Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка пакета обґрунтовуючих матеріалів і керівництв з управління важкими аваріями для закритого та відкритого реактора енергоблоків 1-6 ВП ЗАЕС за результатами модифікацій, виконаних в рамках КзПБ
Development of package with substantiating materials and severe accident management guidelines for the assembled and open reactor of Zaporizhzhya NPP Units 1-6 based on the the results of modifications implemented in the frame of C(i)SUP.
Development of package with substantiating materials and severe accident management guidelines for the assembled and open reactor of Zaporizhzhya NPP Units 1-6 based on the the results of modifications implemented in the frame of C(i)SUP.
Очікувана вартість
4 776 000,00 UAH
UA-2021-12-29-001368-c ● d30fffeda33847078956c086f3c9927b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Думенко Анатолій Миколайович 2069756 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Зінченко Юрій Олексійович начальник відділу проектної безпеки служби проектної безпеки та паливовикористання ВП НТЦ ДП «НАЕК «Енергоатом» 0442069728 y.zinchenko@ntc.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Dumenko Anatoliy 2069756 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Зінченко Юрій Олексійович начальник відділу проектної безпеки служби проектної безпеки та паливовикористання ВП НТЦ ДП «НАЕК «Енергоатом» 0442069728 y.zinchenko@ntc.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2021 09:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2022 11:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2022 11:22 |
Очікувана вартість: | 4 776 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 880,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 29 грудня 2021 09:44 |
Enquiries until: | 21 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 27 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 31 січня 2022 11:00 |
Information
Estimated total value: | 4 776 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 23 880 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розробка пакета обґрунтовуючих матеріалів і керівництв з управління важкими аваріями для закритого та відкритого реактора енергоблоків 1-6 ВП ЗАЕС за результатами модифікацій, виконаних в рамках КзПБ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01054, Україна, Київська область, Київ, Гоголівська, 22-24
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні
Development of package with substantiating materials and severe accident management guidelines for the assembled and open reactor of Zaporizhzhya NPP Units 1-6 based on the the results of modifications implemented in the frame of C(i)SUP.
CPV: 71330000-0
Період постачання:
по 30 листопада 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | оплата послуги за кожним Актом здачі-приймання наданої послуги здійснюється ЗАМОВНИКОМ в строк не пізніше 60 (шістдесят) календарних днів з дати його підписання Сторонами. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати послуги. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2021 09:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2021 09:41 |
6968 - procurement notice.docx | |
29 грудня 2021 09:41 |
ТД - 6968.doc | |
29 грудня 2021 09:41 |
Додаток 5 до ТД - Проект договору.doc | |
29 грудня 2021 09:41 |
Додаток 9 до ТД - Довідка про відсутність підстав для об'єднання.doc | |
29 грудня 2021 09:41 |
Додаток 1 до ТД -Тендерна пропозиція (цінова).doc | |
29 грудня 2021 09:41 |
Додаток 3 до ТД - Інформація про технічні, якісні характеристики.pdf | |
29 грудня 2021 09:41 |
Додаток 7 до ТД - Перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc | |
29 грудня 2021 09:41 |
Додаток 6 до ТД - Довідка про відсутність підстав.doc | |
29 грудня 2021 09:41 |
Додаток 4 до ТД - Технічна специфікація.DOCX | |
29 грудня 2021 09:41 |
Додаток 2 до ТД - Інформація про технічні, якісні, кількісні.doc | |
29 грудня 2021 09:41 |
Додаток 8 до ТД - Довідка про досвід виконання.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-29-001368-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: АТ КІЕП, Код ЄДРПОУ:16392628
Дата подання: 18 січня 2022 17:57
Тип реакторної установки
Відповідно до кваліфікаційних вимог тендерної документації аналогічними договорами вважаються виконані договори (не менше двох) на надання послуг за останні 5 років за наступними напрямками:
- розроблення керівництв з управління важкими аваріями для енергоблоків АЕС з ВВЕР-1000 та їх відповідних матеріалів розрахунково-аналітичного обґрунтування;
та/або
- договори щодо реалізації заходів КзПБ з числа заходів №16101 (26101), 16203 (26103), 16205 (26205), 19105 (29105), 11305 (21305), 13307 (23307), 13511 (23511), 15103, 14101 (24101), 16201 (26201) для енергоблоків АЕС з ВВЕР-1000, в рамках яких виконувались роботи з розроблення рекомендацій та розрахунково-аналітичні обґрунтування з управління важкими аваріями.
Не зрозуміло, чому надання подібних послуг (розробка КУВА, наприклад) для інших енергоблоків з реакторами ВВЕР не будуть зараховані як аналогічні, хоча надання подібних послуг для РУ ВВЕР-1000 нічим по своїй технічній суті не відрізняється від надання послуг для енергоблоків з ВВЕР-440. Крім того, судячи з вимоги аналогічними вважатимуться подібні послуги, надані для РУ ВВЕР-1000 «малої серії» (В-302, В-338), які мають деякі технічні відмінності (як і ВВЕР-440) від ВВЕР-1000/В-320, які експлуатуються на майданчику ВП ЗАЕС.
Вважаємо, що вимога щодо зазначення типу РУ енергоблоків АЕС безпідставно значно звужує перелік потенційних учасників даної закупівлі. Для більш однозначного розуміння вимоги тендерної документації вимагаємо змінити формулювання наступним чином: «з реакторами ВВЕР без зазначення типу РУ».
Розгорнути
Згорнути
- розроблення керівництв з управління важкими аваріями для енергоблоків АЕС з ВВЕР-1000 та їх відповідних матеріалів розрахунково-аналітичного обґрунтування;
та/або
- договори щодо реалізації заходів КзПБ з числа заходів №16101 (26101), 16203 (26103), 16205 (26205), 19105 (29105), 11305 (21305), 13307 (23307), 13511 (23511), 15103, 14101 (24101), 16201 (26201) для енергоблоків АЕС з ВВЕР-1000, в рамках яких виконувались роботи з розроблення рекомендацій та розрахунково-аналітичні обґрунтування з управління важкими аваріями.
Не зрозуміло, чому надання подібних послуг (розробка КУВА, наприклад) для інших енергоблоків з реакторами ВВЕР не будуть зараховані як аналогічні, хоча надання подібних послуг для РУ ВВЕР-1000 нічим по своїй технічній суті не відрізняється від надання послуг для енергоблоків з ВВЕР-440. Крім того, судячи з вимоги аналогічними вважатимуться подібні послуги, надані для РУ ВВЕР-1000 «малої серії» (В-302, В-338), які мають деякі технічні відмінності (як і ВВЕР-440) від ВВЕР-1000/В-320, які експлуатуються на майданчику ВП ЗАЕС.
Вважаємо, що вимога щодо зазначення типу РУ енергоблоків АЕС безпідставно значно звужує перелік потенційних учасників даної закупівлі. Для більш однозначного розуміння вимоги тендерної документації вимагаємо змінити формулювання наступним чином: «з реакторами ВВЕР без зазначення типу РУ».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2022 16:01
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП "Науково-технічний центр" ДП "НАЕК "Енергоатом":
В пп. 1.2 п. А частини ІІ розділу 3 ТД встановлено вимогу щодо наявності у учасника досвіду виконання аналогічних договорів на надання послуг «Аналогічними договорами вважаються виконані договори (не менше двох) на надання послуг за останні 5 років за наступними напрямками:
- розроблення керівництв з управління важкими аваріями для енергоблоків АЕС з ВВЕР-1000 та їх відповідних матеріалів розрахунково-аналітичного обґрунтування;
та/або
- договори щодо реалізації заходів КзПБ з числа заходів №16101 (26101), 16203 (26103), 16205 (26205), 19105 (29105), 11305 (21305), 13307 (23307), 13511 (23511), 15103, 14101 (24101), 16201 (26201) для енергоблоків АЕС з ВВЕР-1000, в рамках яких виконувались роботи з розроблення рекомендацій та розрахунково-аналітичні обґрунтування з управління важкими аваріями (результати реалізації заходів необхідно врахувати при наданні послуги, див. п.2.3 Додатка 4 до цієї тендерної документації).»
Вимога надати аналогічні договори для АЕС з ВВЕР-1000 є правомірною, оскільки ВВЕР-1000 з РУ В-320(302/338) та ВВЕР-440 з РУ В-213 мають суттєві відмінності, які впливають на розроблення/актуалізацію керівництв з управління важкими аваріями (КУВА):
- рівень залишкових енерговиділень;
- конструкція системи герметичних огороджень;
- розміщення басейну витримки ядерного палива (для ВВЕР-440 з РУ В-213 басейн витримки розміщено поза герметичної оболонкою)
- та деякі інші.
У зв’язку з відмінностями між ВВЕР-1000 та ВВЕР-440 стратегії управління важкими аваріями та безпосередньо самі Керівництва з управління важкими аваріями для зупиненого (відкритого) реактора мають різну структуру, а саме: для РУ В-320(302/338) – по 9 основних керівництв, а для РУ В-213 тільки 2 основних керівництва.
Також особливості різниці конструкції впливають на зміст/структуру та терміни виконання деяких заходів КзПБ 16101 (26101), 16203 (26203), 16205 (26205), 19105 (29105) результати яких необхідно врахувати при наданні послуги (див. п.2.3 Додатка 4 до тендерної документації).
Зазначаємо, що відмінності між ВВЕР з РУ В-320 та «малої серії» РУ - 302/338 дійсно є не значними і не суттєво впливають на розроблення/актуалізацію КУВА.
Таким чином твердження що «надання подібних послуг для РУ ВВЕР-1000 нічим по своїй технічній суті не відрізняється від надання послуг для енергоблоків з ВВЕР-440» є помилковим та свідчить про незначний досвід скаржника в розроблені КУВА з РУ В-320(302/338) та не розумінням важливості відмінностей конструкцій між різними типами РУ для розроблення керівництв з управління важкими аваріями.
Відсутність досвіду з виконання розрахунково-аналітичних обґрунтувань з управління важкими аваріями для ВВЕР-1000 з РУ-320 (302/338) суттєво впливає на відповідну якість надання послуги.
Формат, об’єм комплекту документів та порядок використання КУВА чітко визначений нормативними документам та суворо контролюється Держатомрегулювання України. Саме тому, з метою досягнення впевненості, що послуга буде надана якісно, виставляються вимоги по кваліфікації і наявності необхідного досвіду аналогічних договорів. Таким чином вимога «змінити формулювання наступним чином: «з реакторами ВВЕР без зазначення типу РУ» є не припустимою.
В пп. 1.2 п. А частини ІІ розділу 3 ТД встановлено вимогу щодо наявності у учасника досвіду виконання аналогічних договорів на надання послуг «Аналогічними договорами вважаються виконані договори (не менше двох) на надання послуг за останні 5 років за наступними напрямками:
- розроблення керівництв з управління важкими аваріями для енергоблоків АЕС з ВВЕР-1000 та їх відповідних матеріалів розрахунково-аналітичного обґрунтування;
та/або
- договори щодо реалізації заходів КзПБ з числа заходів №16101 (26101), 16203 (26103), 16205 (26205), 19105 (29105), 11305 (21305), 13307 (23307), 13511 (23511), 15103, 14101 (24101), 16201 (26201) для енергоблоків АЕС з ВВЕР-1000, в рамках яких виконувались роботи з розроблення рекомендацій та розрахунково-аналітичні обґрунтування з управління важкими аваріями (результати реалізації заходів необхідно врахувати при наданні послуги, див. п.2.3 Додатка 4 до цієї тендерної документації).»
Вимога надати аналогічні договори для АЕС з ВВЕР-1000 є правомірною, оскільки ВВЕР-1000 з РУ В-320(302/338) та ВВЕР-440 з РУ В-213 мають суттєві відмінності, які впливають на розроблення/актуалізацію керівництв з управління важкими аваріями (КУВА):
- рівень залишкових енерговиділень;
- конструкція системи герметичних огороджень;
- розміщення басейну витримки ядерного палива (для ВВЕР-440 з РУ В-213 басейн витримки розміщено поза герметичної оболонкою)
- та деякі інші.
У зв’язку з відмінностями між ВВЕР-1000 та ВВЕР-440 стратегії управління важкими аваріями та безпосередньо самі Керівництва з управління важкими аваріями для зупиненого (відкритого) реактора мають різну структуру, а саме: для РУ В-320(302/338) – по 9 основних керівництв, а для РУ В-213 тільки 2 основних керівництва.
Також особливості різниці конструкції впливають на зміст/структуру та терміни виконання деяких заходів КзПБ 16101 (26101), 16203 (26203), 16205 (26205), 19105 (29105) результати яких необхідно врахувати при наданні послуги (див. п.2.3 Додатка 4 до тендерної документації).
Зазначаємо, що відмінності між ВВЕР з РУ В-320 та «малої серії» РУ - 302/338 дійсно є не значними і не суттєво впливають на розроблення/актуалізацію КУВА.
Таким чином твердження що «надання подібних послуг для РУ ВВЕР-1000 нічим по своїй технічній суті не відрізняється від надання послуг для енергоблоків з ВВЕР-440» є помилковим та свідчить про незначний досвід скаржника в розроблені КУВА з РУ В-320(302/338) та не розумінням важливості відмінностей конструкцій між різними типами РУ для розроблення керівництв з управління важкими аваріями.
Відсутність досвіду з виконання розрахунково-аналітичних обґрунтувань з управління важкими аваріями для ВВЕР-1000 з РУ-320 (302/338) суттєво впливає на відповідну якість надання послуги.
Формат, об’єм комплекту документів та порядок використання КУВА чітко визначений нормативними документам та суворо контролюється Держатомрегулювання України. Саме тому, з метою досягнення впевненості, що послуга буде надана якісно, виставляються вимоги по кваліфікації і наявності необхідного досвіду аналогічних договорів. Таким чином вимога «змінити формулювання наступним чином: «з реакторами ВВЕР без зазначення типу РУ» є не припустимою.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 22 лютого 2022
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2022 14:52
|
АТ КІЕП | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2022 14:53
|
ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2022 14:53
|
ТОВ "ЕНЕРГОРИСК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2022 14:54
|
ТОВ "КАМІ НТК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2022 14:54
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2022 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОРИСК" |
3 534 240,00
UAH з ПДВ
|
1 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
АТ КІЕП |
4 181 760,00
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС" |
4 770 000,00
UAH з ПДВ
|
4 181 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП" |
4 298 400,00
UAH з ПДВ
|
4 298 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАМІ НТК" |
4 680 480,00
UAH з ПДВ
|
4 680 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОРИСК" #19255493 |
Відхилено |
1 799 000,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2022 12:23
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 березня 2022 00:00
|
АТ КІЕП #16392628 |
Відхилено |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2022 12:20
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 березня 2022 00:00
|
ТОВ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС" #30860482 |
Переможець |
4 181 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2022 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2024 14:02
|
додаткова угода №5.pdf | укладений |
24 липня 2024 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2023 13:16
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
13 червня 2023 13:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2022 11:12
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2022 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2022 14:41
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2022 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 червня 2022 14:15
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
09 червня 2022 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2022 15:02
|
48-141-01-22-00385.pdf | укладений |
11 квітня 2022 14:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття нового календарного плану |
Номер договору про закупівлю: | 48-141-01-22-00385 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | прийняття нового календарного плану |
Номер договору про закупівлю: | 48-141-01-22-00385 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | прийняття нового календарного плану |
Номер договору про закупівлю: | 48-141-01-22-00385 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття нового календарного плану надання послуги |
Номер договору про закупівлю: | 48-141-01-22-00385 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 квітня 2022 — 24 липня 2024 |
Сума оплати за договором: |
213 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 500,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Розірвання договору у зв'язку з недоцільністю подальшого виконання послуги |