Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з письмового перекладу в межах реалізації проекту "Боротьба з пандемією Ковід-19"
Очікувана вартість
18 750,00 UAH
UA-2021-12-28-013270-c d8a53231cb46406ba7740616d0cc139b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ліпейко Лариса Олександрівна

380334235701 larisalipejko80@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04051282
Вебсайт: http://volodymyrrada.gov.ua
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., Володимир-Волинський, м.Володимир-Волинський вул.Данила Галицького,5
Контактна особа: Ліпейко Лариса Олександрівна
380334235701
larisalipejko80@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79530000-8: Послуги з письмового перекладу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з письмового перекладу в межах реалізації проекту "Боротьба з пандемією Ковід-19"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, Володимир-Волинський, Данила Галицького,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2022
ДК 021:2015: 79530000-8 — Послуги з письмового перекладу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Акт приймання наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

28 грудня 2021 17:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП АНТАРІО М"
#33790036
Переможець 18 750,00
UAH
28 грудня 2021 17:14

Документи

28 грудня 2021 17:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2022 12:08
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 17:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 142
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML