Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
NATIONAL CLASSIFIER OF UKRAINE Unified Procurement Dictionary DK 021: 2015: 33150000-6 Equipment for radiotherapy, mechanotherapy, electrotherapy and physical therapy (Apparatus for artificial ventilation of expert class (Code NK 024: 2019 47244 - Apparatus for artificial ventilation of general purpose for intensive care))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 03082760 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке Шосе, буд. 108 |
Контактна особа: |
Олеся Сакал +380432460239 vodkl-bux@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Стародуб А І +380432460239 vodkl-bux@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNE NEKOMERTsIYNE PIDPRYYeMSTVO "VINNYTsKA OBLASNA DYTYaChA KLINIChNA LIKARNYa VINNYTsKOYi OBLASNOYi RADY" |
National ID: | 03082760 |
Contact point: |
Sakal Olesia +380432460239 vodkl-bux@ukr.net |
Additional contacts: |
Стародуб А І +380432460239 vodkl-bux@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2021 10:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2022 12:37 |
Очікувана вартість: | 2 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 30 грудня 2021 10:47 |
Enquiries until: | 22 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 лютого 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 2 200 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 11 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2021 10:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2021 10:47 |
ТД.docx | |
30 грудня 2021 10:47 |
Медико-технічні характеристики.docx | |
30 грудня 2021 10:47 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Просимо надати роз’яснення та внести зміни щодо Додатку 4. Медико-технічні характеристики Апарату штучної вентиляції легень експертного класу, а саме:
Пункт. Апарат повинен мати візуальне відображення стану легеневої механіки у вигляді зображення картини легень. Зображення (форма) легень повинно відображати зміну податливості легеневої тканини або опору дихальних шляхів, а також наявність спонтанних вдихів у пацієнта.
Не зрозуміло як і яким чином ця функція впливає на ефективність проведення процедури штучної вентиляції легень. Чому стан легеневої механіки має бути саме «у вигляді зображення легенів»? У різних виробників в апаратах ШВЛ стан легеневої механіки може бути відображеним при зміні податливості легеневої тканини, опору дихальних шляхів або при появі спонтанних вдихів у пацієнта іншим чином (цифровим, графічним тощо). Крім того, щоб побачити стан легеневої механіки зовсім не обов’язково заходити в додаткові вкладки або здійснювати спеціальні налаштування. Оскільки більшість сучасних апаратів ШВЛ сконструйовано із врахуванням мінімізації дій медичного персоналу, виробник зазвичай передбачає відображення показників для оцінки стану пацієнта самим доступним способом. До того ж саме «зображення легенів» наявне лише в апаратах виробництва «Hamilton».
10.01.2022р. по даній закупівлі отримано вимогу № UA-2021-12-30-002730-c.c1.
Уповноважена особа разом із запрошеною на розгляд вимоги відповідальною особою по напрямку закупівлі, а саме із завідувачем АІТ, розглянули вимогу № UA-2021-12-30-002730-c.c1, та прийшли до наступних висновків.
На вимогу щодо медико-технічних характеристик в частині візуального відображення стану легеневої механіки у вигляді зображення картини легень, повідомляємо наступне.
Зазначена функція наявна у більшості сучасних дихальних апаратів. На ринку України така функція наявна у вентиляторах наступних виробників: Ютас (Україна), Mindray (КНР), Dräger (Німеччина), Hamilton (Швейцарія), GE Healthcare (США) та інші.
Щодо ефективності використання такої функції, додатково повідомляємо, що сучасні апарати ШВЛ мають велику кількість показників моніторингу, які допомагають медперсоналу проводити ефективну та протективну вентиляцію легень. Але для оцінки усіх показників необхідний певний час, якого у критичних ситуаціях у лікаря недостатньо. Показники моніторингу здебільшого знаходяться на різних вкладках, або у цифровому вигляді на одній вкладці, що також потребує часу для пошуку необхідних та їх аналізу.
Наявність функції «візуальне відображення стану легеневої механіки у вигляді зображення картини легень. Зображення (форма) легень повинно відображати зміну податливості легеневої тканини або опору дихальних шляхів, а також наявність спонтанних вдихів у пацієнта» дозволить, у критичній ситуації, швидко оцінити стан пацієнта і причини, які призвели до його зміни та прийняти невідкладне і правильне рішення щодо корекції параметрів вентиляції.
Враховуючи наявність конкурентного ринку на такі апарати, змінювати даний пункт технічних вимог, вважаємо недоцільним, оскільки, такі зміни призведуть до погіршення технічних параметрів дихального апарату, погіршення його можливостей та може призвести до закупівлі застарілого обладнання.
Враховуючи вище викладене, дана вимога лишається без задоволення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-13-000092 ● a50e7cfc740a49eca9f3c19de5094873
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 15:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.10.2022 № 307
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.10.2022 № 307.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-30-002730-c, 30.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-17 17:16:19
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-30-002730-c, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня» Вінницької обласної ради.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-20 12:57:05
Відповідь на запит про надання пояснень по закупівлі НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Апарат штучної вентиляції легень експертного класу (Код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-30-002730-c)
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня Вінницької обласної Ради» (надалі – Лікарня) надає відповідь на запит від 17.10.2022р. (надалі - Запит).
Лікарнею була проведена процедура закупівлі НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Апарат штучної вентиляції легень експертного класу (Код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-30-002730-c).
На запитувану в Запиту інформацію, повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Головною метою підприємства є здійснення медичної практики та надання третинної (високоспеціалізованої), вторинної (спеціалізованої) та первинної медичної допомоги, в тому числі стаціонарної, поліклінічної (консультативної) і виїзної медичної допомоги, паліативної медичної допомоги, медичної реабілітації дитячому населенню області та інших регіонів, встановлених законодавством України.
Одним із пріоритетних напрямків діяльності Лікарні є надання невідкладної допомоги та проведення інтенсивної терапії дітям з критичним, загрозливим для життя, перебігом різних патологій, яка і надається у відділені анестезіології та інтенсивної терапії Лікарні.
Повнота та ефективність цієї допомоги не може бути досягнута без застосування сучасного технічного устаткування і обладнання.
В зв’язку з цим і виникла необхідність у закупівлі апарата штучної вентиляції легень експертного класу.
При закупівлі вказаного обладнання ми керувались наступними фактами:
- частина апаратів ШВЛ, якими оснащене відділення анестезіології та інтенсивної терапії не працюють, неремонтопридатні, знаходяться в процедурі списання – таких 3 одиниці;
- частина апаратів ШВЛ виробили свій технічний ресурс, зняті виробником з виробництва і не є апаратами експертного класу – таких 2 одиниці;
- таким чином в наявності 8 апаратів ШВЛ на 9 ліжок відділення та палату післянаркозного просинання на 4 ліжка, що не відповідає Наказу 334 т.т. Табелю оснащення відділення анестезіології та інтенсивної терапії;
- апарат ШВЛ експертного класу, закупівля якого планувалась, мав мати технічні характеристики, які критично важливі при проведенні штучної вентиляції легень у дітей, покращуючи якість медичної допомоги та виживання дітей.
А саме:
- систему інтелектуальної вентиляції легень Intelivent-ASV, застосування якої мінімізує фактор людської помилки та дозволяє ефективно вентилювати з мінімальним ризиком травми легень;
- інструмент P/V Tools, який дозволяє оцінити стан легень та можливість їх примусового розкриття при критичному перебігу дихальної недостатності;
- можливість вимірювання трансторакального тиску, що значно допомагає коригувати параметри вентиляції;
- роботу від високошвидкісної турбіни, що забезпечує низький рівень шуму та точність об’ємів;
- можливість контролю сатурації кисню та капнографії безпосередньо апаратом ШВЛ;
- можливість проведення вентиляції в біфазних режимах та режимі високопотокової кисневої терапії;
- можливість цифрового контролю більш, як 50 різних параметрів вентиляції, стану легень та газообміну;
- можливість проводити ШЛВ дітям та дорослим т.я. у відділення лікуються хворі з масою тіла від 5 до 120 кг
- наявність великого, високоінформативного, інтерактивного дисплею;
- невелика вага.
Тому закупівля даного апарату штучної вентиляції легень експертного класу мала суттєво покращити якість надання допомоги, проводити ефективну, протективну вентиляцію легень, а сам апарат експертного класу, з такими медико-технічними характеристиками, у критичній ситуації дає змогу швидко оцінити стан пацієнта і причини, які призвели до його зміни та прийняти невідкладне і вірне рішення щодо корекції параметрів вентиляції.
2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Лікарнею при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалися положення примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, які мають рекомендаційних характер і не є обов’язковими для застосування.
Також, уповноваженою особою Лікарні було проведено моніторинг цін на аналогічний товар як шляхом використання як загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту такого виду товару, яка міститься у відкритих джерелах (сайти представництв виробників/дилерів/дистриб’юторів та ін. та в електронній системі закупівель "Prozorro"), так і шляхом звернення до потенційних постачальників аналогічного товару із запитами на цінову пропозицію за наданими їм технічними характеристиками товару.
3. Щодо оприлюднення інформації на вебсайті Лікарні.
Закупівля НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Апарат штучної вентиляції легень експертного класу (Код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-30-002730-c). оприлюднена на власному веб-сайті Лікарні за наступним посиланням http://vodkl.org.ua/natsionalnyj-klasyfikator-ukrainy-iedynyj-zakupivelnyj-slovnyk-dk-021-2015-33150000-6-aparatura-dlia-radioterapii-mekhanoterapii-elektroterapii-ta-fizychnoi-terapii-aparat-shtuchnoi-ventyliatsii-leh-2/
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного моніторингу Західного офісу Держаудитслужби закупівлі НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Апарат штучної вентиляції легень експертного класу (Код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)) було встановлено порушення, а саме: - За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), та розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини третьої статті 10 Закону внаслідок не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації, визначеної пунктами 1, 3, 5, 7, 10 частини другої статті 21 Закону, англійською мовою; - За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Вказаним висновком зобов’язано Замовника здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо). Згідно із абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На виконання вимог абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону Замовник повідомляє наступне. І. Щодо неоприлюднення повної інформації про закупівлю, а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації, визначеної пунктами 1, 3, 5, 7, 10 частини другої статті 21 Закону, англійською мовою, повідомляємо. Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично. Електронними полями, що заповнюються при публікації оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, не передбачено поля, щоб ввести всю додаткову інформацію англійською мовою. Твердження в моніторингу про те, що "у разі технічної неможливості заповнити електронне поле щодо оприлюднення інформації, передбаченої Законом, Замовник мав можливість завантажити окремо документ, доступний для друку, із зазначенням всієї необхідної інформації англійською мовою" не відповідає ні положенням статті 21 Закону N 922-VIII, ні нормам Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 N 1082 (далі - Порядок N 1082). У Замовника не було технічної можливості ввести всю інформацію англійською мовою в оголошенні про проведення відкритих торгів. ІІ. Щодо порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону в частині відсутності в тендерній документації прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, повідомляємо. Відповідно до п.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме: 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Як вбачається, у вказаному переліку містяться приклади таких помилок, наприклад: п. 2, 9. Разом з тим, п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону не передбачає, що до кожного пункту помилки повинно бути наведено приклад. ІІІ. Також повідомляємо, що Уповноважена особа Замовника підвищує свою кваліфікацію шляхом проходження семінарів, відвідування вебінарів з підвищення своїх знань в галузі публічних закупівель. Також до кінця року заплановано проходження Уповноваженою особою Замовника навчання з поглиблення знань по напрямку проведення публічних закупівель. На підприємстві розроблено низку локальних документів, спрямованих в т.ч. на роз’яснювальну роботу щодо чіткого дотримання положень законодавства в сфері публічних закупівель під час здійснення таких закупівель.
2022-11-01 10:53:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини третьої статті 10 Закону внаслідок не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації, визначеної пунктами 1, 3, 5, 7, 10 частини другої статті 21 Закону, англійською мовою.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 03082760 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна, Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке Шосе, буд. 108 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МЕДІВЕЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2022 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" |
2 189 000,00
UAH з ПДВ
|
2 189 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕДІВЕЙ" |
2 197 890,00
UAH з ПДВ
|
2 197 890,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" #39330111 |
Переможець |
2 189 000,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2022 09:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2023 18:17
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2022 12:06
|
Договір.pdf | укладений |
15 березня 2022 12:05
|