Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Кам'янської міської ради "Міська лікарня №1" |
Код ЄДРПОУ: | 01985794 |
Вебсайт: | http://1gb.inf.ua |
Місцезнаходження: | 51925, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вул. Коваленка, 1 |
Контактна особа: |
Олександр Біленко +380673752492 pub_zakupivly5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2021 22:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2022 11:44 |
Очікувана вартість: | 3 990 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2022 21:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2022 21:17 |
проект договору на поточний ремонт.doc | |
10 січня 2022 21:17 |
протокол про внесення змін (1 лікарня).doc | |
10 січня 2022 21:17 |
Тендерна документація 1 лікарня поточний ремонт (зі змінами).doc |
10 січня 2022 21:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 січня 2022 21:17 |
проект договору на поточний ремонт.doc
|
|||
10 січня 2022 21:17 |
протокол про внесення змін (1 лікарня).doc
|
|||
10 січня 2022 21:17 |
Тендерна документація 1 лікарня поточний ремонт (зі змінами).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-27-000014 ● 57234c1acacf4a0abe7e3c488b30e9cc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 15:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.06.2022 № 194
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.06.2022 №194.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-29-014168-c, 29.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України 003100-18/3932-2022 від 03.06.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-27 17:24:02
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-29-014168-c, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством Кам'янської міської ради «Міська лікарня №1» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-01 11:02:25
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби пояснення до закупівлі за номером ID: UA-2021-12-29-014168-c
На Ваш запит на пояснення до закупівлі за номером ID: UA-2021-12-29-014168-c по об’єкту моніторингу ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт приміщень відділення №2 Комунального некомерційного підприємства Кам'янської міської ради "Міська лікарня №1" вул. Коваленка, буд. 1 м. Кам'янське) повідомляємо наступне.
Для забезпечення діяльності КНП КМР «Міська лікарня №1» (далі - Замовник) виникла наявна фактична потреба в проведенні поточного ремонту приміщень відділення №2 КНП КМР «Міська лікарня №1».
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульовано наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. №275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Зазначена Методика може застосовуватися замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом Замовника, але не обов’язком, тобто замовник має право сам обирати метод визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
В даному випадку розрахунок очікуваної вартості закупівлі робіт поточного ремонту виконано з урахуванням кошторисних норм України, а саме: «Настанови з визначення вартості будівництва», яку затверджено наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281
від 01.11.2021 року.
Очікувана вартість предмета закупівлі: ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт приміщень відділення №2 Комунального некомерційного підприємства Кам'янської міської ради "Міська лікарня №1" вул. Коваленка, буд. 1, м. Кам'янське) складає
3 990 000 грн. з ПДВ.
Детальна інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в тендерній документації на зазначену закупівлю.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням нормативних вимог статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та положень «Примірної тендерної документації», затвердженої Мінекономіки наказом №680
від 13.04.2016.
З метою прозорості і ефективного, раціонального використання коштів Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик, предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та/або розміру очікуваної вартості щодо закупівлі: ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт приміщень відділення №2 Комунального некомерційного підприємства Кам'янської міської ради "Міська лікарня №1" вул. Коваленка, буд. 1 м. Кам'янське) на офіційному веб- сайті Кам'янської міської ради (kam.gov.ua) за посиланням https://kam.gov.ua/ua/osxfile/pg/191119769989265_p38_46o/
Також, зауважимо, що Замовником було здійснено планування закупівель на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт
і послуг у відповідності до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
До річного плану включено закупівлю та визначено джерелом фінансування кошти від господарської діяльності підприємства, які надходять
від Національної служби здоров’я України (далі - НСЗУ), за правовим статусом ці кошти не є бюджетним фінансуванням і їх використання не регулюється бюджетним законодавством. Отже, Замовник в подальшому може на власний розсуд приймати рішення щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру очікуваної вартості предмету закупівлі, якщо джерелом фінансування є власний бюджет. Слід зазначити, що до вказаної процедури закупівлі не застосовуються норми постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про неможливість усунення порушень Замовником не можливо усунути виявлені порушення з обставин незалежних від нього, у зв’язку з тим, що зобов’язання між Сторонами за Договором №22 від 02.02.2022 року виконані в повному обсязі. Також, зауважимо, що запитання на пояснення до об’єкту моніторингу за закупівлею UA-2021-12-29-014168-c Західного офісу Держаудитслужби України стосувались обґрунтування технічних та якісних характеристик, предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та/або розміру очікуваної вартості щодо закупівлі: ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт приміщень відділення №2 Комунального некомерційного підприємства Кам'янської міської ради "Міська лікарня №1" вул. Коваленка, буд. 1 м. Кам'янське), це питання взагалі не відповідає порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, які викладені у висновку моніторингу державної аудиторської служби. Тим самим, обмежено дії Замовника щодо вжиття заходів з усунення порушень пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з ФОП Теслицька К.С. та надання аргументованої відповіді по суті.
2022-07-13 12:55:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2022 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ТЕСЛИЦЬКА КСЕНІЯ СЕРГІЇВНА |
3 985 783,00
UAH з ПДВ
|
3 985 783,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КУЧЕР РУСЛАН СТАНІСЛАВОВИЧ" |
3 990 000,00
UAH з ПДВ
|
3 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ТЕСЛИЦЬКА КСЕНІЯ СЕРГІЇВНА #3451004224 |
Переможець |
3 985 783,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2022 16:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2022 13:57
|
Звіт про виконання договору22.docx | укладений |
12 липня 2022 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2022 11:51
|
дод угода 1 до дог 22.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2022 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2022 14:12
|
до дог 22 лок кошторис.pdf | укладений |
03 лютого 2022 14:11
|
до дог 22.pdf | укладений |
03 лютого 2022 14:11
|
до дог 22 розрах .pdf | укладений |
03 лютого 2022 14:11
|
дог22.pdf | укладений |
03 лютого 2022 14:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |