Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Reconstruction of Ivanivsky overpass in Odessa
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління дорожнього господарства Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26506412 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22 |
Контактна особа: |
Дєлієргієв Геннадій Георгійович +380963616027 udh@omr.odessa.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Road Facilities Administration of Odesa City Council |
National ID: | 26506412 |
Contact point: |
+380963616027 udh@omr.odessa.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2021 18:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2022 18:31 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2022 13:56 |
Очікувана вартість: | 1 629 129 331,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 300 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенимкваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу № 2628 від 14.12.2020 року Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) повинен відповідати строку дії тендерних пропозицій. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку, яка містить інформацію про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Управління дорожнього господарства Одеської міської ради Україна, 65078, м. Одеса, вул. Ген. Петрова, 22 код ЄДРПОУ: 26506412 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8145646.66 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається надання забезпечення виконання договору у вигляді завдатку. Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору. Про своєчасне та належне внесення забезпечення виконання умов договору, за умови отримання повідомлення про намір укласти договір, учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – завдаток (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок Управління дорожнього господарства Одеської міської ради відкритий у ДКСУ м. Київ, р/рUA968201720355199002022021546, в призначенні обов’язково зазначається назва предмету закупівлі. Внесення забезпечення договору про закупівлю підтверджується платіжним дорученням та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю не може вноситись за Учасника іншим підприємством. Учасник-переможець забезпечує внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 1 (%) відсоток від вартості договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Договір про надання забезпечення виконання договору – (Додаток № 7). Несвоєчасне надання забезпечення виконання договору або його невідповідність вимогам тендерній документації буде розглянуто Замовником, як відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та така пропозиція буде відхилена. |
Publication date: | 30 грудня 2021 18:26 |
Enquiries until: | 14 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 лютого 2022 18:31 |
Information
Estimated total value: | 1 629 129 331 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 16 300 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 270 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 600 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2022 15:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2022 15:46 |
проект догорову.doc | |
16 лютого 2022 15:46 |
Нова редакціяТД від 16.02.22.doc | |
16 лютого 2022 15:46 |
Перелік змін від 16.02.22 (Іванівський шляхопровід).pdf | |
08 лютого 2022 11:50 |
Нова редакціяТД від 08.02.22.doc | |
08 лютого 2022 11:50 |
перелік змін від 08.02.22 (шляхопровід).pdf | |
07 лютого 2022 17:42 |
Нова редакція ТД.doc | |
07 лютого 2022 17:42 |
перелік змін (шляхопровід).pdf | |
30 грудня 2021 18:26 |
проект догорову.doc | |
30 грудня 2021 18:26 |
ТД.doc |
16 лютого 2022 15:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
16 лютого 2022 15:46 |
проект догорову.doc
|
|||||||||
16 лютого 2022 15:46 |
Нова редакціяТД від 16.02.22.doc
|
|||||||||
16 лютого 2022 15:46 |
Перелік змін від 16.02.22 (Іванівський шляхопровід).pdf
|
|||||||||
08 лютого 2022 11:50 |
Нова редакціяТД від 08.02.22.doc
|
|||||||||
08 лютого 2022 11:50 |
перелік змін від 08.02.22 (шляхопровід).pdf
|
|||||||||
07 лютого 2022 17:42 |
Нова редакція ТД.doc
|
|||||||||
07 лютого 2022 17:42 |
перелік змін (шляхопровід).pdf
|
|||||||||
30 грудня 2021 18:26 |
проект догорову.doc
|
|||||||||
30 грудня 2021 18:26 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
від «24» січня 2022 року
про відміну тендеру
уповноваженої особи, фахівця з публічних закупівель
— Дєлієргієв Геннадій Георгійович—,
відповідальний за організацію та проведення процедур закупівель
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Дєлієргієв Геннадій Георгійович, уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель, відповідальний за організацію та проведення процедур закупівель Управління дорожнього господарства Одеської міської ради, у зв’язку з допущенням технічної помилки при оголошені закупівлі, на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИРІШИВ:
1. Відмінити тендер (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-30-002162-b) на закупівлю робіт: «Реконструкція Іванівського шляхопроводу у м. Одесі» ДК 021:2015 – 45221000 – 2 «Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів» – будівельна довжина ділянки складає 2 490 м, у зв’язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: в оголошені торгів не зазначено інформація про умови забезпечення тендерних пропозиції.
2. Повідомлення про відміну закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель відповідно до ч.7 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Уповноважена особа,
фахівець з публічних закупівель ______________ Дєлієргієв Г. Г.
м. п. (підпис)
На даний час Пенсійний фонд України розробив проект постанови, якою буде затверджено Порядок подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи — підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі. Тож, до набрання чинності цим нормативно-правовим документом фактично немає визначеної процедури передання відомостей про трудову діяльність працівників до Реєстру. Не виключено, що роботодавцеві доведеться оновлювати ці відомості після затвердження вказаного Порядку.
Крім того, п. 2 розділу ІІ Закону також зазначено, що наявні трудові книжки видають працівникам особисто під підпис після завершення цих робіт.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-25-000026 ● d625e3e8a157473fbed9c7fc8da3c497
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2022 12:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.07.2022 Одеса № 190
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 25.07.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.07.2022 № 190
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2021-12-30-002266-a 30.12.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-25 16:43:36
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати укладання договору про закупівлю від 24.06.2022 № 5 (далі – Договір), умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь», а саме: у додатку «Дефектний акт» до Договору у пункті 199 «Виготовлення арматурних каркасів» розділу 1 «Влаштування бурових стовпів БС-1 – 162 шт» відділу 1 «Бурові стовпи та ростверки» «Локальний кошторис 02-01-02 на великий шляхопровід Іванівського мосту» визначено обсяг робіт у кількості 258,4783 т, що не відповідає обсягу робіт відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції переможця Технічного завдання (довідка від 14.02.2022 № 0214/8-О) та Додатку № 3 до Тендерної документації Замовника, якими у пункті 11 «Виготовлення арматурних каркасів» розділу 1 «Влаштування бурових стовпів БС-1 – 162 шт» відділу 1 «Бурові стовпи та ростверки» «Шляхопроводи – великий шляхопровід Іванівського мосту»» визначено обсяг робіт у кількості 565,8579 т?
3. Як Замовник може обґрунтувати зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі, який перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-28 14:51:04
Пояснення
Моніторинг до закупівлі робіт
«Реконструкція Іванівського шляхопроводу
у м. Одесі» ДК 021:2015 – 45221000 – 2 «Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів».
UA-2021-12-30-002266-a
На Ваш запит від 25.07.2022 16:43 пояснюємо наступне.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення здійснено з урахуванням пункту 4 розділу III Методи визначення очікуваної вартості Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 розрахунок очікуваної вартості робіт на основі будівельних норм, а саме очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Реконструкція Іванівського шляхопроводу у м. Одесі» від 13.12.2021 року № 10 – 0841 – 21 затверджений директором Державного підприємства «Державний науково – дослідний та проектно – вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» Платоновим С. та наказ начальника Управління дорожнього господарства Одеської міської ради № 1 від 16.02.2022 року про затвердження проектно – кошторисної документації на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція Іванівського шляхопроводу у м. Одесі»;
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради № 39 від 25.02.2016. Управління дорожнього господарства Одеської міської ради призначено замовником з розробки проектно-кошторисної документації та виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального і поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та об’єктів благоустрою комунальної власності та загального користування, розташованих у м. Одесі.
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер та є не обов’язковим.
Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020. https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/
Аналогічне питання було розглянуто при проведені моніторингу Департаментом моніторингу закупівель ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ за процедурою закупівлі «Капітальний ремонт вул. Шота Руставелі у м. Одесі» Коригування (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-13-002599-a). За результатами проведеного моніторингу порушень не встановлено.
2. Відповідно до Додатку № 3 до Тендерної документації Замовника, якими у пункті 11 «Виготовлення арматурних каркасів» розділу 1 «Влаштування бурових стовпів БС-1 – 162 шт» відділу 1 «Бурові стовпи та ростверки» «Шляхопроводи – великий шляхопровід Іванівського мосту»» визначено обсяг робіт у кількості 565,8579 т.
Проте, відповідно тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ Автомагістраль-Південь», а саме: у додатку «Дефектний акт» до Договору у пункті 199 «Виготовлення арматурних каркасів» розділу 1 «Влаштування бурових стовпів БС-1 – 162 шт» відділу 1 «Бурові стовпи та ростверки» «Локальний кошторис 02-01-02 на великий шляхопровід Іванівського мосту» визначено обсяг робіт у кількості 258,4783 т.
Що пояснюється тим, що п. 1 локального кошторису № 02-01-02 нормою ДН4-17-61 «Улаштування залізобетонних буронабивних паль діаметром 1500 мм в нестійких, водонасичених ґрунтах універсальною буровою установкою Bauer BG-40, група ґрунту І-ІІ» враховано у складі робіт роботу по нарощуванню арматурного каркаса, яка є частково виготовленням арматурного каркаса, тому що нарощування одночасно є і виготовленням.
Переможцем торгів ТОВ «Автомагістраль – Південь» було прораховано, що достатньо врахувати у п.11 кількість 258,4783тн виготовлення арматурного каркасу, а решту покриває норма ДН4-17-61 де враховано нарощування арматурного каркасу.
Таким чином, ТОВ « Автомагістраль – Південь» не порушуючи умови тендерної специфікації, та відповідно до технології робіт зробило економію державних коштів, що не тягне за собою порушення технологічного процесу, не впливає на якість робіт та не порушує проектних рішень.
Головними показниками у цих обсягах є пп.12,13 «Гарячекатанна арматура» які збігаються згідно технічної специфікації та тендерної пропозиції ТОВ « Автомагістраль – Південь».
№ кошториса
№ відділу, № розділу
Найменування робіт і витрат Згідно технічної специфікації Згідно тендерної пропозиції
№поз. Об’єм (ед. вим) №поз. Об’єм (ед. вим)
№ 02-01-02 Відділ 1, Розділ 1 Виготовлення арматурних каркасів поз.11 565,8579 (тн) поз.11 258,4783 (тн)
Гарячекатанна арматура А240С 8мм поз.12 37,68768 (тн) поз.12 37,68768 (тн)
Гарячекатанна арматура А500С 25мм поз.13 528,17022 (тн) поз.13 528,17022 (тн)
3. Для проведення господарських операцій копійки позначаються двома цифрами після коми та у разі якщо при розрахунках отримана сума має більш двох цифр після коми вона за математичними правилами заокруглюється до двох цифр після коми.
Так, розрахунок вартісного показника, в якому в результаті добутку виходить число, в якому кількість знаків після коми перевищує два, вважається вірним, якщо з метою скорочення такої кількості знаків до другого знаку після коми округлення відбувається наступним чином сума, що закінчується від 0,1 до 0,4 копійок, заокруглюється в бік зменшення до найближчої суми, яка закінчується на 0,0 копійок. Сума, що закінчується від 0,5 до 0,9 копійок, заокруглюється в бік збільшення до найближчої суми, яка закінчується на 0,0 копійок.
Враховуючи, що при розрахунку 0,5 % від очікуваної вартості 1629129331,00 грн. становить 8145646, 655 грн. сума була заокруглена та визначена в торгах на рівні 8145646,66 гривень., тобто на 0,5 копійки більше.
Відповідно до повноважень Держаудитслужби України проведення моніторингу закупівель та при отриманні сигналів від системи ризик-індикаторів службою приймається рішення про проведення моніторингу. До електронного кабінету Держадитслужби інтегрована система ризик-індикаторів. Держаудитслужба України моніторить всі закупівлі та у разі виявлення підозрілих тендерів автоматично надсилає їх на перевірку державним аудиторам. Система реагує на 35 ризик-індикаторів серед яких відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 28.10.2020 № 647 за кодом індикатора RISR-1-8-1, назва індикатору ризика «Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» граничних значень під час закупівель робіт», який автоматично визначає, що Замовник в оголошенні про проведення конкурентної закупівлі робіт встановив вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у розмірі, що перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі. За процедурою відкритих торгів на закупівлю робіт з реконструкції Іванівського шляхопроводу у м. Одесі, ID UA-2021-12-30-002266-a жоден з ризиків не спрацював, включаючи ризик за кодом індикатора RISR-1-8-1, назва індикатору ризика «Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» граничних значень під час закупівель робіт». Таким чином, відповідне округлення не виходить за межи допустимої похибки розрахунку.
Додатки:
1. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Реконструкція Іванівського шляхопроводу у м. Одесі» від 13.12.2021 року № 10 – 0841 – 21 затверджений директором Державного підприємства «Державний науково – дослідний та проектно – вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» Платоновим С.;
2. Наказ начальника Управління дорожнього господарства Одеської міської ради № 1 від 16.02.2022 року про затвердження проектно – кошторисної документації на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція Іванівського шляхопроводу у м. Одесі»;
Уповноважена особа,
фахівець з публічних закупівель ______________ Г. Г. Дєлієргієв
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальнику Південного офісу Держаудитслужби Стояновій Н.М. Щодо висновку за результатами моніторингу закупівлі «Реконструкція Іванівського шляхопроводу у м. Одесі» (UA-2021-12-30-002266-a) ID моніторингу UA-M-2022-07-25-000026 29.07.2022 22:11 Управління дорожнього господарства Одеської міської ради на виконання оприлюдненого Південного офісу Держаудитслужби висновку за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі закупівлі надає наступні заперечення. Щодо відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до Додатку № 3 до Тендерної документації Замовника, якими у пункті 11 «Виготовлення арматурних каркасів» розділу 1 «Влаштування бурових стовпів БС-1 – 162 шт» відділу 1 «Бурові стовпи та ростверки» «Шляхопроводи – великий шляхопровід Іванівського мосту»» визначено обсяг робіт у кількості 565,8579 т. Проте, відповідно тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь», а саме: у додатку «Дефектний акт» до Договору у пункті 199 «Виготовлення арматурних каркасів» розділу 1 «Влаштування бурових стовпів БС-1 – 162 шт» відділу 1 «Бурові стовпи та ростверки» «Локальний кошторис 02-01-02 на великий шляхопровід Іванівського мосту» визначено обсяг робіт у кількості 258,4783 т. Що пояснюється тим, що п. 1 локального кошторису № 02-01-02 нормою ДН4-17-61 «Улаштування залізобетонних буронабивних паль діаметром 1500 мм в нестійких, водонасичених ґрунтах універсальною буровою установкою Bauer BG-40, група ґрунту І-ІІ» враховано у складі робіт роботу по нарощуванню арматурного каркаса, яка є частково виготовленням арматурного каркаса, тому що нарощування одночасно є і виготовленням. Переможцем торгів ТОВ «Автомагістраль–Південь» було прораховано, що достатньо врахувати у п.11 кількість 258,4783тн виготовлення арматурного каркасу, а решту покриває норма ДН4-17-61 де враховано нарощування арматурного каркасу. Таким чином, ТОВ «Автомагістраль–Південь» не порушуючи умови тендерної специфікації, та відповідно до технології робіт зробило економію державних коштів, що не тягне за собою порушення технологічного процесу, не впливає на якість робіт та не порушує проектних рішень. Головними показниками у цих обсягах є пп.12,13 «Гарячекатана арматура» які збігаються згідно технічної специфікації та тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль–Південь». Щодо визначення граничного розміру забезпечення тендерної пропозиції. Для проведення господарських операцій копійки позначаються двома цифрами після коми та у разі якщо при розрахунках отримана сума має більш двох цифр після коми вона за математичними правилами заокруглюється до двох цифр після коми. Так, розрахунок вартісного показника, в якому в результаті добутку виходить число, в якому кількість знаків після коми перевищує два, вважається вірним, якщо з метою скорочення такої кількості знаків до другого знаку після коми округлення відбувається наступним чином сума, що закінчується від 0,1 до 0,4 копійок, заокруглюється в бік зменшення до найближчої суми, яка закінчується на 0,0 копійок. Сума, що закінчується від 0,5 до 0,9 копійок, заокруглюється в бік збільшення до найближчої суми, яка закінчується на 0,0 копійок. Враховуючи, що при розрахунку 0,5 % від очікуваної вартості 1 629 129 331,00 грн. становить 8 145 646,655 грн. сума була заокруглена та визначена в торгах на рівні 8 145 646,66 гривень, тобто на 0,5 копійки більше. Відповідно до повноважень Держаудитслужби України проведення моніторингу закупівель та при отриманні сигналів від системи ризик-індикаторів службою приймається рішення про проведення моніторингу. До електронного кабінету Держаудитслужби інтегрована система ризик-індикаторів. Держаудитслужба України моніторить всі закупівлі та у разі виявлення підозрілих тендерів автоматично надсилає їх на перевірку державним аудиторам. Система реагує на 35 ризик-індикаторів серед яких відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 28.10.2020 № 647 за кодом індикатора RISR-1-8-1, назва індикатору ризика «Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» граничних значень під час закупівель робіт», який автоматично визначає, що Замовник в оголошенні про проведення конкурентної закупівлі робіт встановив вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у розмірі, що перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі. За процедурою відкритих торгів на закупівлю робіт з реконструкції Іванівського шляхопроводу у м. Одесі, ID UA-2021-12-30-002266-a жоден з ризиків не спрацював, включаючи ризик за кодом індикатора RISR-1-8-1, назва індикатору ризика «Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» граничних значень під час закупівель робіт». Таким чином, відповідне округлення не виходить за межи допустимої похибки розрахунку. Управління дорожнього господарства Одеської міської ради наголошує на відповідності прийнятих рішень діючому законодавству та умовам тендерної документації і звертає увагу органу державного фінансового контролю на перегляд висновку, та, в інакшому, випадку буде змушений звернутись до суду з адміністративним позовом про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі. Уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель Г. Г. Дєлієргієв
2022-08-05 20:12:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання визначення граничного розміру забезпечення тендерної пропозиції встановлено порушення частини першої статті 25 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява про визнання противоправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівля від 29.07.2022 рок UA-2021-12-30-002266-a Справа № 420/11127/22 від 11.08.2022 року |
Дата публікації: | 11 серпня 2022 |
Номер відкриття провадження: | справа № 420/11127/22 від 11.08.2022 року |
Дата відкриття провадження: | 11 серпня 2022 |
Документи:
11 серпня 2022 15:11
|
Електронний підпис |
11 серпня 2022 15:06
|
Електронний підпис |
11 серпня 2022 15:04
|
позовна заява |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління дорожнього господарства Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26506412 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 березня 2022 12:32
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 березня 2022 12:34
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2022 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
1 609 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 609 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
1 616 782 500,00
UAH з ПДВ
|
1 616 782 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
1 609 000 000,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2022 14:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2023 14:05
|
Доп уг 2 (5-22).pdf | зміни до договору |
21 листопада 2023 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2022 12:02
|
Доп уг 1 (5-22).pdf | зміни до договору |
03 листопада 2022 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2022 12:12
|
договір | укладений |
24 червня 2022 11:57
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція Іванівського шляхопроводу у м. Одесі | 1 | роб |
1 609 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку зі зменшенням фінансування у поточному 2022 році на виконання робіт «Реконструкція Іванівського шляхопроводу у м. Одесі» ДК 021:2015 – 45221000 – 2 «Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів», на підставі рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 27.10.2022року № 240 «Про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 08 грудня 2021 року № 797–VІІІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2022 рік», відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. п. 5.1, 5.2, 5.3, 11.2, 13.1 договору № 5 від «24» червня 2022 року |
Номер договору про закупівлю: | № 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення фінансування на виконання робіт у поточному році |
Номер договору про закупівлю: | № 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція Іванівського шляхопроводу у м. Одесі | 1 |
1 609 000 000,00
UAH з ПДВ
|