Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи по об’єкту: «Благоустрій території лікарні за адресою вул. Є.Коновальця, 20-26 у м.Львові (Коригування)
Очікувана вартість
764 433,49 UAH
UA-2021-12-29-012236-c 6fe0ac580b6f43d8964816aa224c8255
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Деренівська Марія Євгенівна

022385890 5kmkl_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна лікарня м. Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996668
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Коновальця, 26
Контактна особа: Деренівська Марія Євгенівна
022385890
5kmkl_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У відповідності до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно положень Закону закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватись шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ч.1 ст. 13 Закону. Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно з п.5 ч. 2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Для виконання робіт по об’єкту: Благоустрій території лікарні за адресою вул. Є.Коновальця, 20-26 у м.Львові (Коригування) замовником було укладено договір підряду з ТДВ «ШРБУ № 65», яке станом на дату сьогодні продовжує виконувати роботи згідно вказаного об’єкту.
Протоколом засідання робочої наради № 1 від 22.12.2021 року по об’єкту Благоустрій території лікарні за адресою вул. Є.Коновальця, 20-26 у м.Львові (Коригування) встановлено, що є необхідність виконання додаткових робіт, які не відображені в проектно-кошторисній документації, а тому такі роботи потрібно включити в кошторисну документацію. Без здійснення додаткових будівельних робіт неможливе закінчення будівництва та здача об’єкта в експлуатацію. Слід зазначити, що додаткові роботи пов’язані між собою у технологічному процесі, та виконуються у рамках одного зазначеного об’єкта.
Договірна ціна, що визначена у договорі, укладеному за результатами проведеної процедури визначена як тверда. Проте, відповідно до умов договору та відповідно до положень п. 24 Постанови КМУ № 668 від 1 серпня 2005 року «Про затвердження загальних умов укладення та виконання договорів підряду у капітальному будівництві» тверда договірна ціна може коригуватися тільки за взаємною згодою сторін та змінюється тільки в окремих випадках передбачених визначеним пунктом Постанови, в тому числі внесення змін до проектної документації.
Представника від авторського нагляду зауважив, що будь-які зміни об’ємів робіт, які впливають характер робіт, визначених у договорі підряду повинні бути відображені в проектно-кошторисній документації.
Про додаткові об′єми робіт, які необхідно включити до ПКД зазначаємо:
Дорожній одяг :
- Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів, глибина корита до 500 мм – 292 м2
- Перевезення грунту до 10 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) – 202,95 т
- Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з піску – 43,8 м3
- Улаштування одношарових основ товщиною 15 см із щебеню фракції 40-70 мм з межею міцності на стиск понад 98,1 МПа [1000 кг/см2] – 292 м2
- На кожний 1 см змiни товщини шару додавати або виключати до норм 18-23-1, 18-23-2, 18-23-3 (зміна на 5 см. Приведення до товщини 20 см.) – 292 м2
- Улаштування покриттiв з дрiбнорозмiрних фiгурних елементiв мощення [ФЭМ] (Підстилаючий шар з ЦПС (1:3)) – 292 м2
-Установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах покриттів –80 м
- Встановлення водовідвідних лотків – 10 м
- Однокомпонентний клей-герметик – 2,0 шт
- Лоток водовідвідний ЛВ-20.26.26-Б – 10 шт
Тротуар:
-Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів, глибина корита до 250 мм – 66 м2
-Улаштування дорожніх корит коритного профілю вручну, глибина корита до 250 мм – 19 м2
-Розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткістю ковша 0,4 м3 з навантаженням на автомобілі-самоскиди, група ґрунту 1 – 8 м3
- Навантаження ґрунту вручну на автомобілі-самоскиди – 2,2 м3
- Перевезення грунту до 10 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) – 28,11 т
- Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з піску – 13,5 м3
- Улаштування основ пiд тротуари товщиною 12 см iз щебеню – 135 м2
- На кожний 1 см змiни товщини шару додавати або виключати до норми 18-47-1 (зміна на - 2 см. Приведення до товщини 10 см) – -135 м2
-Улаштування покриттiв з дрiбнорозмiрних фiгурних елементiв мощення [ФЭМ] (Підстилаючий шар з ЦПС (1:3)) – 135 м2
- Цементно-піщана суміш – 5,94 м3
- Плити бетоннi тротуарнi фiгурнi, товщина 60 мм, бетон В30 [М400] [МРЗ200] – 131,95 м2
- Плити бетоннi тротуарнi фiгурнi тактильні – 4,4 м2
- Установлення бетонних поребриків на бетонну основу – 28,0 м
Зелена зона:
- Посів насіння трав – 0,1299 га
Улаштування дощеприймального колодязя:
-Розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткістю ковша 0,25 м3 з навантаженням на автомобілі-самоскиди, група ґрунту 2 – 11,92 м3
- Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група ґрунту 2 – 8,05 м3
- Розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткістю ковша 0,25 м3 з навантаженням на автомобілі-самоскиди, група ґрунту 1 – 8,05 м3
- Перевезення грунту до 10 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) – 34,945 т
- Улаштування піщаної основи під трубопроводи – 2,48 м3
- Укладання труб полiетиленових – 31 м
- Труби полiетиленовi d-315 (SN-8) – 0,48м
- Труби полiетиленовi d-200 (SN-8) – 30 м
- Улаштування колодязів круглих каналізаційних діаметром 1,0 м із збірного залізобетону в сухих грунтах – 4,1 м3
- Плита днища ПН.10 – 6,0 шт
- Кільце стінове КС.10.9 – 5,0 шт
- Кільце стінове КС.10.6 – 6,0 шт
- Плита перекриття ПП 10-2 – 6,0 шт
- Кільце КО-6 – 13,0 шт
- Люк чавунний для колодязів важкий – 1,0 шт
- Люк чавунний для колодязів легкий – 5,0 шт
- Ковер (для гідранту) – 1,0 шт
- Ущільнення ґрунту пневматичними трамбівками, група ґрунту 1-2 – 40 м3
- Улаштування пiдстильних та вирiвнювальних шарiв основи iз щебеню – 40 м3
- Пісок природний, рядовий – 44 м3

Під’єднання ринв:
- Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група ґрунту 2 – 11,96 м3
- Розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткістю ковша 0,25 м3 з навантаженням на автомобілі-самоскиди, група ґрунту 1 – 11,96 м3
- Перевезення грунту до 10 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) – 51,935 м3
- Улаштування піщаної основи під трубопроводи – 2,48 м3
- Укладання труб поліетиленових діаметром 160 мм – 31 м
- Труби полiетиленовi d-160 (SN8) – 30,65 м
-Установлення поліетиленових фасонних частин: відводів, колін, патрубків, переходів діаметром до 160 мм - 17 шт
- Коліно поліетиленове d-160 (SN8) – 2 шт
- Трійник з полiетилену дiам. 160/45 мм – 1 шт
- Муфти з полiетилену дiам. 160 мм – 4 шт
- Улаштування горизонтальної гідроізоляції фундаментів рулонними матеріалами в 1 шар – 60 м2
- Засипання траншей та котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт при переміщенні ґрунту до 5 м, група ґрунту 1 - 146,5 м3
- Пісок природний, рядовий – 161,17 м3
У зв’язку із зазначеним вище, проектувальником ФОП Сипень було здійснено коригування проекту, за результатами чого було проведено експертизу проектної документації. Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту, надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. В цілому роботи, що виконуються технічно та економічно пов’язані із закінченням робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе Підрядник. Відповідно до чинного законодавства у сфері публічних закупівель замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених п.5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, за наявності експертного звіту № 364/10/21 від 09 грудня 2021 року щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Благоустрій території лікарні за адресою вул. Є.Коновальця, 20-26 у м.Львові (Коригування) та необхідності виконання додаткових робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, а також з урахуванням тієї обставини, що очікувана вартість додаткових робіт становить 764 433, 49 грн (сімсот шістдесят чотири тисячі чотириста тридцять три гривні сорок дев’ять копійок) з пдв, що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору (з урахуванням всіх змін та доповнень) – 2 851 700,00 (Два мільйони вісімсот п’ятдесят одна тисяча сімсот грн 00 коп.), а так само за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно з п.5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2021 17:53
Оскарження наміру укласти договір: 09 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові роботи по об’єкту: «Благоустрій території лікарні за адресою вул. Є.Коновальця, 20-26 у м.Львові (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79013, Україна, Львівська область, Львів, Коновальця, 20-26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

29 грудня 2021 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2021 17:41
переговорна.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-09-000028 ● 6265fc0bdafb4d7eb2add8d2d4b1e446
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2022 11:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.09.2022 № 194

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2021-12-29-012236-c 29.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-14 13:43:55

Запит на отримання інформації

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Благоустрій території лікарні за адресою вул. Є.Коновальця, 20-26 у м. Львові (Коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-29-012236-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати номер процедури закупівлі, відповідно до якої для виконання робіт по об’єкту: Благоустрій території лікарні за адресою вул. Є.Коновальця, 20-26 у м.Львові (Коригування) замовником було укладено договір підряду з ТДВ «ШРБУ № 65», яке станом на сьогодні продовжує виконувати роботи згідно вказаного об’єкту. Також надати копію договору підряду з ТДВ «ШРБУ № 65» з усіма додатками та локальними кошторисами.
2. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
3. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-16 16:53:18

Відповідь на запит

У відповідь на Запит на отримання інформації від 14.09.2022 року по моніторингу UA-M-2022-09-09-000028 Замовник надає наступні пояснення:
1. Надаємо вам ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro UA-2021-06-15-010235-b, та надаємо вам копію договору 111 від 14 січня 2022 року та локальні кошториси.
2. Обгрунтування проведення переговорної процедури міститься в повідомленні про намір, що підвантажено в електронну систему закупівель від 29 грудня 2021 року в пункті 14. Також в електронну систему завантажено підтвердження у вигляді інформаційної записки №2234 від 21.12.2021 року та Протоколу №1 Наради робочої групи.
Обгрунтування:
У відповідності до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно положень Закону закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватись шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ч.1 ст. 13 Закону. Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно з п.5 ч. 2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Для виконання робіт по об’єкту: Благоустрій території лікарні за адресою вул. Є.Коновальця, 20-26 у м.Львові (Коригування) замовником було укладено договір підряду з ТДВ «ШРБУ № 65», яке станом на дату сьогодні продовжує виконувати роботи згідно вказаного об’єкту.
Протоколом засідання робочої наради № 1 від 22.12.2021 року по об’єкту Благоустрій території лікарні за адресою вул. Є.Коновальця, 20-26 у м.Львові (Коригування) встановлено, що є необхідність виконання додаткових робіт, які не відображені в проектно-кошторисній документації, а тому такі роботи потрібно включити в кошторисну документацію. Без здійснення додаткових будівельних робіт неможливе закінчення будівництва та здача об’єкта в експлуатацію. Слід зазначити, що додаткові роботи пов’язані між собою у технологічному процесі, та виконуються у рамках одного зазначеного об’єкта.
Договірна ціна, що визначена у договорі, укладеному за результатами проведеної процедури визначена як тверда. Проте, відповідно до умов договору та відповідно до положень п. 24 Постанови КМУ № 668 від 1 серпня 2005 року «Про затвердження загальних умов укладення та виконання договорів підряду у капітальному будівництві» тверда договірна ціна може коригуватися тільки за взаємною згодою сторін та змінюється тільки в окремих випадках передбачених визначеним пунктом Постанови, в тому числі внесення змін до проектної документації.
Представника від авторського нагляду зауважив, що будь-які зміни об’ємів робіт, які впливають характер робіт, визначених у договорі підряду повинні бути відображені в проектно-кошторисній документації.
Про додаткові об′єми робіт, які необхідно включити до ПКД зазначаємо:
Дорожній одяг :
- Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів, глибина корита до 500 мм – 292 м2
- Перевезення грунту до 10 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) – 202,95 т
- Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з піску – 43,8 м3
- Улаштування одношарових основ товщиною 15 см із щебеню фракції 40-70 мм з межею міцності на стиск понад 98,1 МПа [1000 кг/см2] – 292 м2
- На кожний 1 см змiни товщини шару додавати або виключати до норм 18-23-1, 18-23-2, 18-23-3 (зміна на 5 см. Приведення до товщини 20 см.) – 292 м2
- Улаштування покриттiв з дрiбнорозмiрних фiгурних елементiв мощення [ФЭМ] (Підстилаючий шар з ЦПС (1:3)) – 292 м2
-Установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах покриттів –80 м
- Встановлення водовідвідних лотків – 10 м
- Однокомпонентний клей-герметик – 2,0 шт
- Лоток водовідвідний ЛВ-20.26.26-Б – 10 шт
Тротуар:
-Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів, глибина корита до 250 мм – 66 м2
-Улаштування дорожніх корит коритного профілю вручну, глибина корита до 250 мм – 19 м2
-Розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткістю ковша 0,4 м3 з навантаженням на автомобілі-самоскиди, група ґрунту 1 – 8 м3
- Навантаження ґрунту вручну на автомобілі-самоскиди – 2,2 м3
- Перевезення грунту до 10 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) – 28,11 т
- Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з піску – 13,5 м3
- Улаштування основ пiд тротуари товщиною 12 см iз щебеню – 135 м2
- На кожний 1 см змiни товщини шару додавати або виключати до норми 18-47-1 (зміна на - 2 см. Приведення до товщини 10 см) – -135 м2
-Улаштування покриттiв з дрiбнорозмiрних фiгурних елементiв мощення [ФЭМ] (Підстилаючий шар з ЦПС (1:3)) – 135 м2
- Цементно-піщана суміш – 5,94 м3
- Плити бетоннi тротуарнi фiгурнi, товщина 60 мм, бетон В30 [М400] [МРЗ200] – 131,95 м2
- Плити бетоннi тротуарнi фiгурнi тактильні – 4,4 м2
- Установлення бетонних поребриків на бетонну основу – 28,0 м
Зелена зона:
- Посів насіння трав – 0,1299 га
Улаштування дощеприймального колодязя:
-Розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткістю ковша 0,25 м3 з навантаженням на автомобілі-самоскиди, група ґрунту 2 – 11,92 м3
- Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група ґрунту 2 – 8,05 м3
- Розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткістю ковша 0,25 м3 з навантаженням на автомобілі-самоскиди, група ґрунту 1 – 8,05 м3
- Перевезення грунту до 10 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) – 34,945 т
- Улаштування піщаної основи під трубопроводи – 2,48 м3
- Укладання труб полiетиленових – 31 м
- Труби полiетиленовi d-315 (SN-8) – 0,48м
- Труби полiетиленовi d-200 (SN-8) – 30 м
- Улаштування колодязів круглих каналізаційних діаметром 1,0 м із збірного залізобетону в сухих грунтах – 4,1 м3
- Плита днища ПН.10 – 6,0 шт
- Кільце стінове КС.10.9 – 5,0 шт
- Кільце стінове КС.10.6 – 6,0 шт
- Плита перекриття ПП 10-2 – 6,0 шт
- Кільце КО-6 – 13,0 шт
- Люк чавунний для колодязів важкий – 1,0 шт
- Люк чавунний для колодязів легкий – 5,0 шт
- Ковер (для гідранту) – 1,0 шт
- Ущільнення ґрунту пневматичними трамбівками, група ґрунту 1-2 – 40 м3
- Улаштування пiдстильних та вирiвнювальних шарiв основи iз щебеню – 40 м3
- Пісок природний, рядовий – 44 м3
Під’єднання ринв:
- Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група ґрунту 2 – 11,96 м3
- Розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткістю ковша 0,25 м3 з навантаженням на автомобілі-самоскиди, група ґрунту 1 – 11,96 м3
- Перевезення грунту до 10 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) – 51,935 м3
- Улаштування піщаної основи під трубопроводи – 2,48 м3
- Укладання труб поліетиленових діаметром 160 мм – 31 м
- Труби полiетиленовi d-160 (SN8) – 30,65 м
-Установлення поліетиленових фасонних частин: відводів, колін, патрубків, переходів діаметром до 160 мм - 17 шт
- Коліно поліетиленове d-160 (SN8) – 2 шт
- Трійник з полiетилену дiам. 160/45 мм – 1 шт
- Муфти з полiетилену дiам. 160 мм – 4 шт
- Улаштування горизонтальної гідроізоляції фундаментів рулонними матеріалами в 1 шар – 60 м2
- Засипання траншей та котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт при переміщенні ґрунту до 5 м, група ґрунту 1 - 146,5 м3
- Пісок природний, рядовий – 161,17 м3
У зв’язку із зазначеним вище, проектувальником ФОП Сипень було здійснено коригування проекту, за результатами чого було проведено експертизу проектної документації. Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту, надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. В цілому роботи, що виконуються технічно та економічно пов’язані із закінченням робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе Підрядник. Відповідно до чинного законодавства у сфері публічних закупівель замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених п.5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

3.Очікувану вартість розраховано на підставі зведеного кошторисного розрахунку який затверджено Експертним звітом № 364/10/21 від 09 грудня 2021 року. Експертний звіт та зведений кошторисний розрахунок додаємо.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо про те що в зв’язку з технічною помилкою, що сталась під час завантаження документів до обгрунтування переговорної процедури електронна система закупівель не синхронізувала файл « Експертний звіт» (додається окремим файлом). Додатково зазначаємо, про те Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу проведеного Державною аудиторською службою, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Уповноваженою особою вжито заходи направлені на не допущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Також, Уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.

2022-09-30 16:06:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 11 жовтня 2022

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"
#03448630
Переможець 764 433,49
UAH з ПДВ
29 грудня 2021 17:53

Документи

29 грудня 2021 17:53
Електронний підпис
29 грудня 2021 17:48
Серпень.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2021 17:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"
#03448630
764 433,49
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 грудня 2021 17:53
Електронний підпис
29 грудня 2021 17:48
Серпень.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2023 08:40
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 13:43
111 благуустрій.pdf укладений
14 січня 2022 13:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 764 433,49
UAH (в тому числі ПДВ 127 405,58 UAH)