Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 tender_shevruo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2021 01:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 14 січня 2022 11:57 |
Очікувана вартість: | 3 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок проводиться в безготівковому виді шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, згідно актів виконаних робіт на протязі 21 календарних дня з дати їх підписання. | Пiсляоплата | 21 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2021 03:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2021 02:57 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-25-000018 ● a75825511c9e4d4eb02b657d1a5c270b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 серпня 2022 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.08.2022 № 215
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
24.08.2022 № 215
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2021-12-29-000053-b Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації Капітальний ремонт покрівлі з влаштуванням блискавкозахисту в ЗДО № 388, вул. Данила Щербаківського, 51-Б, м. Київ, код ДК 021:2015 (CPV) - 45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи 3 300 000,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-26 14:24:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-29-000053-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Управлінням освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-31 18:07:14
Відповідь щодо запиту
Уповноваженою особою управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації уважно опрацьовано висновки Північного офісу Держаудитслужби України за результатами моніторингу, затвердженого Наказом від 02 червня 2016 року № 23 (ідентифікатор моніторингу UA-M-2022-08-25-000018) щодо торгів, які проводились на закупівлю «Капітальний ремонт покрівлі з влаштуванням блискавкозахисту в ЗДО № 388, вул. Данила Щербаківського,
51-Б, м. Київ, код ДК 021:2015 (CPV) - 45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-29-000053-b).
За результатами опрацювання інформуємо, що обгрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості вцілому здійснено на підставі наказу № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зокрема управлінням освіти Шевченківської в місті Києві державної адміністрації визначено потребу в закупівлі на підставі клопотання директорки ЗДО 388 № 01-11/72 від 14.06.2021. На підставі зазначеного клопотання Управлінням освіти здійснено огляд та обстеження покрівлі зазначеної будівлі. За результатами огляду та обстеження сформовано опис предмету закупівлі, а саме - складено дефектний акт, в якому обґрунтовано зазначено номенклатуру робіт, їх якісні та кількісні характеристики та майбутнього предмету закупівлі в цілому. Для визначення вартості номенклатури робіт за дефектним актом та майбутнього предмету закупівлі в цілому здійснено аналіз ринку, визначено вимоги до умов виконання робіт та оплати. Визначення очікуваної вартості робіт здійснено методом порівняння ринкових цін на підставі даних із загальнодоступних джерел інформації та (як допоміжний) розрахунком очікуваної вартості на підставі цін попередніх/аналогічних закупівель. Після отримання середньозваженої ціни на номенклатуру робіт за дефектним актом та майбутнього предмету закупівлі в цілому подано бюджетний запит до Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради, в якому зазначено розмір бюджетного призначення (очікуваної вартості) для здійснення закупівлі з капітального ремонту даху ЗДО № 388. Зазначений розмір бюджетного призначення затверджений рішенням Київської міської ради від 09.12.2021 року № 3704/3745 «Про бюджет міста Києва на 2022 рік».
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, де відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631та від 11.10.2016 № 710» розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://shevruo.gov.ua/index.php?w=section&cat=8&id=9505&subcat=53
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-29 15:50:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-29-000053-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання: За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити договір від 02.02.2022 № 110 додатковою угодою від 01.08.2022 № 2 ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-31 18:08:22
Відповідь щодо запиту
Уповноваженою особою управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації уважно опрацьовано висновки Північного офісу Держаудитслужби України за результатами моніторингу, затвердженого Наказом від 02 червня 2016 року № 23 (ідентифікатор моніторингу UA-M-2022-08-25-000018) щодо торгів, які проводились на закупівлю «Капітальний ремонт покрівлі з влаштуванням блискавкозахисту в ЗДО № 388, вул. Данила Щербаківського,
51-Б, м. Київ, код ДК 021:2015 (CPV) - 45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-29-000053-b).
Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, де відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631та від 11.10.2016 № 710» розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://shevruo.gov.ua/index.php?w=section&cat=8&id=9505&subcat=53
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноваженою особою управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації уважно опрацьовано висновки Північного офісу Держаудитслужби України за результатами моніторингу, затвердженого Наказом від 02 червня 2016 року № 23 (ідентифікатор моніторингу UA-M-2022-08-25-000018) щодо торгів, які проводились на закупівлю «Капітальний ремонт покрівлі з влаштуванням блискавкозахисту в ЗДО № 388, вул. Данила Щербаківського, 51-Б, м. Київ, код ДК 021:2015 (CPV) - 45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-29-000053-b). За результатами опрацювання інформуємо, що договір буде розірвано.
2022-09-13 15:29:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2022 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВТО "Укрпроектмонтаж" |
3 145 233,60
UAH з ПДВ
|
3 145 233,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК КИЇВ-М-БУД" |
3 245 082,00
UAH з ПДВ
|
3 245 082,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВТО "Укрпроектмонтаж" #35910527 |
Переможець |
3 145 233,60
UAH з ПДВ
|
18 січня 2022 14:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2022 15:36
|
Звіт, лист, ду 3 від 13.09.2022.pdf | укладений |
13 вересня 2022 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2022 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2022 16:08
|
ду2договор110.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2022 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2022 14:05
|
лу 1 до дог 10.pdf | зміни до договору |
11 лютого 2022 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2022 16:38
|
Дог 110.pdf | укладений |
03 лютого 2022 16:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
3 145 233,60
UAH (в тому числі ПДВ 524 205,60 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Розірвання договору у зв’язку із нестабільним станом ринку та коливанням цін на матеріали, що необхідні для використання робіт/надання послуг. Пояснювальний лист № 12/09/2022-2 від 12.09.2022 додається. |