Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщення при пожежі
Очікувана вартість
86 400,00 UAH
UA-2021-12-30-000833-a d65562b7ecc0480d9aee2e9e0e88480d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Herylo Adriana Vasylivna

380968225966 Adri34852@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКА НАЦІОНАЛЬНА МУЗИЧНА АКАДЕМІЯ ІМЕНІ М.В.ЛИСЕНКА
Код ЄДРПОУ: 02214225
Місцезнаходження: 79005, Україна , Львівська обл., Львів, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, ВУЛ.НИЖАНКІВСЬКОГО, будинок 5
Контактна особа: Herylo Adriana Vasylivna
380968225966
Adri34852@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2021 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2022 00:00
Початок аукціону: 14 січня 2022 11:11
Очікувана вартість: 86 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 432,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщення при пожежі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, вул. Нижанківського, 5,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 січня 2022 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2022 16:11
Оголошення.docx
30 грудня 2021 11:47
Технічна специфікація.docx
30 грудня 2021 11:47
Проєкт_договору.doc
05 січня 2022 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2021 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2022 16:11
Оголошення.docx
30 грудня 2021 11:47
Оголошення.docx
30 грудня 2021 11:47
Технічна специфікація.docx
30 грудня 2021 11:47
Проєкт_договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо сертифікату ІСО 9001:2015
Дата подання: 04 січня 2022 17:26
Дата відповіді: 05 січня 2022 16:08
Просимо Вас надати роз'яснення, який код ДКПП повинен бути вказаний в сертифікаті "Система управління якістю" . (В державному класифікаторі відсутній код, що стосується Технічного обслуговування інженерних мереж, систем пожежної сигналізації та поряд з тим є код ДКПП 43.21, що стосується електромонтажних робіт в тому числі пожежної сигналізації). Чи Буде причина відхилення якщо учасник надасть ІСО "Система управління якістю. Вимоги" стосовно надання послуг з електромонтажних робіт, монтажу пожежної сигналізації пожежної сигналізації (Код ДКПП 43.21) ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання. До оголошення про проведення спрощеної закупівлі буде внесено зміни.
Працівники
Дата подання: 05 січня 2022 14:46
Дата відповіді: 05 січня 2022 16:08
Вами встановлено вимогу: Довідка про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення, подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю), Учасник не повинен відступати від даної форми. Просимо надати пояснення, які саме повинні бути працівники основних будівельних професій, якщо у вас послуги з технічного обслуговуванняСПС?????????? Просимо Вас уважно почитати ліцензійні вимоги та привести оголошення у відповідність до чинного законодавства!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання. До оголошення про проведення спрощеної закупівлі буде внесено зміни.
Наявність працівників
Дата подання: 05 січня 2022 16:36
Дата відповіді: 05 січня 2022 22:03
В вимогах оголошення зазначено, що учасник повинен підтвердити наявність у штаті слюсара/налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) не нижче 4 – го розряду (надати у складі пропозиції протокол та посвідчення)). Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів №852 НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО наявність слюсара для виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. ВИМАГАЄМО привести вимоги оголошення у відповідність до чинного законодавства!
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Шановний учаснику! Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, у тому числі й інформація про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг. Наявність у штаті слюсара/налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) не нижче 4 – го розряду є необхідною для якісного виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень. Зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість надати послуги якісно. Дякуємо за запитання.

Керівник робіт
Дата подання: 05 січня 2022 16:47
Дата відповіді: 05 січня 2022 22:04
Згідно з вимогами оголошення Керівник робіт повинен мати освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Органазація та техніка протипожежного захисту», «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія». Зазначаємо, що Ліцензійними умовами для керівника робіт така галузь знань, як «Органазація та техніка протипожежного захисту» не передбачено. Вимагаємо привести оголошення у відповідність до чинного законодавства!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, у тому числі й інформація про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг. Наявність у штаті керівника робіт, який має освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека», «Організація та техніка протипожежного захисту»),«Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія» забезпечить кваліфіковане та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2022 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тур Назарій Юрійович 60 000,00
UAH з ПДВ
32 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Системи безпеки"Захист" 71 096,12
UAH з ПДВ
33 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ФЛОРІАН Л" 78 000,00
UAH з ПДВ
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2022 17:46
Електронний підпис
13 січня 2022 15:52
Електронний підпис
13 січня 2022 14:50
26.акти Злагода.PDF
13 січня 2022 14:50
20.Трудова Тур Н.Ю..PDF
13 січня 2022 14:50
25. Штатний розрис 2022.PDF
13 січня 2022 14:50
16. Довідка МТЗ.pdf
13 січня 2022 14:50
08.Декларація з ОП.PDF
13 січня 2022 14:50
13.Проект ДОГОВОРУ.PDF
13 січня 2022 14:50
19.Диплом Поглод М.Б..PDF
13 січня 2022 14:50
19.Диплом Крілишин.PDF

Публічні документи

13 січня 2022 15:24
Електронний підпис
12 січня 2022 17:16
Електронний підпис
12 січня 2022 17:16
Електронний підпис
12 січня 2022 17:08
Проєкт договору.pdf
12 січня 2022 17:08
Відгук.pdf
12 січня 2022 17:08
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
12 січня 2022 17:08
Статут 2019.pdf
12 січня 2022 17:08
Лист_Субпідряд.pdf
12 січня 2022 17:08
Аналогічний Договір.pdf
12 січня 2022 17:08
Гарантійний лист.pdf
12 січня 2022 17:08
Наказ_директор.pdf
12 січня 2022 17:08
Лист_ISO_9001_2015.pdf

Публічні документи

13 січня 2022 09:39
Електронний підпис
13 січня 2022 09:39
Кредобанк 11.01.22.PDF
13 січня 2022 09:39
Посвід. Васильців ОП.PDF
13 січня 2022 09:39
23 Право підпису.PDF
13 січня 2022 09:39
ОПИС.PDF
13 січня 2022 09:39
7 Працівники.PDF
13 січня 2022 09:39
Диплом Перепуст.PDF
13 січня 2022 09:39
Диплом Каленик А.П..PDF
13 січня 2022 09:39
Згода на ОПД.PDF
13 січня 2022 09:39
Посвід. Алтухов ОП.PDF
13 січня 2022 09:39
Диплом Васильців.PDF
13 січня 2022 09:39
6 Наявність пульта.PDF
13 січня 2022 09:39
Витяг з ЄДР 03.01.22.PDF
13 січня 2022 09:39
Цінова пропозиція.PDF
13 січня 2022 09:39
3 демпінг.PDF
13 січня 2022 09:39
Проєкт_договору.PDF
13 січня 2022 09:39
Витяг Флоріан Л 2021.jpg
13 січня 2022 09:39
Рішення засновника.PDF
13 січня 2022 09:39
Диплом Директора.PDF
13 січня 2022 09:39
Накази на прийняття.pdf
13 січня 2022 09:39
Посвідчення з ПБ.jpg
13 січня 2022 09:39
2 субпідряд.PDF
13 січня 2022 09:39
Трудова кн. А.Є..PDF
13 січня 2022 09:39
Держпраці.pdf
13 січня 2022 09:39
Лист відгук.PDF
13 січня 2022 09:39
Диплом Киричек.PDF
13 січня 2022 09:39
Диплом Алтухов.PDF
13 січня 2022 09:39
Статут обєднаний.pdf
13 січня 2022 09:39
Диплом Коновка У.О..PDF
13 січня 2022 09:39
Диплом Перейма І.М..pdf
13 січня 2022 09:39
Диплом Соловьов.PDF
13 січня 2022 09:39
Диплом Морохов.PDF
13 січня 2022 09:39
Наказ (Ліцензія).PDF
13 січня 2022 09:39
11 Захист довкілля.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тур Назарій Юрійович

ТОВ "СБ "Захист"

ПП "ФЛОРІАН Л"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тур Назарій Юрійович
#3228205399
Переможець 32 999,00
UAH з ПДВ
19 січня 2022 14:43

Документи

19 січня 2022 14:43
Електронний підпис
19 січня 2022 14:39
Кваліфікація Тур.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2022 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тур Назарій Юрійович
#3228205399
32 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 січня 2022 14:43
Електронний підпис
19 січня 2022 14:39
Кваліфікація Тур.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 14:24
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 10:36
Договір 09 22 Пожежна Сигналізація.pdf укладений
25 січня 2022 10:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 32 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 499,83 UAH)