Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" |
Код ЄДРПОУ: | 37906491 |
Місцезнаходження: | 51931, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ПРОСПЕКТ СВОБОДИ, будинок 20-А |
Контактна особа: |
Аліна Безцінна +380675685368 tender.pz22@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2021 23:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2022 11:31 |
Очікувана вартість: | 1 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2022 20:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2022 20:28 |
ТД роботи поточний ремонт 3 центр (зі змінами).doc | |
13 січня 2022 20:28 |
протокол 01 про внесення змін (3 центр).doc | |
29 грудня 2021 23:36 |
Проект договору.doc | |
29 грудня 2021 23:36 |
ТД роботи поточний ремонт 3 центр.doc |
13 січня 2022 20:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 січня 2022 20:28 |
ТД роботи поточний ремонт 3 центр (зі змінами).doc
|
|||
13 січня 2022 20:28 |
протокол 01 про внесення змін (3 центр).doc
|
|||
29 грудня 2021 23:36 |
Проект договору.doc
|
|||
29 грудня 2021 23:36 |
ТД роботи поточний ремонт 3 центр.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-08-000048 ● a0bd528482ef45609aab7d21e8a3f640
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2022 13:03 |
30.03.2022 № 124
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.03.2022 № 124
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2021-12-29-014349-с 29.12.2021 Комунальне некомерційне підприємство Камянської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги ( код 3" (код ЄДРПОУ 37906491) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-01 10:11:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги «ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт приміщень поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Кам’янської міської ради «ЦПСМД №3», вул. Сергія Слісаренка, 3А)» (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-29-014349-c), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3» (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Відповідно до пп. 5.5. п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме:
- довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про непритягнення до кримінальної відповідальності та відсутність незнятої чи непогашеної судимості у фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, або у уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, які підписала тендерну пропозицію. Довідка повинна бути видана не раніше 01.01.2022 р. Допускається надання довідки, отриманої у електронному вигляді та підписаної КЕП.
- довідка, видана відповідним контролюючим органом, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Довідка повинна бути чинною на дату її подання Замовнику. Допускається надання довідки, отриманої у електронному вигляді та підписаної КЕП.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що ФОП «КАРПОВ ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ» (далі - Переможець) не оприлюднив документи визначені у пп. 5.5. п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації, як переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Отже, згідно із абзацом 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП «КАРПОВ ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ» відповідно до абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2022 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КАРПОВ ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ " |
1 049 886,40
UAH з ПДВ
|
1 049 886,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЄРМАК ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ " |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КАРПОВ ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ
" #3464012274 |
Переможець |
1 049 886,40
UAH з ПДВ
|
21 січня 2022 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2022 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2022 17:30
|
Додаткова угода 1 до Договору 34 від 02.02.2022.PDF | зміни до договору |
09 лютого 2022 17:27
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2022 09:56
|
Договір 34 від 02.02.2022.PDF | укладений |
03 лютого 2022 09:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |