Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04590731 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, м-н. Вараш,41 |
Контактна особа: |
Семенюк Олена Петрівна +380363623200 gcgoosvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2021 08:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2022 13:17 |
Очікувана вартість: | 290 920,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 454,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2021 08:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2021 08:56 |
0321 - ТД картопля 2022.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-20-000043 ● 6cfae151bafc4a668214639e16e23daf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2022 15:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
20.01.2022 № 42
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.01.2022 № 42
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2021-12-30-000141-b 30.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-20 15:50:44
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Картопля», ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-30-000141-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. По якій причині в електронній системі закупівель Prozorro відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у Річному плані закупівель на 2022 рік. Натомість оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2021 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-P-2021-12-30-000479-c (вкладка «Перейти до плану закупівель» оголошення про проведення)?
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-21 12:45:42
роз’яснення з приводу рішення про моніторинг
Переглянувши зауваження Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Картопля» (Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-30-000141-b), враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради від 15.11.2021 р. № 152,
враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон),
ВИРІШИВ:
1. Надати роз’яснення з приводу рішення про моніторинг, а саме:
Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради, повідомляє наступне.
3. При публікації плану закупівлі про проведення відкритих торгів на авторизованому електронному майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» за номером UA-2021-12-30-000141-b на 2022 рік, було допущено технічну помилку і вказано 2021 рік у Річному плані закупівель, що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» за номером UA-P-2021-12-30-000479-c (вкладка «Перейти до плану закупівель» оголошення про проведення).
Затверджений уповноваженою особою річний план на 2022 рік розміщений на власному веб-сайті Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради за посиланням http://varashosvita.rv.ua/derzhavni-zakupivli/item/2454-richnyi-plan-zakupivli-na-2022-rik-upravlinniam-osvity-vykonavchoho-komitetu-varaskoi-miskoi-rady.html.
4. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради від 31.12.2021 року http://varashosvita.rv.ua/derzhavni-zakupivli/item/2447-naprykintsi-2021-roku-upravlinniam-osvity-vykonavchoho-komitetu-varaskoi-miskoi-rady-oholosheno-protsedury-zakupivli-produktiv-kharchuvannia-dlia-zakladiv-osvity-varaskoi-miskoi-terytorialnoi-hromady.html.
Враховуючи наведене, просимо Вас зняти моніторинг з вищезазначеної закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Лист, щодо розірвання Договору відправлений переможцю процедури.
2022-02-17 17:48:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону, в частині не відображення вищезазначеної процедури закупівлі у формі річного плану закупівель на 2022 рік в електронній системі закупівель Prozorro.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2022 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФО Куц Руслана Віталіївна |
247 282,00
UAH з ПДВ
|
233 899,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович |
261 828,00
UAH з ПДВ
|
235 490,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БОРТНІК НАДІЯ МИКОЛАЇВНА" |
269 973,73
UAH з ПДВ
|
235 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФО Куц Руслана Віталіївна #3076205542 |
Переможець |
233 899,68
UAH з ПДВ
|
17 січня 2022 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2022 11:59
|
Додаткова угода №1 | укладений |
16 травня 2022 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2022 11:34
|
Дод.угода 1.PDF | зміни до договору |
03 лютого 2022 11:33
|
Договір 8 Виправлений.PDF | зміни до договору |
03 лютого 2022 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 11:28
|
Договір 8.PDF | укладений |
31 січня 2022 11:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Технічна помилка у договорі |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |