Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 30644336 |
Місцезнаходження: | 50007, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ-ПІДПІЛЬНИКІВ, будинок 15, приміщення 15 |
Контактна особа: |
Кошара Наталя Вікторівна +380671441344 sanservis.kr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2021 09:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2022 08:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2022 12:34 |
Очікувана вартість: | 1 137 741,83 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 688,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2022 19:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2022 19:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2022 19:13 |
Додаток_1_до_ТД-договор_з_додатком1,2 зі змінами.docx | |
14 січня 2022 19:13 |
Додаток_3_до_ТД-техн.специф. зі змінами.docx | |
14 січня 2022 19:13 |
Додаток_4_до_ТД-квалiф.критерii.docx | |
14 січня 2022 19:13 |
Додаток_5_до_ТД-аналог.досвiд.docx | |
14 січня 2022 19:13 |
Додаток_2_до_ТД-Техзавдання.docx | |
14 січня 2022 19:13 |
протокол 21.PDF | |
14 січня 2022 19:13 |
ТД-Закупiвля_50530000-9 — зміни.docx | |
14 січня 2022 19:13 |
опис змін від 14.01.2022.PDF | |
30 грудня 2021 09:48 |
Додаток_3_до_ТД-техн.специф..docx | |
30 грудня 2021 09:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2021 09:28 |
Додаток_1_до_ТД-договор_з_додатком1,2.docx | |
30 грудня 2021 09:28 |
Додаток_4_до_ТД-квалiф.критерii.docx | |
30 грудня 2021 09:28 |
Додаток_2_до_ТД-Техзавдання.docx | |
30 грудня 2021 09:28 |
Додаток_5_до_ТД-аналог.досвiд.docx | |
30 грудня 2021 09:28 |
ТД-Закупiвля_50530000-9.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-27-000016 ● bbc4ad04299540209210719d57c1c3c8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 15:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.06.2022 № 194
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.06.2022 №194.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-30-000236-b, 30.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України 003100-18/3932-2022 від 03.06.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-28 11:33:14
Про надання пояснення
Дата: 28.06.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID:UA-2021-12-30-000236-b , яка проводилась комунальним підприємством «САНСЕРВІС» Криворізької міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкриті торги, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-01 16:01:33
Про надання пояснення на запит
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «код ДК 021:2015 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту і технічного обслуговування бензоінструментів)» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-12-30-000236-b) щодо порушених питань : «1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі», КП «САНСЕРВІС» КМР надає наступні пояснення (інформацію та документи), які полягають у наступному:
- щодо першого питання, то Тендерним комітетом Замовника – КП «САНСЕРВІС» КМР (далі – Замовник) 30.12.2021р. було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги на закупівлю «Послуги з ремонту і технічного обслуговування бензоінструментів» на очікувану вартість закупівлі на 2022р. на суму 1 137 741.83 UAH з ПДВ за номером ID: UA-2021-12-06-001310-b. Відповідно розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даної послуги, запиту попередніх цінових пропозицій з метою моніторингу цін, з урахуванням коефіцієнту інфляції, згідно очікуваних кошторисних призначень на 2022 рік, для забезпечення потреби підприємства у безперервному використанні інструментів при наданні послуг з озеленення та утримання зелених насаджень міста Кривого Рогу, при цьому зроблено було запити щодо попередніх комерційних пропозицій та отримано орієнтовні розрахунки по кількості наявного інструменту та можливих поломок та з врахуванням інструкцій з експлуатації до інструменту (приклади сторінок з інструкцій з експлуатації у вигляді сканкопій додаються). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі також обумовлено з врахуванням, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Якісні та технічні характеристики заявленої кількості послуг визначені з урахуванням реальних потреб підприємства та оптимального співвідношення ціни та якості та відповідно до вказівок регламенту та рекомендацій виробника інструменту стосовно технічного обслуговування та догляду за інструментом, що зокрема містяться і в інструкціях з експлуатації. Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що зазначені в нормативно-технічній документації та враховуючі досвід експлуатації, можливих несправностей та ремонту інструменту.
- щодо другого питання, то обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням https://krmisto.gov.ua/, оскільки власного веб-сайту підприємство не має.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо заперечення висновків, визначених у висновку ДАСУ та здійснення заходів щодо усунення порушень за результатами моніторингу UA-M-2022-06-27-000016 по закупівлі «UA-2021-12-30-000236-b» . У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування бензоінструментів (код за ДК 021:2015 код 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-12-30-000236-b), з огляду на результати моніторингу та недопущення притягнення посадових осіб підприємства до адміністративної відповідальності, КП «Сансервіс» КМР 12.07.2022р. направлено та передано нарочно листа за № 700 від Замовника КП «САНСЕРВІС» КМР до контрагента ФОП Якимець С.Г. «Щодо вжиття заходів щодо розірвання договору № 23-Б від 07.02.2022р.» з пропозицією підписати відповідну додаткову угоду з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Документи, що свідчать про вжиття таких заходів у сканованому вигляді додаються. До цього листа додається сканкопія додаткової угоди №3 до договору № 23-Б від 07.02.2022р про розірвання договору з ФОП Якимець С.Г. При цьому, зауважуємо, що вказаний договір перебуває на стадії виконання, за договором підписано ряд актів наданих послуг та сплачено їх вартість. Договір виконується сторонами належним чином. У замовника та виконавця відсутній внутрішній намір до розірвання вказаних договірних взаємовідносин. Більше того, виконавцем у підписанні додаткової угоди було відмовлено. Також, за результатами перевірки, що завершилася 08.07.2022р. та з огляду на вимоги, визначені у Висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, що здійснювала моніторинг закупівлі UA-2021-12-30-000236-b, з метою забезпечення належного виконання вимог частини 2 статті 22 Закону України «Про здійснення публічних закупівель» та з метою здійснення заходів щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 4 частини 2 статті 4 цього ж Закону при відображенні у річному плані закупівель, директором підприємства було видано Наказ № 180 від 13.07.2022р. про проведення роз’яснювальної бесіди тендерному комітету, що розпочинав проведення закупівлі з метою вжиття заходів щодо уникнення порушень у сфері публічних закупівель у подальшому (сканкопія додається). На виконання цього наказу було складено «План заходів» та 13.07.2022р. проведено нараду під протокольний підпис працівників підприємства, що входили до складу тендерного комітету (сканкопія додається). Враховуючи нечіткість поставлених вимог щодо усунення виявлених порушень, можливість їх множинного тлумачення, КП «САНСЕРВІС» КМР вчинило вказані вище дії згідно власного розуміння суті вимог Офісу. Разом з тим, зазначаємо, що КП «САНСЕРВІС» КМР не погоджується з висновками ДАСУ за результатами моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2021-12-30-000236-b, вважає їх такими, що не відповідають дійсності, є безпідставними, а сам висновок – протиправним, з огляду на таке. Зміст заперечень. 30.12.2021 Головою тендерного комітету після оприлюднення закупівлі на очікувану вартість за ідентифікатором річного плану № UA-P-2021-12-29-000316-b за предметом закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування бензоінструментів» за кодом ДК 021:2015: «50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, яка не була одразу помічена тендерним комітетом, допущену при внесенні інформації про закупівлю при плануванні закупівлі, а саме: було не вказано номер коду КЕКВ 2610. Оскільки формальна помилка була виявлена після оголошення процедури закупівлі відкриті торги, то технічно не можливо на майданчику внести коректний КЕКВ, що пов’язано з функціоналом та регламентом майданчика, у зв’язку з чим тендерним комітетом протокольним рішенням № 27/1 від 30.12.2022р. для коректного відображення інформації було прийняте рішення вважати правильним КЕКВ 2610, що міститься у річному плані під протокольним рішенням тендерного комітету. Листом від 11.12.2019 № 24-10-08/21940 Державна казначейська служба України пояснила, що Законом чи іншими нормативно-правовими актами не визначено механізм виправлення технічних(механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм документів публічних закупівель, але і не заборонено. Тому у разі виявлення невідповідності в документах, які замовник самостійно оприлюднив в електронній системі закупівель та в яких допущені помилки технічного характеру, які неможливо виправити на стадії реєстрації бюджетних зобов’язань, з метою усунення обставин, визначених частиною другою статті 7 Закону, на думку Казначейства, беручи до уваги положення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557 ”Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)“ (зі змінами), замовники (тендерні комітети, уповноважені особи замовників тощо) мають право зафіксувати такі порушення документом (протоколом, листом тощо) та можуть надати його разом з іншими документами до відповідного Органу Казначейства. Замовником було дотримано усіх вимог Закону згідно протокольного рішення тендерного комітету № 26 від 29.12.2021, оскільки в паперовому вигляді додатком до протоколу у річному плані закупівель містився КЕКВ 2610. З цього питання представник Західного офісу Державної аудиторської служби України не звертався до замовника через електронну систему Уповноваженого органу для уточнення інформації, оскільки протоколи щодо технічних (механічних, формальних) помилок не підлягають обов’язковому оприлюдненню в системі «Прозорро» через майданчик згідно Закону. В даному випадку, моніторинг за результатом якого прийнято оскаржений висновок здійснювався відносно конкретної закупівлі за ID: UA-2021-12-30-000236-b . Натомість, виявлений недолік - відсутність інформації щодо коду економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів) стосується не цієї закупівлі, а річного плану закупівель, відображеного в системі публічних закупівель за електронним посиланням: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-12-29-000316-b. Стаття, на яку Ви посилаєтесь при здійсненні моніторингу закупівлі (ст. 4 Закону № 922-VIII), також стосується не складових документів зазначеної закупівлі (тендерної документації, оголошення про проведення відкритих торгів), а річного плану закупівель замовника, що не був об`єктом перевірки згідно наказу Західного офісу Держаудитслужби №194 від 27.06.2022 року. Отже, недоліки оформлення річного плану закупівель не можуть бути підставою для прийняття рішення стосовно самої закупівлі, оскільки в даному конкретному випадку перебувають поза межами об`єкту перевірки. Закон № 922-VIII чітко відносить повноваження щодо встановлення відповідності закупівлі річному плану до компетенції центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів. Відповідні функції наведеного органу також передбачені абз. 9 підпункту 15 пункту 4 Положення про Державну казначейську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2015 р. № 215. Враховуючи наведене, в даному конкретному випадку контроль за заповненням замовником форми річного плану закупівель в частині зазначення в ньому коду економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів) перебуває поза межами об`єкту даної конкретної перевірки та повноважень офісу. Доказом відсутності порушення є й те, що орган казначейства прийняв в оплату платіжні доручення та первинні документи за вказаним укладеним договором, що у разі допущення невідповідності було б неможливим. Відповідно до вимог п.19 ч.2 ст 22 наведено у п.2 Розділу 5 у тендерній документації (далі – ТД) Замовника – КП «САНСЕРВІС» КМР опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, тому Західним офісом Держаудитслужби безпідставно зроблено хибні висновки щодо порушення законодавства у цій частині, і що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок на їх думку відсутні та повинні міститися у ч.2 р.3 ТД. Виходячи з того, що п.2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (нова редакція)(протокол № 21-У від 14.01.2022р.) містила наступні вимоги:" 2. Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. 0 Перелік формальних помилок: 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: - уживання великої літери; - уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; - використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; - зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; - застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; - написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; - нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Наведений перелік формальних помилок є вичерпний, всі інші помилки допущені Учасником при складанні тендерної пропозиції спричинять за собою відхилення такої пропозиції." Це свідчить про те, що Замовником було дотримано вимог Закону. Відповідно до п.1 ч.3 ТД йдеться, що на оригінали та електронні документи засвідчуються у порядку встановленому Законом/законодавством, тому якщо керуватися тим, що один з абзаців містить суперечність до Закону України «Про електронні довірчі послуги», то замовник керувався при прийнятті рішення діючим законодавством з метою не обмеження прав учасників та враховуючи те, що абзацом 1 частини 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо частини забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» передбачено, що експериментальний проєкт щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги», але не пізніше ніж до 05.03.2022. Частиною 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Згідно зі статтею 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України «Про електронні довірчі послуги». Пунктом 23 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» передбачено, що кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Під час перевірки електронного підпису відображається «тип підпису: кваліфікований» і «тип носія особистого ключа: захищений». Пунктом 44 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» визначено, що удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Під час перевірки електронного підпису відображається «тип носія особистого ключа: незахищений» і «тип підпису: удосконалений». Отже, з огляду на вимоги абзацу 2 пункту 1 Постанови №193 удосконалений підпис на незахищеному носії для приватних суб`єктів господарювання до 05 березня 2022 року прирівнюється до кваліфікованого електронного підпису на захищеному носії для державного сектору економіки. Таким чином, згідно із чинним законодавством України, лише з 6 березня 2022 року приватні суб`єкти господарювання зобов`язані використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів. З огляду на вищевикладене, учасники публічних закупівель можуть з 7 листопада 2020 року до 05 березня 2022 року підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами на незахищених носіях інформації, відповідно замовники зобов`язані приймати пропозиції, підписані удосконаленими електронними підписами на незахищених носіях інформації. Це означає, що навіть у разі висунення у тендерній документації вимоги щодо надання учасником відкритих торгів документів, підписаних кваліфікованим електронним підписом, замовник у період з 07.11.2020 по 05.03.2022 зобов`язаний приймати документи, якщо вони підписані удосконаленим електронним підписом. Слід зазначити, що по кожному з даних питань, орган Держаудитслужби в ході моніторингу до замовника не звертався, жодних документів не запитував. Висновки моніторингу вважаємо протиправними та безпідставними. Крім того, керуючись своїм конституційним правом, КП «САНСЕРВІС» КМР має намір звернутися до суду для оскарження висновку Західного офісу Державної аудиторської служби України керуючись ч.10 статті 8 ЗУ «Про публічні закупівлі». З повагою, уповноважена особа з організації та здійснення закупівель КП «Сансервіс»КМР , начальник відділу публічних закупівель Н.А. Скляр
2022-07-14 14:35:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява до суду з вих. № 710 від 14.07.2022 (стор1,2,19), фіскальний чек про оплату за повідомлення та пересилання, Накладна 5003600498662 про приймання відправлення, Опис вкладення цінного листа |
Дата публікації: | 15 липня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 160/10566/22 |
Дата відкриття провадження: | 23 серпня 2022 |
Документи:
24 серпня 2022 20:06
|
Електронний підпис |
24 серпня 2022 20:05
|
ухвала від 23.08.2022 р. по справі 160-10566-22.rtf |
15 липня 2022 14:29
|
Опис вкладення,накладна, фіскальний чек.PDF |
15 липня 2022 14:29
|
Позовна заява до Дніпропетровськ окружний адміністратив суд вих №710 від 14.07.2022 (стор 1,2,остання).PDF |
24 серпня 2022 20:06
|
Електронний підпис |
15 липня 2022 14:30
|
Електронний підпис |
24 серпня 2022 20:05
|
ухвала від 23.08.2022 р. по справі 160-10566-22.rtf |
15 липня 2022 14:29
|
Опис вкладення,накладна, фіскальний чек.PDF |
15 липня 2022 14:29
|
Позовна заява до Дніпропетровськ окружний адміністратив суд вих №710 від 14.07.2022 (стор 1,2,остання).PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2022 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ЯКИМЕЦЬ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ |
1 131 970,00
UAH з ПДВ
|
1 126 280,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'БІПЕР ТЕХНОЛОДЖИ' |
1 136 855,00
UAH з ПДВ
|
1 131 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЯКИМЕЦЬ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ #3029814396 |
Переможець |
1 126 280,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2022 09:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 08:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 15:32
|
ДУ 6 від 27.12.22 до дог 23-б від 07.02.22.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2022 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2022 11:44
|
ДУ 5 від 09.12.22 до дог 23-Б від 07.02.22.PDF | зміни до договору |
12 грудня 2022 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2022 16:03
|
Ду4 від 25.11.2022 до дог 23-б від 07.02.2022.PDF | зміни до договору |
25 листопада 2022 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2022 08:21
|
ДУ №3 від 20.10.2022 до дог 23-Б від 07.02.2022 Якимець.PDF | зміни до договору |
21 жовтня 2022 08:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2022 11:19
|
ДУ №1 до дог № 23-Б.PDF | зміни до договору |
11 лютого 2022 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2022 12:56
|
Договір 23-Б від 07.02.2022.PDF | укладений |
07 лютого 2022 12:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічних/механічних помилок у тексті договору та приведення їх у відповідність |
Номер договору про закупівлю: | 23-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі на 425 послуг, а саме зняти кількість з наступних позицій згідно наведеної таблиці ДУ №3 та зменшити відповідно суму Договору №23-Б від 07.02.2022р (далі – Договір) на 100 040,00грн. без ПДВ (сто тисяч сорок гривень 00 копійок) та викласти п. 2.2. розділу 2 Договору у наступній редакції: «2.2. Наданню за умовами цього Договору підлягають Послуги, перелік та вартість яких визначені в Додатку № 2 цього Договору. Кількість послуг: 3370» , а також викласти п. 3.1. розділу 3 Договору з урахуванням внесених змін у наступній редакції: «3.1. Загальна вартість Договору визначена на підставі Додатку № 2 цього Договору за кодом ДК 021:2015 - 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту і технічного обслуговування бензоінструменту)» (в редакції Додатку №1 додаткової угоди №3), який є невід’ємною частиною даного Договору, та складає: 1 026 240 грн. 00 коп. (Один мільйон двадцять шість тисяч двісті сорок грн. 00 коп.)без ПДВ.» . 2. Сторони дійшли згоди викласти додаток № 2 «Тендерна пропозиція з переліком та вартістю Послуг, які виконуються при здійсненні ремонту і технічного обслуговування бензоінструменту /Специфікація на закупівлю послуги з ремонту і технічного обслуговування бензоінструменту (код за ДК 021:2015 - 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки).» до Договору №23-Б від 07.02.2022р у новій редакції додатку № 1 до цієї додаткової угоди №3 |
Номер договору про закупівлю: | 23-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі на 260 послуг, а саме зняти кількість з наступних позицій згідно наведеної таблиці у ДУ. та зменшити відповідно суму Договору №23-Б від 07.02.2022р (далі – Договір) на 63850,00грн. без ПДВ (шістдесят три тисячі вісімсот п’ятдесят гривень 00 копійок) та викласти п. 2.2. розділу 2 Договору у наступній редакції: «2.2. Наданню за умовами цього Договору підлягають Послуги, перелік та вартість яких визначені в Додатку № 2 цього Договору. Кількість послуг: 3110» , а також викласти п. 3.1. розділу 3 Договору з урахуванням внесених змін у наступній редакції: «3.1. Загальна вартість Договору визначена на підставі Додатку № 2 цього Договору за кодом ДК 021:2015 - 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту і технічного обслуговування бензоінструменту)» (в редакції Додатку №1 додаткової угоди №3), який є невід’ємною частиною даного Договору, та складає: 962 390,00 грн. 00 коп. (девятсот шістдесят дві тисячі триста дев’яносто грн. 00 коп.)без ПДВ.» . |
Номер договору про закупівлю: | 23-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу закупівлі на 585 послуг та зменшення суми договору на 209346,25 грн. Кількість становить 2525 послуг, а сума договору - 753043,75 грн. Детально у ДУ |
Номер договору про закупівлю: | 23-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі на 75 послуг, а саме зняти кількість за позиціями згідно ДУ. Зменшити відповідно суму Договору №23-Б від 07.02.2022р (далі – Договір) на 37 872,00 грн. без ПДВ (тридцять сім тисяч вісімсот сімдесят дві гривні 00 копійок) та викласти п. 2.2. розділу 2 Договору у наступній редакції: «2.2. Наданню за умовами цього Договору підлягають Послуги, перелік та вартість яких визначені в Додатку № 2 цього Договору. Кількість послуг: 2450» , а також викласти п. 3.1. розділу 3 Договору з урахуванням внесених змін у наступній редакції: «3.1. Загальна вартість Договору визначена на підставі Додатку № 2 цього Договору за кодом ДК 021:2015 - 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту і технічного обслуговування бензоінструменту)» (в редакції Додатку №1 додаткової угоди №3), який є невід’ємною частиною даного Договору, та складає: 715 171,75 грн. 00 коп. (сімсот п’ятнадцять тисяч сто сімдесят одна грн. 75 коп.) без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 23-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |