Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт системи киснепостачання з встановленням модульної кріогенної ємкості Комунального підприємства «Волинська обласна інфекційна лікарня» на вул. Шевченка, 30, в м. Луцьку у Волинській області)
Очікувана вартість
925 512,00 UAH
UA-2021-12-28-013737-c 7928a53a68fe4d4e8390336e8d64fc72
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Шишкова

+380332773455 shyshkova.yana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Волинська обласна інфекційна лікарня" Волинської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03398983
Місцезнаходження: 43001, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Шевченка, буд. 30
Контактна особа: Яна Шишкова
+380332773455
shyshkova.yana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт системи киснепостачання з встановленням модульної кріогенної ємкості Комунального підприємства «Волинська обласна інфекційна лікарня» на вул. Шевченка, 30, в м. Луцьку у Волинській області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи киснепостачання з встановленням модульної кріогенної ємкості Комунального підприємства «Волинська обласна інфекційна лікарня» на вул. Шевченка, 30, в м. Луцьку у Волинській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43001, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Шевченка, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

28 грудня 2021 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРІО-МЕД-СЕРВІС"
#42558586
Переможець 925 512,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2021 17:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 23:10
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2022 12:42
ДУ 2 КРІО-МЕД-СЕРВІС.pdf зміни до договору
23 червня 2022 12:39
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 12:56
ДУ 1 від 29.12 КРІО-МЕД-СЕРВІС.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 12:55
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 17:37
Договір 732 від 22.12 КРІО-МЕД-СЕРВІС.pdf укладений
28 грудня 2021 17:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п. 3,1 розділу 3 "Строк виконання робіт" Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 732
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились змінити та доповнити пункти Договору
Номер договору про закупівлю: 732
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 913 786,72
UAH (в тому числі ПДВ 152 297,79 UAH)