Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (платформа підйомна (ліфт) з похилим переміщенням, для людей з особливими можливостями та інших маломобільних груп населення)
Очікувана вартість
4 100 000,00 UAH
UA-2021-12-29-014002-c ● d63a40870ea6417e9325d240e78ba726
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Кам'янської міської ради "Міська лікарня №1" |
Код ЄДРПОУ: | 01985794 |
Вебсайт: | http://1gb.inf.ua |
Місцезнаходження: | 51925, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вул. Коваленка, 1 |
Контактна особа: |
Олександр Біленко +380673752492 pub_zakupivly5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2021 21:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2022 12:21 |
Очікувана вартість: | 4 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
ДК 021:2015 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (платформа підйомна (ліфт) з похилим переміщенням, для людей з особливими можливостями та інших маломобільних груп населення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51925, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янська, вул. Коваленка, 1 Строк поставки товару на протязі 3 календарних днів з моменту підписання договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2022
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2022 21:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2022 21:39 |
Проект договору товар.doc | |
10 січня 2022 21:39 |
протокол про внесення змін (1 лікарня).doc | |
10 січня 2022 21:39 |
Тендерна документація ліфти для інвалідів 1 лікарня (зі змінами).doc |
10 січня 2022 21:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 січня 2022 21:39 |
Проект договору товар.doc
|
|||
10 січня 2022 21:39 |
протокол про внесення змін (1 лікарня).doc
|
|||
10 січня 2022 21:39 |
Тендерна документація ліфти для інвалідів 1 лікарня (зі змінами).doc
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-12-29-014002-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Код ЄДРПОУ:40240550
Дата подання: 30 січня 2022 20:58
Дата подання: 30 січня 2022 20:58
Скарга що стосується прийнятих рішень та дій замовника,
які відбулися після оцінки пропозицій учасників
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" (надалі – Скаржник, Учасник) прийняло участь у відкритих торгах на закупівлю товару «ДК 021:2015 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (платформа підйомна (ліфт) з похилим переміщенням, для людей з особливими можливостями та інших маломобільних груп населення)» (надалі – Процедура закупівлі), оприлюдненого замовником торгів - Комунальне некомерційне підприємство Кам'янської міської ради "Міська лікарня №1" (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу, UA-2021-12-29-014002-c від 29.12.2021 р.
Очікувана вартість предмета закупівлі складала 4 100 000,00 грн (з ПДВ).
У Процедурі закупівлі прийняли участь три учасника з наступними остаточними ціновими пропозиціями:
1. Скаржник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" (код за ЄДРПОУ 40240550) з ціновою пропозицією 3 829 000,00 грн. (з ПДВ).
2. ФОП ЄРМАК ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (ІПН 2989907777) з ціновою пропозицією 3 830 000,00 грн. (без ПДВ).
3. ФОП СТРУЧКОВА АНАСТАСІЯ ВАЛЕРІЇВНА (ІПН 3514111406) з ціновою пропозицією 4 080 000,00 грн. (без ПДВ).
Підстава подання скарги.
25 січня 2022 року, Замовник оприлюднив Протокол Уповноваженої особи №10-01 від 25.01.2022 року розгляду тендерних пропозицій (далі – Протокол, додається), згідно якого тендерна пропозиція Скаржника була відхилена згідно п.п. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі – Закон про закупівлі). Відповідно до Протоколу, підставою для відхилення слугувало:
1) Учасником ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" надано реєстр, який не є першою сторінкою тендерної пропозиції учасника, як вимагалось тендерною документацією (п. 3.7 розділу V).
Скаржник не може погодитися з таким рішенням, так як його Тендерна пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації, а зауваження, викладені у Протоколі, не відповідають дійсності, суперечать Закону про закупівлі та принципам здійснення публічних закупівель.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів.
Скаржник не погоджується із рішенням уповноваженої особи Замовника про відхилення його Тендерної пропозиції, вважає його безпідставним та таким, що порушує норми Закону про закупівлі та майже всі принципи здійснення публічних закупівель: максимальної економії, об'єктивності та неупередженості процесу закупівель, недискримінація учасників, виходячи з наступного.
По-перше, тендерна пропозиція Учасника містить Реєстр поданих документів (додається), який завантажено в електронному вигляді через електронну систему закупівель в порядку, визначеному ст. 26 Закону про закупівлі.
Замовник не заперечує що такий реєстр було надано, однак його засмутило, що такий реєстр не є першою сторінкою тендерної пропозиції учасника. Нам невідомо як саме Замовник визначає порядок сторінок тендерних пропозицій учасників, Тендерна документація не містить будь-яких інструкцій з цього приводу. Однак, наприклад, якщо Тендеру пропозицію Учасника відсортувати за часом завантаження до електронної системи закупівель, то Реєстр поданих документів буде «першою сторінкою» Тендерної пропозиції.
По-друге, тендерна пропозиція Учасника відхилена на підставі абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону про закупівлі, однак Протокол не містить будь-яких аргументів щодо невідповідності Тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції визначений п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, де зазначено, що інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічну специфікацію (відповідно до вимог, встановлених у частині 6 цього Розділу тендерної документації та у Додатку 1 до тендерної документації).
Протокол не містить будь-яких зауважень щодо інформації, наданої Учасником на виконання вимог частини 6 Розділу ІІІ та Додатку 1 до тендерної документації, отже відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону про закупівлі є безпідставним.
По-третє, вичерпний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій визначений ст. 31 Закону про закупівлі. Статтею 26 цього Закону визначено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції / пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо що тендерна пропозиція Скаржника відповідає вимогам Тендерної документації та Закону про закупівлю, а рішення Замовника безпідставним та таким, що порушує норми та принципи Закону про закупівлю.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол Уповноваженої особи №10-01 від 25.01.2022 року розгляду тендерних пропозицій.
3. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Додатки:
1. Протокол Уповноваженої особи №10-01 від 25.01.2022 року розгляду тендерних пропозицій на 1 арк.
2. Реєстр поданих документів на 3 арк.
Директор
ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» Івашков М. Ю.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 лютого 2022 16:53
Рішення від 02.02.2022№2080.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2022 16:52
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.02.2022 № 2929.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2022 12:55
рішення від 11.02.2022№2929.pdf
Дата публікації: 16 лютого 2022 13:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) №2929-р/пк-пз від 11.02.2022 року щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ІНТЕРБУД» від 30.01.2022 UA-2021-12-29-014002-c.b1 року про порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (платформа підйомна (ліфт) з похилим переміщенням, для людей з особливими можливостями та інших маломобільних груп населення) повідомляємо, що Замовником внесені відповідні зміни до процедури закупівля, як цього вимагає результативна частина рішення Колегії, а саме скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ІНТЕРБУД» та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Стручкової Анастасії Валеріївни переможцем закупівлі.
В подальшому, розгляд тендерних пропозицій учасників закупівлі UA-2021-12-29-014002-c, буде здійснено у порядку, встановленому законодавством у сфері публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 21 лютого 2022 15:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2022 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" |
3 870 000,00
UAH з ПДВ
|
3 829 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЄРМАК ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ " |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
3 830 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СТРУЧКОВА АНАСТАСІЯ ВАЛЕРІЇВНА" |
4 080 000,00
UAH з ПДВ
|
4 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЄРМАК ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
" #2989907777 |
Рішення скасоване |
3 830 000,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2022 20:52
|
ФОП "СТРУЧКОВА АНАСТАСІЯ ВАЛЕРІЇВНА" #3514111406 |
Рішення скасоване |
4 080 000,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2022 20:56
|
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" #40240550 |
Рішення скасоване |
3 829 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2022 15:42
|
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" #40240550 |
Очікує рішення |
3 829 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2022 15:42
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2022 16:56 |
Кінець періоду оскарження: | 06 березня 2022 00:00 |
Дата скасування відміни: | 26 травня 2022 14:19 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
23 лютого 2022 16:56
|
Електронний підпис |
23 лютого 2022 16:55
|
Протокол.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-12-29-014002-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Код ЄДРПОУ:40240550
Дата подання: 01 березня 2022 14:54
Дата подання: 01 березня 2022 14:54
СКАРГА
на рішення Замовника про скасування процедури закупівлі від 23.02.2022р.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" (надалі – Скаржник, Учасник) прийняло участь у відкритих торгах на закупівлю товару «ДК 021:2015 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (платформа підйомна (ліфт) з похилим переміщенням, для людей з особливими можливостями та інших маломобільних груп населення)» (надалі – Процедура закупівлі), оприлюдненого замовником торгів - Комунальне некомерційне підприємство Кам'янської міської ради "Міська лікарня №1" (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу, UA-2021-12-29-014002-c від 29.12.2021 р.
Очікувана вартість предмета закупівлі складала 4 100 000,00 грн (з ПДВ).
У Процедурі закупівлі прийняли участь три учасника з наступними остаточними ціновими пропозиціями:
1. Скаржник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" (код за ЄДРПОУ 40240550) з ціновою пропозицією 3 829 000,00 грн. (з ПДВ).
2. ФОП ЄРМАК ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (ІПН 2989907777) з ціновою пропозицією 3 830 000,00 грн. (без ПДВ).
3. ФОП СТРУЧКОВА АНАСТАСІЯ ВАЛЕРІЇВНА (ІПН 3514111406) з ціновою пропозицією 4 080 000,00 грн. (без ПДВ).
Підстава подання скарги.
Після виконання Замовником рішення АМКУ № 2929-р/пк-пз від 11.02.2022 року про незаконне відхилення ТОВ «Виробнича компанія «ІНТЕРБУД» та скасування рішення про визначення переможцем фізичну особу-підприємця Стручкову Анастасію Валеріївну, Замовником 23.02.2022 року оприлюднено рішення про відміну цієї процедури закупівлі, яке оформлено протоколом № 27-02 від 23.02.2022 року (далі – Протокол № 27-02, додається) за підписом уповноваженої особи Замовника – Біленко О.О.
В якості підстави для прийнятого рішення щодо відміни процедури закупівлі, Замовник послався на пункт 1 частину 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»: «відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг».
Але, вказане рішення Замовника про відміну процедури закупівлі є таким, що суперечить ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» реальній потреби Замовника та прийняте з метою уникнути проведення законної та відкритої закупівлі за процедурою – відкриті торги.
Скаржник не може погодитися з таким рішенням, так як інформація викладена у Протоколі, не відповідає дійсності, суперечать Закону про закупівлі та Тендерній документації.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів.
1. У Замовника відсутні законні підстави для відміни тендеру, а його дії свідчать про порушення принципу об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, виходячи з наступного:
Згідно із преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
У відповідності до ст. 3 п. 4 Закону передбачено, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Згідно із п.1 ст.20 Закону передбачено, що відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Ст. 32 Закону передбачає вичерпний перелік випадків та підстав для можливості відміни тендеру Замовником.
Замовник у своєму протоколі про відміну № 27-02 від 23.02.2022 року послався на п.1 ч.1 ст. 32 Закону: «відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг», а саме: у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі платформ підйомних (ліфтів) з похилим переміщенням, для людей з особливими можливостями та інших маломобільних груп населення.
У відповідності до п.1 ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі – річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Так, згідно офіційно опублікованого річного плану закупівель Замовника - Комунального некомерційного підприємства Кам'янської міської ради "Міська лікарня №1" за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-12-29-012905-c до річного плану закупівлі Замовника включена закупівля - ДК 021:2015 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (платформа підйомна (ліфт) з похилим переміщенням, для людей з особливими можливостями та інших маломобільних груп населення) на очікувану вартість 4 100 000,00 грн з ПДВ.
До теперішнього часу жодних змін до цього розділу плану закупівель Замовника не внесено, що підтверджує необхідність у придбанні цих робіт (товару) у повному обсязі.
2. Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону про закупівлі визначено, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Частиною 1 ст. 32 Закону про закупівлі визначено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі / спрощеної закупівлі. Отже з моменту визначення переможця закупівлі та встановлення відповідності пропозиції учасника (переможця процедури закупівлі) вимогам тендерної документації й вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" відміна процедури закупівлі, у порядку, передбаченому частиною першою статті 32 Закону про закупівлі є неможливою (зазначена позиція Верховного Суду викладена у Постанові від 30.09.2021 № 922/3928/20).
Протоколом № 12-01 від 25.01.2022 р. (Додається), підписаний електронним підписом (КЕП) Уповноваженою особою Біленко О.О., Замовник фактично підтвердив необхідність проведення закупівлі, однак, коли АМКУ своїм рішенням встановив незаконність дій та рішень Замовника щодо визнання переможця, Замовник прийняв рішення про відміну процедури закупівлі.
3. Окремо, слід зазначити, що Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено закупівлю: ДК 021:2015 - 44210000-5 Конструкції та їх частини (платформа підйомна (ліфт) з похилим переміщенням, для людей з особливими можливостями та інших маломобільних груп населення) (ідентифікатор закупівлі - UA-2022-01-19-012351-a від 19.01.2022 р.), що є аналогічною з закупівлею, яку Замовник намагається незаконно скасувати. 17 лютого 2022 року, Замовник оприлюднив Протокол Уповноваженої особи № 23-02 від 17.02.2022 року розгляду тендерних пропозицій (далі – Протокол, додається), згідно якого визначив тендерну пропозицію Учасника - ФОП «ЄРМАК ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» (далі по тексту – Переможець) такою, що відповідає вимогам оголошення процедури відкритих торгів – на закупівлю ДК 021:2015 - 44210000-5 Конструкції та їх частини (платформа підйомна (ліфт) з похилим переміщенням, для людей з особливими можливостями та інших маломобільних груп населення) та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем.
Отже, своїми діями Замовник підтвердив, щодо наявної потреби в закупівлі.
З огляду на все вищезазначене, дії Замовника щодо відміни цієї процедури закупівлі свідчать виключно про систематичні зловживання повноваженнями Замовника та намагання уникнути завершення законної процедури закупівлі, за яким має місце рішення АМКУ про встановлення незаконних дій та рішень Замовника.
З огляду на зазначене, Замовник не довів відсутності потреби у закупівлі товарів, робіт чи послуг та безпідставно відмінив цю процедуру закупівлі, що є порушенням ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про скасування процедури закупівлі, прийняте згідно протоколу № 27-02 від 23.02.2022 року.
3. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Додатки:
1. Протокол Уповноваженої особи №27-02 від 23.02.2022 року розгляду тендерних пропозицій на 1 арк.
2. Відповідь № 225/01 від 21.02.2022 року на 1 арк.
3. Протокол № 12-01 від 25.01.2022 року на 1 арк.
4. Протокол № 23-02 від 17.02.2022 року на 1 арк.
Директор
ТОВ "ВК "ІНТЕРБУД" Івашков М.Ю.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 травня 2022 09:36
рішення від 03.05.2022 № 4331.pdf
Дата публікації: 04 травня 2022 09:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.05.2022 № 4720.pdf
Дата публікації: 24 травня 2022 15:15
рішення від 24.05.2022 № 4720.pdf
Дата публікації: 25 травня 2022 13:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі — Колегія) N 4720-р/пк-пз від 24.05.2022 року за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" від 01 березня 2022 № UA-2021-12-29-014002-c.a2 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, повідомляємо, що Замовником скасовано рішення про відміну процедури закупівлі — ДК 021:2015 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (платформа підйомна (ліфт) з похилим переміщенням, для людей з особливими можливостями та інших маломобільних груп населення), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-12-29-014002-c, як цього вимагає результативна частина рішення Колегїі.
Дата виконання рішення замовником: 26 травня 2022 14:24
Виконано
Дата оприлюднення: | 26 травня 2022 19:35 |
Кінець періоду оскарження: | 06 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 26 травня 2022 19:35 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Документи:
26 травня 2022 19:35
|
Електронний підпис |
26 травня 2022 19:34
|
Протокол від 12-01 від 26.05.2022 .pdf |