Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) центру обробки даних
Очікувана вартість
16 768 970,00 UAH
UA-2021-12-29-011467-c 99eeb64d942442dc80f5967ad2ada955
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Потапчук

+380672580520 y.potapchuk@diia.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІЯ"
Код ЄДРПОУ: 43395033
Вебсайт: http://se.diia.gov.ua/
Місцезнаходження: 03150, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Ділова, буд. 24
Контактна особа: Юрій Потапчук
+380672580520
y.potapchuk@diia.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
З метою забезпечення повноцінного та безперебійного функціонування інформаційних систем, технічним адміністратором яких призначено ДП «ДІЯ», зокрема, Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (Портал Дія) та його складових, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1137 «Питання Єдиного державного веб-порталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг» (далі — Постанова), та доступу до них громадян в рамках договорів від 30.03.2020 № НС-06-03-20-5, від 07.07.2020 № НС-07-07-20-4 та від 05.01.2021 № НС-05-01-21-1 про надання послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) центру обробки даних (далі – Договір) були задіяні хмарні ресурси ТОВ «ДЕ НОВО».
Використання ресурсів дата-центру здійснюється в межах виконання завдань ДП «ДІЯ» як технічного адміністратора Порталу Дія відповідно до таких нормативно-правових актів:
 Закон України про внесення змін до додатків № 1 та № 3 до Закону України "Про Державний бюджет України на 2021 рік" (щодо надання допомоги застрахованим особам на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2);
 Закон України «Про соціальну підтримку застрахованих осіб та суб'єктів господарювання на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-Co V-2» від 4 грудня 2020 року № 1071-IX;
 Постанова Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 р. № 691 «Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини»;
 Постанова Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1137 «Питання Єдиного державного веб-порталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг»;
 Постанова Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»;
 Постанова Кабінету Міністрів України від 24 квітня 2020 року № 307 «Про реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації, перереєстрації безробітних та призначення виплати допомоги по безробіттю в електронній формі»;
 Постанова Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року № 392
«Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»;
 Постанова Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
Функціонування Порталу Дія та діяльність підрозділів розробки програмного забезпечення та технічного забезпечення розробки безпосередньо пов'язано із вже налагодженою інформаційною взаємодією з такими інформаційно-телекомунікаційними системами:
– Автоматизована система виконавчих проваджень;
– Державний реєстр актів цивільного стану громадян;
– Державний земельний кадастр;
– Державний реєстр речових прав на нерухоме майно;
– Державний реєстр фізичних осіб – платників податків;
– Єдина державна електронна база даних з питань освіти;
– Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
– Єдиний державний демографічний реєстр;
– Єдина інформаційна система Міністерства внутрішніх справ;
– Єдиний реєстр внутрішньо переміщених осіб;
– Єдина система охорони здоров’я;
– Інтегрована система електронної ідентифікації;
– Інформаційна система державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства юстиції України»;
– Інформаційний портал Національної Поліції України;
– Інтегрована інформаційно-телекомунікаційна система ГАРТ;
– Моторне (транспортне) страхове бюро України;
– Портал пенсійного фонду України;
– Інформаційно-телекомунікаційна система Українського бюро кредитних історій;
– Інформаційна система Міністерства закордонних справ.
Функціонування Порталу Дія забезпечує надання населенню таких послуг:
 цифрові права та техпаспорт;
 страховий поліс;
 студентський квиток;
 ID-картка та біометричний закордонний паспорт;
 послуги по реєстраціїї, зміні даних та закриття ФОП;
 комплексної послуги «єМалятко»;
 допомога по безробіттю;
 підписання документів;
 виконавчі провадження;
 штрафи ПДР;
 належний користувач;
 цифрові копії документів;
 картка платників податків;
 будівельні послуги;
 свідоцтво про народження дитини;
 довідка внутрішньо переміщеної особи;
 застосунок «Вдома» українською та англійською мовами;
 перевірка відповідності цифрових документів іншими особами або інформаційними системами;
 передача копії цифрових документів за згодою особи до інших інформаційних систем;
 отримання одноразової матеріальної допомоги застрахованим особам, які можуть втратити доходи у разі повної заборони сфери їх діяльності внаслідок посилення обмежувальних протиепідемічних заходів;
 подача заявки на формування COVID-сертифікатів;
 подача заявки на отримання допомоги застрахованим особам на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів;
 інформаційна взаємодію з «Електронним судом» (повідомлення про слухання судової справи) та інтеграція із підсистемою «Електронного суду»;
 інформування громадян щодо даних, що міститься у їх кредитній історії та інтеграція із базою даних кредитних історій ТОВ «УБКІ»;
 функція автентифікації з використанням Face-ID та PIN-коду перед шерінгом копій документів, або тільки PIN-коду у випадку офлайн шерінгу копій документів;
 функціонал, за яким створено обмеження для користувачів, які не досягли чотирнадцяти років (малолітні особи), можливості генерувати особисті ключі та формувати сертифікати відкритих ключів «Дія.Підпис»;
 функціонал, який дозволяє проводити опитування серед користувачів;
 функціонал зі створення можливості користувачам здійснювати реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання в електронній формі;
 електронні послуги суб'єктам сфери цифрової економіки;
 послуги із замовлення довідок ОК-5 та ОК-7 з Реєстру застрахованих осіб в мобільному додатку Дія;
 електронна послуга із замовлення довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України в мобільному додатку Дія;
 відображення в електронній формі інформації, що міститься в пенсійному посвідченні в мобільному додатку Дія;
 відображення в електронній формі інформації, що міститься у посвідці на постійне проживання та у посвідці на тимчасове проживання в мобільному додатку Дія.
Обладнання технологічного вузла ТОВ «ДЕ НОВО», на якому розміщуються ресурси ДП «ДІЯ», захищено від несанкціонованого доступу, забезпечено його цілодобове обслуговування черговою зміною, безперебійне електроживлення та підтримка кліматичних умов функціонування. Функціональне і навантажувальне тестування хмари ТОВ «ДЕ НОВО», у тому числі за рахунок навантаження, викликаного користувачами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг, показали стабільно високий рівень сервісу.
Крім зазначеного, необхідно підкреслити, що інформаційно-телекомунікаційна система ТОВ «ДЕ НОВО», на якій надаються хмарні сервіси, відповідно до вимог Законів України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», має чинний атестат відповідності комплексної системи захисту інформації (далі – КСЗІ), який зареєстровано в Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України 22 липня 2016 року за №14162.
Також, протягом дії Договору на складову Порталу Дія, а саме інформаційно-телекомунікаційну систему мобільного додатка Дія, було створено, введено в експлуатацію та отримано атестат відповідності КСЗІ від 23 вересня 2020 року за № 22028.
З огляду на зазначене, вирішення питання забезпечення функціонування сервісів, чинних на поточний момент часу, в умовах закінчення Договору може бути здійснено за двома варіантами, а саме: заміни технологічного вузла розміщення інфраструктурних рішень або його збереження із коригуванням технічних характеристик у порівнянні з тими, що вказані у Договорі.
Слід зауважити, що заміна технологічного вузла, на якому розміщуються інформаційні ресурси, призведе до необхідності створення нової інфраструктури та міграції додатків, даних та переключення каналів взаємодії в нове технологічне середовище. Орієнтовний час виконання таких робіт складе не менше 30 календарних днів, а саме: від 20 днів – міграція, 10 днів – тестування та інфраструктури нових схем взаємодії. Це потребуватиме одночасної оренди технологічних ресурсів у двох постачальників таких послуг: постачальника послуг, в якого на даний момент розміщуються інформаційні ресурси, і постачальника послуг, до якого ці ресурси будуть мігрувати. Як наслідок, зміна технологічної площадки буде потребувати значних додаткових обсягів грошових коштів з нецільовим призначенням.
Крім того, у будь-якому разі проведення міграції та зміна мережевої топології потребує тимчасову зупинку сервісів для громадян, що буде мати значні негативні наслідки, оскільки функціонування сервісів носить загальнонаціональний масштаб в реальному часі.
Також слід зауважити про необхідність повторного проведення заходів із проектування, створення та атестації КСЗІ Порталу Дія та його складових.
Заміна надавача послуг призведе до ризику зниження продуктивності працюючих інформаційних систем на невизначений час під час проведення міграції, тимчасової їх недоступності під час міграції, значним ризикам втрати частини даних як наслідок несумісності або виникнення проблем технічного характеру, витрат значних часових та людських ресурсів на підготовку та проведення міграції та повторне навчання обслуговування персоналу, а також нецільового використання державних коштів.
Також вищевикладене підтверджується експертним висновком незалежної фахової комплексної наукової експертизи, проведеної фахівцями товариства з обмеженою відповідальністю «Незалежні фахові експертизи» від 10.06.2020 № 05-7.6/20-5.
Так, в експертному висновку зазначено, що заміна технологічного вузла зберігання та обробки даних у формі хмарного Датацентру має значні негативні наслідки для інформаційної системи замовника, функціонування якої підтримує сервіс загальнонаціонального масштабу в реальному часі, що є усуненням суперництва (змагальності) (відсутності конкуренції) з технічних причин щодо ТОВ «ДЕ НОВО», оскільки Хмарний центр обробки даних ТОВ «ДЕ НОВО» є програмно-апаратним комплексом, в основі якого лежать технології віртуалізації і автоматизації, які мають індивідуальність, не виключаючи їх унікальність як об’єктів інтелектуальної власності, якими технічно спроможній управляти лише ТОВ «ДЕ НОВО», бо завдяки ним забезпечено тривале зберігання та обробка даних інформаційної системи замовника публічної закупівлі, її технологічна готовність для розгортання, тестування та стабільної роботи, надійності захищення від несанкціонованого доступу, цілодобового обслуговування черговою зміною, безперебійного електроживлення та підтримка кліматичних умов функціонування, що в сукупності дозволило досягти високий рівень сервісу.
Зазначене вище підтверджує наявність підстав для здійснення закупівлі послуг зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру у ТОВ «ДЕ НОВО» із застосуванням переговорної процедури закупівлі, так як послуги можуть бути виконані виключно певним суб'єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин (з метою уніфікації, стандартизації, забезпечення сумісності з наявними технологіями та послугами, оскільки заміна послуг ТОВ «ДЕ НОВО», як надавача послуг, призведе до ризику зниження продуктивності сервісів на невизначений час під час проведення міграції, їх тимчасової недоступності під час міграції, значним ризикам втрати частини даних як наслідок несумісності або виникнення проблем технічного характеру, витрат значних часових та людських ресурсів на підготовку та проведення міграції та повторне навчання обслуговуючого персоналу, нецільового використання державних коштів та забезпечення безперервності функціонування інформаційно-телекомунікаційних систем, технічним адміністратором яких визначено ДП «ДІЯ»).
Таким чином відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, мають місце підстави для застосування переговорної процедури закупівлі послуг з обробки даних, код ДК 021:2015 – 72310000-1 (Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) центру обробки даних) в учасника переговорної процедури закупівлі: ТОВ «ДЕ НОВО».
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- експертний висновок незалежної фахової комплексної наукової експертизи, проведеної фахівцями товариства з обмеженою відповідальністю «Незалежні фахові експертизи» від 10.06.2020 № 05-7.6/20-5.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2021 17:03
Оскарження наміру укласти договір: 09 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) центру обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04136, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Північно-Сирецька 1-3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг розрахунки за надані за звітний період послуги здійснюються у національній валюті України, шляхом перерахування відповідних сум на поточний рахунок виконавця щомісячно, протягом двох місяців з дати підписання Акту приймання-передачі наданих послуг за відповідний місяць. При цьому Замовник бере на себе зобов’язання вжити усіх можливих заходів та докласти зусиль для якомога скорішого проведення розрахунків з Виконавцем за надані за звітний період Послуги, а саме для проведення розрахунків протягом місяця, який слідує за звітним. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕ НОВО"
#35877574
Переможець 16 768 970,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2021 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2021 17:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕ НОВО"
#35877574
16 768 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 12:11
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2022 15:50
2022-12-08 - Дод.угода-2 ДІЯ-ДЕНОВО - Хмара.pdf зміни до договору
08 грудня 2022 15:48
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 12:22
2022-01-27 - Договір ДІЯ-ДЕНОВО - Хмара ДеНово.pdf укладений
27 січня 2022 12:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись умовами Договору, дійшли взаємної згоди внести наступні зміни до Договору: Абзаци перший та другий пункту 4.1 Договору викласти в наступній редакції: «4.1. Загальна ціна Договору не перевищує 12 962 870,00 грн (дванадцять мільйонів дев’ятсот шістдесят дві тисячі вісімсот сімдесят гривень нуль копійок), включаючи ПДВ 20% – 2 160 478,33 грн. у т.ч. за рахунок коштів Державного бюджету України – 9 285 000,00 грн (дев’ять мільйонів двісті вісімдесят п’ять тисяч гривень нуль копійок), включаючи ПДВ 20% – 1 547 500,00 грн.».
Номер договору про закупівлю: 1271/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 12 962 712,24
UAH (в тому числі ПДВ 2 160 452,04 UAH)