Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road of local significance О140401 Drohobych - Dovholuka km 6 + 198-km 25 + 170, Drohobych and Stryy districts of Lviv region (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highway , roads, airfields and railways; leveling surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Васьо Анна Орестівна +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration |
National ID: | 43493483 |
Contact point: |
Vaso Anna +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2021 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2022 13:21 |
Очікувана вартість: | 145 148 134,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 725 740,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 725 000 (сімсот двадцять п’ять тисяч) гривень 00 коп. Реквізити Замовника: р/р UA 41 820172 0 355159015088057620 у ДКСУ у м.Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ 43493483. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 725000 UAH |
Publication date: | 29 грудня 2021 15:43 |
Enquiries until: | 20 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 січня 2022 09:00 |
Information
Estimated total value: | 145 148 134 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 725 741 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі Звіту про виконання робіт за контрактом (Договором) на об’єкті будівництва за період (місяць/рік), підсумкового звіту про вартість виконаних робіт за контрактом(договором) на об’єкті будівництва за період та акту завдання-приймання виконаних будівельних робіт, підписаних Сторонами та особою відповідальною за здійснення технічного нагляду на об’єкті. Здача до оплати наданих послуг може проводитись подекадно. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2022 17:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2022 17:23 |
Перелік змін Дрогобич-Довголука.pdf | |
10 січня 2022 17:23 |
НР ТД ПСР Дрогобич-Довголука.pdf | |
10 січня 2022 14:59 |
ПД ПСР Дрогобич-Довголука.pdf |
10 січня 2022 17:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 січня 2022 17:23 |
Перелік змін Дрогобич-Довголука.pdf
|
||||||
10 січня 2022 17:23 |
НР ТД ПСР Дрогобич-Довголука.pdf
|
||||||
10 січня 2022 14:59 |
ПД ПСР Дрогобич-Довголука.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Повідомляємо, що досвід проведення капітального ремонту/реконструкції вулиць комунальної власності (в населеному пункті (місті, селищі міського типу або селі) не вважатиметься аналогічним досвідом, оскільки предметом закупівлі є «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140401 Дрогобич – Довголука км 6+198-км 25+170, Дрогобицького та Стрийського районів Львівської області», яка є дорогою загального користування місцевого значення. Отже Замовник може вимагати наявність досвіду надання послуг/виконання робіт з будівництва,реконструкції, капітального, поточних ремонтів автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-13-000062 ● 5f48f8039a5d4f37b99eb90e70a1001e
- Статус: вирішено ● Дата: 08 лютого 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2022 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.01.2022 № 20
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.01.2022 №20.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-29-009698-c, 29.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-13 18:39:48
Запит про надання пояснень
Дата: 13.01.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-29-009698-c, яка проводиться Департаментом дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім того, під час моніторингу встановлено, що Замовником 29.12.2021 оприлюднено інформацію про включення до річного плану на 2021 рік (стрічка річного плану UA-P-2021-12-29-002536-b) проведення закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140401 Дрогобич – Довголука км 6+198-км 25+170, Дрогобицького та Стрийського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» з очікуваною вартістю 145 148 134 гривень.
Відповідно до оприлюдненого оголошення за ID: UA-2021-12-29-009698-c про проведення відкритих торгів на закупівлю за вищевказаним предметом строк надання послуг - до 31 грудня 2023 року.
Крім того, згідно з оприлюдненою тендерною документацією (нова редакція ВІД 10.01.2022) строк надання послуг - з дати укладання договору до 31.12.2023 року (тобто, з врахуванням кінцевого строку подання пропозицій 31.01.2022 – у 2022 році).
При цьому в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у річному плані закупівель на 2022 рік. Натомість оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2021 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель (UA-P-2021-12-29-002536-b, вкладка «Перейти до плану закупівель»).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
3. Надати обґрунтовані пояснення щодо включення вищевказаної процедури закупівлі до річного плану закупівель Замовника на 2021 рік, а не на 2022 рік, з відповідним відображенням такої інформації в електронній системі закупівель?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-17 16:19:47
Пояснення ДАСУ
На Ваш запит про надання пояснення від 13.01.2022 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140401 Дрогобич – Довголука км 6+198-км 25+170, Дрогобицького та Стрийського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-29-009698-c, Департамент дорожнього господарства Львівської обласної адміністрації повідомляє наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140401 Дрогобич – Довголука км 6+198-км 25+170, Дрогобицького та Стрийського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувалась на основі проєктно-кошторисної документації (експертна оцінка щодо розгляду кошторисної частини проектної документації ДП "Західний експертно-технічний центр держпраці" №347.2401.20/2631 від 23.06.2020)
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість формувалась на основі проєктно-кошторисної документації (експертна оцінка щодо розгляду кошторисної частини проектної документації ДП "Західний експертно-технічний центр держпраці" №347.2401.20/2631 від 23.06.2020)
Обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі: 145 148 134,00 гривень. Державний бюджет України. Джерело фінансування може бути доповнено та/або змінено у разі прийняття органами місцевого самоврядування рішень щодо скерування додаткового фінансування, у разі внесення змін до переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021-2022 роках.
Ознайомитись із обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140401 Дрогобич – Довголука км 6+198-км 25+170, Дрогобицького та Стрийського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» можна за посиланням:
https://loda.gov.ua/informatsiya_shchodo_stanu_avtodorih.
Відповідно до ч.2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися така інформація, як зокрема вид закупівлі та орієнтовний початок проведення процедури закупівлі. Як зазначається в відповіді на запит Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 814/2018, при складанні річного плану Замовник заповнює відповідне поле «Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі» шляхом внесення місяця року, в якому замовник планує розпочати відповідну процедуру закупівлі. Початком проведення процедури закупівлі є оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Оголошення процедури закупівлі та тендерна документація на закупівлю послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140401 Дрогобич – Довголука км 6+198-км 25+170, Дрогобицького та Стрийського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», затверджена рішенням тендерного комітету від 29.12.2021 р. (протокол № 470). Отже, початком проведення процедури закупівлі є день оголошення процедури закупівлі в електронній системі закупівель, а саме – 29 грудня 2021 року, відтак в річному плані зазначається орієнтовний початок проведення закупівлі – грудень, 2021 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону та, як наслідок, порушення пункту 2 частини першої статті 32 Закону в частині не відміни тендеру. За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, з врахуванням неможливості внесення змін до річного плану закупівель на етапі після оголошення тендеру, вжити заходів, визначених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону. Виконано висновок моніторингу процедури закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140401 Дрогобич – Довголука км 6+198-км 25+170, Дрогобицького та Стрийського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», шляхом відміни процедури закупівлі.
2022-01-19 12:24:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.) • усунуто
Відмінено торги
2022-02-08 13:20:28
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 19 січня 2022 12:29 |
Кінець періоду оскарження: | 30 січня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 19 січня 2022 12:29 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі від 19 січня 2022 року встановлено, що за результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону. Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, з врахуванням неможливості внесення змін до річного плану закупівель на етапі після оголошення тендеру, вжити заходів, визначених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону. Відповідно до ч. 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Відтак, у зв'язку із неможливістю усунення порушень вищезазначених порушень необхідно відмінити процедуру закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140401 Дрогобич – Довголука км 6+198-км 25+170, Дрогобицького та Стрийського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)». |
19 січня 2022 12:29
|
Електронний підпис |
19 січня 2022 12:27
|
Протокол |