Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04590731 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, м-н. Вараш,41 |
Контактна особа: |
Семенюк Олена Петрівна +380363623200 gcgoosvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2021 09:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2022 09:38 |
Початок аукціону: | 17 січня 2022 11:39 |
Очікувана вартість: | 1 251 390,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 256,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2021 09:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2021 09:33 |
0322 - ТД овочі 2022.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-20-000042 ● 34adc6c92954403cbe0c7d9f00ddf91b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2022 15:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
20.01.2022 № 42
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.01.2022 № 42
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-12-30-001196-c 30.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-20 15:42:44
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Овочі, фрукти та горіхи», ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-30-001196-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. По якій причині в електронній системі закупівель Prozorro відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у Річному плані закупівель на 2022 рік. Натомість оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2021 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-P-2021-12-30-000213-a (вкладка «Перейти до плану закупівель» оголошення про проведення)?
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-21 13:03:44
роз’яснення з приводу рішення про моніторинг
Переглянувши зауваження Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Овочі, фрукти та горіхи» (Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-30-001196-c), враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради від 15.11.2021 р. № 152,
враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон),
ВИРІШИВ:
1. Надати роз’яснення з приводу рішення про моніторинг, а саме:
Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради, повідомляє наступне.
При публікації плану закупівлі про проведення відкритих торгів на авторизованому електронному майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» за номером UA-2021-12-30-001196-c на 2022 рік, було допущено технічну помилку і вказано 2021 рік у Річному плані закупівель, що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» за номером UA-P-2021-12-30-000213-a (вкладка «Перейти до плану закупівель» оголошення про проведення).
Затверджений уповноваженою особою річний план на 2022 рік розміщений на власному веб-сайті Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради за посиланням http://varashosvita.rv.ua/derzhavni-zakupivli/item/2454-richnyi-plan-zakupivli-na-2022-rik-upravlinniam-osvity-vykonavchoho-komitetu-varaskoi-miskoi-rady.html.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради від 31.12.2021 року http://varashosvita.rv.ua/derzhavni-zakupivli/item/2447-naprykintsi-2021-roku-upravlinniam-osvity-vykonavchoho-komitetu-varaskoi-miskoi-rady-oholosheno-protsedury-zakupivli-produktiv-kharchuvannia-dlia-zakladiv-osvity-varaskoi-miskoi-terytorialnoi-hromady.html.
Враховуючи наведене, просимо Вас зняти моніторинг з вищезазначеної закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-04 13:36:22
запит про надання поясненнь
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Овочі, фрукти та горіхи» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-30-001196-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до частини 2 статті 31 Закону - інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність).
У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.01.2022 № 31, опублікованому Замовником 17.01.2022, зазначено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції та підлягає відхиленню відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Однак, пунктом 2 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол № 304 від 30.12.2022) та оголошенням про проведення відкритих торгів за номером UA-2021-12-30-001196-c, надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції, не вимагається.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення та обгрунтувати причини відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.01.2022 № 31 при тому, що надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції не вимагалось.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-07 09:33:54
Роз'яснення з приводу моніторингу
Переглянувши зауваження Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Овочі, фрукти та горіхи» Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-30-001196-c), враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради від 15.11.2021 р. № 152, враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон),
ВИРІШИВ:
1. Надати пояснення та обгрунтувати причини відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.01.2022 № 31 з приводу рішення про моніторинг, а саме:
Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради, повідомляє наступне.
1. У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ, Відповідно до Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної, а саме п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження файлів з:
1. Погодження адрес доставки товарів окремо по кожному закладу згідно адрес, що вказані в Додатку 1 даної тендерної документації.
2. ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» згідно Додатку 2.
3. Інформацію про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, які наведені в Додатку 3 цієї Тендерної Документації. 3.1. Вимоги до якості та стандартів підтверджуються документом виданим виробником або іншим компетентним органом, що підтверджує дані вимоги на кожне найменування товару, які завантажуються в електронному вигляді Учасником. Тобто на кожне найменування товару повинні надаватись
сертифікати якості або сертифікати відповідності, або паспорти якості, або декларація виробника тощо, які засвідчують якість товару. Дані документи повинні бути чинними на момент розкриття. 3.2. Довідку про Державну реєстрацію потужностей Учасника із зазначенням особистого реєстраційного номера потужності/потужностей (власних або орендованих). Для орендованих потужностей надати завірену копію договору оренди. 3.3. Наявність автотранспорту для перевезення продукції, що відповідає гігієнічним вимогам щодо харчових продуктів (у вигляді довідки довільної форми).
4. Документально підтвердженою інформацією про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно вимог статті 16 Закону. 4.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Додаток 4). Для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію аналогічного договору відповідно до специфіки предмета закупівлі та лист відгук про співпрацю від Замовника, зазначеного в цьому договорі.
5. Інформацію щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 5).
6. Лист-згода на обробку персональних даних за формою, наведеною у Додатку 6 цієї Тендерної Документації.
7. Погоджений проект договору згідно Додатку 7.
8. Інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля, за формою наведеною в Додатку 8.
9. Інформацію про відповідність тендерної пропозиції вимогам законодавчих і підзаконних нормативно-правових актів у сфері застосування санкцій та інших обмежувальних заходів економічного характеру (Додаток 9).
10. Інші документи Учасника, що наведені в Додатку 10. Учасник надає документи, передбачені в цій тендерній документації в електронному вигляді (у сканованому форматі).
Тим самим учасник ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович НЕ НАДАВ жодного документу відповідно до переліку, що призвело до відхилення його пропозиції.
Враховуючи наведене, просимо Вас зняти моніторинг з вищезазначеної закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Лист, щодо розірвання Договору відправлений переможцю процедури.
2022-02-17 17:43:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону, в частині не відображення вищезазначеної процедури закупівлі у формі річного плану закупівель на 2022 рік в електронній системі закупівель Prozorro. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 31 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2022 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович |
920 000,00
UAH з ПДВ
|
920 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФО Куц Руслана Віталіївна |
974 433,00
UAH з ПДВ
|
974 433,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БОРТНІК АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
1 186 906,50
UAH з ПДВ
|
1 186 906,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович #1612906715 |
Відхилено |
920 000,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2022 16:28
|
ФО Куц Руслана Віталіївна #3076205542 |
Переможець |
974 433,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2022 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2022 11:52
|
Додаткова угода №1 | укладений |
16 травня 2022 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 11:27
|
Договір 2.PDF | укладений |
31 січня 2022 11:15
|