Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ІЗМАЇЛЬСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ-ВІЙСЬКОВО-МОРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ" |
Код ЄДРПОУ: | 23209719 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Нахімова, буд. 407 |
Контактна особа: |
Наталя Володимирівна Стогнієнко +380980662936 izm_vm_litsey@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2021 19:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 13 січня 2022 13:44 |
Очікувана вартість: | 3 146 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 730,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати - згідно договору. Місцезнаходження Замовника: юридична адреса: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Нахімова, буд. 407; фактична адреса: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Фанагорійська, буд. 7. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури ВТ є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена в тендерній документації. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (більш детально - в тендерній документації). Категорія замовника передбачена п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2021 19:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2021 19:04 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-13-000031 ● e3a1f4d1d6d24bd1ba7c9bf0d1302c01
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 15:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.10.2022
№ 46-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.10.2022 №46-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
18. UA-2021-12-28-014756-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-14 16:55:01
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Послуги з організації харчування ліцеїстів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-28-014756-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-26 13:03:47
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Послуги з організації харчування ліцеїстів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-28-014756-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Відповідно частини 6 статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Враховуючи, що повідомлення про намір укласти договір опубліковано в електронній системі закупівель 21.01.2022, тоді як договір укладено від 24.02.2022 та оприлюднено 28.02.2022, просимо надати інформацію (рішення, тощо) щодо необхідності продовження строку укладення договору.
2. Враховуючи те, що строк дії за договором від 24.02.2022 № 4 встановлено до 31.12.2022, надайте інформацію щодо стану виконання договору, зокрема, кількості наданих послуг та суму оплати, з наданням відповідних копій первинних документів, які підтверджують вказану інформацію (акти виконаних робіт, акти приймання-передачі, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, платіжні доручення, тощо).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-12-16 17:55:38
Звернення щодо надання пояснень та щодо висновку за моніторингом
13 жовтня 2022 року за закупівлею за ідентифікатором UA-2021-12-28-014756-c було розпочато процедуру моніторингу. Замовник надає пояснення на запити щодо надання пояснень та звертається до Держаудитслужби щодо висновку за моніторингом.
- Відповідь по моніторингу.pdf
- 1. Про затвердження норм та Порядку... _ від 24.03.2021 № 305.pdf
- 2. Протокол уповноваженої особи цвет.pdf
- 3. Платіжні доручення.jpg
- Електронний підпис
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-12-20 09:04:10
Відповідь на роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (далі-Управлінння) за результатами моніторингу встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, що відображені у висновку про результати моніторингу закупівлі, який опубліковано в електронній системі закупівель 03.11.2022.
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Тому, слід зазначити, що ваш запит до Управління оприлюднено в електронній системі закупівель 16.12.2022, тобто, з порушенням строків звернення.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893. Порушення вимог абзацу1 частини 6 статті 33 Закону щодо своєчасності укладання договору про закупівлю.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2022 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГЕОРГІЦЯ ВІКТОР ІВАНОВИЧ" |
3 140 000,00
UAH
|
3 140 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ОНАЦЬКА РУЗАННА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
3 144 993,28
UAH
|
3 144 993,28
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГЕОРГІЦЯ ВІКТОР ІВАНОВИЧ" #3168008413 |
Відхилено |
3 140 000,00
UAH
|
21 січня 2022 10:21
|
ФОП "ОНАЦЬКА РУЗАННА ОЛЕКСАНДРІВНА" #2369219723 |
Переможець |
3 144 993,28
UAH
|
21 січня 2022 12:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2022 18:53
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2022 18:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2022 11:06
|
Протокол про виправлення помилки.pdf | зміни до договору |
10 березня 2022 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2022 09:46
|
ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
03 березня 2022 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2022 18:56
|
Протокол уповноваженої особи цвет.pdf | укладений |
28 лютого 2022 18:47
|
Додаток 1 до договору.pdf | укладений |
28 лютого 2022 18:47
|
Договір.pdf | укладений |
28 лютого 2022 18:47
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з організації харчування ліцеїстів | 1 | послуга |
3 144 993,28
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - відповідно до додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Файл "Протокол про виправлення помилки.pdf", що містить у собі Протокол уповноваженої особи від 10.03.2022 р., вважати виправленням технічної помилки у Звіті про результати проведення процедури закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - відповідно до додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з організації харчування ліцеїстів | 1 | послуга |
130 822,97
UAH
|