Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04051327 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19 |
Контактна особа: |
Кучинський Андрій Євгенович 380332777916 TENDER@LUTSKRADA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2021 16:03 |
Оскарження наміру укласти договір: | 09 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
29 грудня 2021 15:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2021 15:59 |
Протокол про застосування переговорної процедури.pdf | |
29 грудня 2021 15:59 |
Протокол про застосування переговорної процедури.pdf.p7s |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-21-000058 ● 27e69d9d8ab345389f7cdca24e6643f9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2022 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2022 № 236
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
21.09.2022 № 236
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
27 UA-2021-12-29-002421-a
Виконавчий комітет Луцької міської ради Послуги місцевого наземного електротранспорту 60 000 000,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-22 13:46:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі предметом якої є послуги місцевого наземного електротранспорту, замовником якої є Виконавчий комітет Луцької міської ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-29-002421-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати документальне підтвердження відсутності альтернативи у наданні послуг місцевого наземного електротранспорту та необхідності укладання договору саме з КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЛУЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-26 17:59:06
Надання пояснень
У межах проведення ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ від 21.09.2022 моніторингу процедури закупівлі (№ моніторингу UA-M-2022-09-21-000058) “Послуги місцевого наземного електротранспорту” за ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (№ закупівлі UA-2021-12-29-002421-a), повідомляємо наступне.
Щодо питання першого
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації. Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлі після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконанні, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного із випадків, в даному випадку - відсутність конкуренції з технічних причин. Відповідно до статуту КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЛУЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ (03327931), що затверджений рішенням Луцької міської ради від 27.03.2019 №55/44, основною метою діяльності підприємства є задоволення потреб населення у пасажирських перевезеннях електричним та автомобільним транспортом, реалізація інтересів територіальної громади міста Луцька, а також задоволення соціально-економічних потреб трудового колективу Підприємства. Крім того, Учасник має на балансі контактні мережі тролейбусних ліній, прийняті в експлуатацію. На даний час підприємство є єдиним постачальником послуг міського електротранспорту (перевезення тролейбусами) загального користування у м. Луцьку.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, відповідно до п. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічні послуги. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі частини другої розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Розрахунковий тариф на транспортні послуги, що надаються КП “Луцьке підприємство електротранспорту” з перевезення пасажирів тролейбусами розрахований виходячи з повної планової виробничої собівартості послуг, наданих міським електричним транспортом, визначеної Порядком формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус), затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 25.11.2013 № 940 та враховуючи плановий обсяг транспортної роботи на маршрутах.
Загальна сума фінансування передбачених договором обсягів транспортних послуг визначена в сумі 60 млн. грн за вирахуванням обсягу планових надходжень від надання транспортних послуг та додаткових послуг за іншими напрямами господарської діяльності.
Розмір бюджетного призначення визначений на підставі попередніх розрахунків до проекту бюджету на 2022 рік та річного плану закупівель на 2022 рік.
Щодо питання другого
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.lutskrada.gov.ua/static/content/files/i/a7/gvomqmkdigruss7nr7trnqlp46kuka7i.pdf
Щодо питання третього
Відповідно до статуту КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЛУЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ (03327931), що затверджений рішенням Луцької міської ради від 27.03.2019 №55/44, основною метою діяльності підприємства є задоволення потреб населення у пасажирських перевезеннях електричним та автомобільним транспортом, реалізація інтересів територіальної громади міста Луцька, а також задоволення соціально-економічних потреб трудового колективу підприємства. Крім того, на балансі підприємства обліковується тролейбусна контактна мережа, та кабельні лінії, що підтверджується відповідними актами (додано). Дані активи обліковуються на рах. 1091 «Інші основні засоби» (додано).
З огляду на зазначене, наразі підприємство є єдиним постачальником послуг міського електротранспорту (перевезення тролейбусами) загального користування у м. Луцьку.
Додатки: Файл - Додатки. Документальне підтвердженн.pdf
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ" #03327931 |
Переможець |
60 000 000,00
UAH
|
29 грудня 2021 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:23
|
B oco6i.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2022 10:07
|
Додаткова угода №2 до договору.pdf | зміни до договору |
15 березня 2022 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2022 15:03
|
- np UA113052990000026006000802089.pdf | зміни до договору |
04 лютого 2022 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 14:04
|
лпе.pdf | укладений |
19 січня 2022 14:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення розділу 10 "Місцезнаходження та реквізити сторін" Договору, а саме: в реквізитах Перевізника зазначити додатковий банківський рахунок |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |