Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з передачі прийнятих тривожних сигналів про спрацювання системи пожежної сигналізації на об'єктах «Замовника» на центр прийняття тривожних сповіщень та технічне обслуговування системи пожежної сигналізації та централізованого пожежного спостерігання за адресою: Харківська область, м. Лозова, вулиця Свободи, будинок 4-А; Харківська обл., м. Лозова, смт. Панютине, вулиця Слобожанська, будинок 42-А.
Очікувана вартість
108 000,00 UAH
UA-2021-12-30-002535-c ● dc1d1655b10a43a5913b39d007270af7
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Лозівський центр професійної освіти Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 02547949 |
Місцезнаходження: | 64600, Україна , Харківська обл., м. Лозова, вул. Свободи, буд. 4-А |
Контактна особа: |
Євгенія Сичова +380662895694 evgeniavaleriivna983@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2021 10:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 108 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 540,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з передачі прийнятих тривожних сигналів про спрацювання системи пожежної сигналізації на об'єктах «Замовника» на центр прийняття тривожних сповіщень та технічне обслуговування системи пожежної сигналізації та централізованого пожежного спостерігання за адресою: Харківська область, м. Лозова, вулиця Свободи, будинок 4-А; Харківська обл., м. Лозова, смт. Панютине, вулиця Слобожанська, будинок 42-А.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64600, Україна, Харківська область, м. Лозова, вулиця Свободи, будинок 4-А; Харківська обл., м. Лозова, смт. Панютине, вулиця Слобожанська, будинок 42-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2021 10:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2021 10:38 |
Оголошення про проведення закупівлі.doc | |
30 грудня 2021 10:38 |
Додаток №3 Інформація про участника.docx | |
30 грудня 2021 10:38 |
Додаток №4 Цінова пропозиція.doc | |
30 грудня 2021 10:38 |
Додаток 2 - Технічне завдання.doc | |
30 грудня 2021 10:38 |
Додаток №1 основні умови договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінація
Дата подання: 05 січня 2022 15:34
Дата відповіді: 05 січня 2022 16:16
Шановний Замовнику! в оприлюдненому Оголошенні вказана вимога до учасників провести огляд обєкту в період уточнен. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Вказана вимога до учасників, а саме: провести огляд обєкту в період уточнень не є дискримінаційною. Час періоду уточнень від 30.12.2021 10:38 до 05.01.2022 23:59, дає повну змогу провести огляд об'єктів потенційним учасникам закупівель.
неправомірна вимога
Дата подання: 05 січня 2022 15:36
Дата відповіді: 05 січня 2022 16:21
Доброго дня, в оголошенні наявна вимога щодо наявності в учасників акредитованих сертифікатів ISO, що є неправомірною вимогою! Законом України "Про публічні закупівлі" передбачено недискримінацію учасників, можливість участі вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності. Акредитація органа оцінки відповідності Національним агенством з акредитації України є добровільною, а не обовязковою.Статтею 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації. Це саме підтверджено на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України – добровільність акредитації. Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 21.11.2019. В статті 10 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації систем менеджменту.Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації з допущенням до участі учасників з сертифікатом ISO, виданий органом з оцінки відповідності, який не має акредитацію або не пройшов нотифікацію у встановленому порядку.Тим самим, не буде допущено порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ця вимога не є неправомірною!Учасник надає документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2018 з посиланням на послуги, що є предметом закупівлі, виданий організацією, яка зареєстрована у Реєстрі НААУ, та має відповідний атестат про акредитацію, виданий НААУ на право проведення сертифікації за цим напрямком).
неправомірна вимога
Дата подання: 05 січня 2022 15:39
Дата відповіді: 05 січня 2022 16:25
Доброго дня, в оголошенні наявна наступна вимога "Особи, які будуть здійснювати роботи з технічного обслуговування (підтримання експлуатаційної придатності), обов’язково повинні мати при собі лист-направлення (суб’єкта господарювання) з вказанням посади, ПІБ, паспорт, кваліфікаційні посвідчення та трудову книжку (або договір цивільно-правового характеру), які посвідчують дану особу та вказують на наявність трудових відносин. Також вони обов’язково при собі повинні мати оригінали документів, які підтверджують відсутність короновірусної інфекції (Covid19 та/або Sars-Cov-2) у зазначеної(их) особи(іб) (тестування повинне бути зроблено методом ПЦР не пізніше ніж 3 календарні дні до дня проведення технічного обслуговування (підтримання експлуатаційної придатності)), засоби індивідуального захисту (маску, одноразові рукавички та антисептик).", поясніть, згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога ?
на якій підставі працівники-виконавці робіт повинні забрати на підприємстві трудові книжки і привезти їх до Вас на об'єкт??
чому саме ПЦР тест, чому не можна сертифікати про вакцинацію??
Ви навмисно дискримінуєте учасників, тому що вже маєте на увазі майбутнього переможця даної закупівлі?
В разі не видалення даної вимоги, будемо звертатися в контролюючі органи!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Лозівський ЦПО Харківської області є навчальним закладом і всі вимоги згідно чинного законодавства. ( Всі вимоги чітко вказані в ТД.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" #42676235 |
Переможець |
107 900,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2022 08:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 12:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 12:36
|
дод уг №1 до дог 25 від 15.01.2022.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 12:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2022 14:53
|
протокол від 25.01.2022.pdf | зміни до договору |
25 січня 2022 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 09:16
|
договір №25.pdf | укладений |
25 січня 2022 09:15
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з передачі прийнятих тривожних сигналів про спрацювання системи пожежної сигналізації на об'єктах «Замовника» на центр прийняття тривожних сповіщень та технічне обслуговування системи пожежної сигналізації та централізованого пожежного спостерігання за адресою: Харківська область, м. Лозова, вулиця Свободи, будинок 4-А; Харківська обл., м. Лозова, смт. Панютине, вулиця Слобожанська, будинок 42-А. | 1 | послуга |
107 900,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | технічна помилка під час публікації плану |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |