58:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2022 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Марусіч Григорій Анатолійович |
967 500,00
UAH з ПДВ
|
914 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Громік Віталій Васильович |
1 033 500,00
UAH з ПДВ
|
915 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "НІКА-1" |
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Марусіч Григорій Анатолійович #3731906395 |
Рішення скасоване |
914 250,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2022 13:04
|
Фізична особа-підприємець Громік Віталій Васильович #3168209595 |
Рішення скасоване |
915 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2022 13:04
|
ФОП Марусіч Григорій Анатолійович #3731906395 |
Очікує рішення |
914 250,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2022 13:04
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2022 14:04 |
Кінець періоду оскарження: | 23 серпня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 23 серпня 2022 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відмінити закупівлю відповідно до передбачених ч. 1 ст. 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. |
12 серпня 2022 14:04
|
Електронний підпис |
12 серпня 2022 14:04
|
протокол відміни олія.docx |