Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з передачі прийнятих тривожних сигналів про спрацювання системи пожежної сигналізації на об'єктах «Замовника» на центр прийняття тривожних сповіщень та технічне обслуговування системи пожежної сигналізації та централізованого пожежного спостерігання за адресою: Харківська область, м. Лозова, вулиця Свободи, будинок 4-А; Харківська обл., м. Лозова, смт. Панютине, вулиця Слобожанська, будинок 42-А.
Очікувана вартість
108 000,00 UAH
UA-2021-12-30-002535-c dc1d1655b10a43a5913b39d007270af7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Сичова

+380662895694 evgeniavaleriivna983@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лозівський центр професійної освіти Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02547949
Місцезнаходження: 64600, Україна , Харківська обл., м. Лозова, вул. Свободи, буд. 4-А
Контактна особа: Євгенія Сичова
+380662895694
evgeniavaleriivna983@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2021 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 січня 2022 00:00
Очікувана вартість: 108 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з передачі прийнятих тривожних сигналів про спрацювання системи пожежної сигналізації на об'єктах «Замовника» на центр прийняття тривожних сповіщень та технічне обслуговування системи пожежної сигналізації та централізованого пожежного спостерігання за адресою: Харківська область, м. Лозова, вулиця Свободи, будинок 4-А; Харківська обл., м. Лозова, смт. Панютине, вулиця Слобожанська, будинок 42-А.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64600, Україна, Харківська область, м. Лозова, вулиця Свободи, будинок 4-А; Харківська обл., м. Лозова, смт. Панютине, вулиця Слобожанська, будинок 42-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінація
Дата подання: 05 січня 2022 15:34
Дата відповіді: 05 січня 2022 16:16
Шановний Замовнику! в оприлюдненому Оголошенні вказана вимога до учасників провести огляд обєкту в період уточнен. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Вказана вимога до учасників, а саме: провести огляд обєкту в період уточнень не є дискримінаційною. Час періоду уточнень від 30.12.2021 10:38 до 05.01.2022 23:59, дає повну змогу провести огляд об'єктів потенційним учасникам закупівель.
неправомірна вимога
Дата подання: 05 січня 2022 15:36
Дата відповіді: 05 січня 2022 16:21
Доброго дня, в оголошенні наявна вимога щодо наявності в учасників акредитованих сертифікатів ISO, що є неправомірною вимогою! Законом України "Про публічні закупівлі" передбачено недискримінацію учасників, можливість участі вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності. Акредитація органа оцінки відповідності Національним агенством з акредитації України є добровільною, а не обовязковою.Статтею 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації. Це саме підтверджено на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України – добровільність акредитації. Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 21.11.2019. В статті 10 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації систем менеджменту.Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації з допущенням до участі учасників з сертифікатом ISO, виданий органом з оцінки відповідності, який не має акредитацію або не пройшов нотифікацію у встановленому порядку.Тим самим, не буде допущено порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ця вимога не є неправомірною!Учасник надає документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2018 з посиланням на послуги, що є предметом закупівлі, виданий організацією, яка зареєстрована у Реєстрі НААУ, та має відповідний атестат про акредитацію, виданий НААУ на право проведення сертифікації за цим напрямком).
неправомірна вимога
Дата подання: 05 січня 2022 15:39
Дата відповіді: 05 січня 2022 16:25
Доброго дня, в оголошенні наявна наступна вимога "Особи, які будуть здійснювати роботи з технічного обслуговування (підтримання експлуатаційної придатності), обов’язково повинні мати при собі лист-направлення (суб’єкта господарювання) з вказанням посади, ПІБ, паспорт, кваліфікаційні посвідчення та трудову книжку (або договір цивільно-правового характеру), які посвідчують дану особу та вказують на наявність трудових відносин. Також вони обов’язково при собі повинні мати оригінали документів, які підтверджують відсутність короновірусної інфекції (Covid19 та/або Sars-Cov-2) у зазначеної(их) особи(іб) (тестування повинне бути зроблено методом ПЦР не пізніше ніж 3 календарні дні до дня проведення технічного обслуговування (підтримання експлуатаційної придатності)), засоби індивідуального захисту (маску, одноразові рукавички та антисептик).", поясніть, згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога ? на якій підставі працівники-виконавці робіт повинні забрати на підприємстві трудові книжки і привезти їх до Вас на об'єкт?? чому саме ПЦР тест, чому не можна сертифікати про вакцинацію?? Ви навмисно дискримінуєте учасників, тому що вже маєте на увазі майбутнього переможця даної закупівлі? В разі не видалення даної вимоги, будемо звертатися в контролюючі органи!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Лозівський ЦПО Харківської області є навчальним закладом і всі вимоги згідно чинного законодавства. ( Всі вимоги чітко вказані в ТД.)
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 січня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 107 900,00
UAH з ПДВ
107 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2022 16:19
Електронний підпис
11 січня 2022 16:17
Витяг ЄДРПОУ 2021.pdf
11 січня 2022 16:17
Оригінал Статуту.pdf
11 січня 2022 16:17
Нарколог, психіатр.pdf
11 січня 2022 16:17
Сертифікати ISO.pdf
11 січня 2022 16:17
Медичні книжки-2.pdf
11 січня 2022 16:17
Договір оренди авто.pdf
11 січня 2022 16:17
Опис 31.08.2021р..pdf
11 січня 2022 16:17
Довідки.pdf
11 січня 2022 16:17
Психо-обстеження.pdf
11 січня 2022 16:17
Свідоцтво ПДВ.pdf
11 січня 2022 16:17
Наказ, Протокол.pdf
11 січня 2022 16:17
Копія паспорта, ІПН.pdf
11 січня 2022 16:17
Медичні книжки-1.pdf
11 січня 2022 16:17
Копія Статуту.pdf
11 січня 2022 16:17
Копiя Наказу ДСНС.pdf
11 січня 2022 16:17
Виписка ЄДРПОУ.pdf
11 січня 2022 16:17
Статистика.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
Переможець 107 900,00
UAH з ПДВ
13 січня 2022 08:53

Документи

13 січня 2022 08:53
Електронний підпис
13 січня 2022 08:52
протокол №4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2022 08:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
107 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 січня 2022 08:53
Електронний підпис
13 січня 2022 08:52
протокол №4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 12:37
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 12:36
дод уг №1 до дог 25 від 15.01.2022.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 12:34
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2022 14:53
протокол від 25.01.2022.pdf зміни до договору
25 січня 2022 14:41
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 09:16
договір №25.pdf укладений
25 січня 2022 09:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з передачі прийнятих тривожних сигналів про спрацювання системи пожежної сигналізації на об'єктах «Замовника» на центр прийняття тривожних сповіщень та технічне обслуговування системи пожежної сигналізації та централізованого пожежного спостерігання за адресою: Харківська область, м. Лозова, вулиця Свободи, будинок 4-А; Харківська обл., м. Лозова, смт. Панютине, вулиця Слобожанська, будинок 42-А. 1 послуга 107 900,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка під час публікації плану
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 35 966,68
UAH (в тому числі ПДВ 5 991,45 UAH)