Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 04052554 |
Місцезнаходження: | 50079, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Короленка, буд. 1а |
Контактна особа: |
Альона Макаренко +380983051128 zakupivli@trnvk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2021 11:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2022 11:10 |
Початок аукціону: | 17 січня 2022 14:21 |
Очікувана вартість: | 1 906 290,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 062,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2022 11:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2022 11:10 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗІ ЗМІНАМИ 05.01.2022.docx | |
05 січня 2022 11:10 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
28 грудня 2021 11:30 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 28.12.2021.docx |
05 січня 2022 11:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 січня 2022 11:10 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗІ ЗМІНАМИ 05.01.2022.docx
|
|||
05 січня 2022 11:10 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
28 грудня 2021 11:30 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 28.12.2021.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-29-000063 ● 38b9c7bd95984119bf208dd4866045bc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2022 20:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2022 № 226
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.09.2022 № 226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
57 UA-2021-12-28-004162-c 28.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-04 09:35:45
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «60170000-0, Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (транспортні послуги)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-28-004162-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Чому тендерна документація Замовником складена не відповідно до вимог Закону.
Так, пунктом 4 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, в той час пунктом 11 частини 2 статті 22 Закону, визначено строк дії тендерних пропозицій, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, повинен бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
2. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. До Додатку 1 та Додатку 2 до договору від 31.01.2022 №10, додатковою угодою від 31.01.2022 № 1 до договору від 31.01.2022 № 10 внесено зміни, а саме: на підставі листа ФОП Курочки М.І. від 31.01.2022 №1 здійснено заміну автомобілів.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати документи на автотранспортні засоби, які були замінені ФОП Курочкою М.І. та підтверджують виконання сторонами умов Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-07 16:08:35
Відповідь на звернення
1. В Тендерній документації за предметом: 60170000-0, Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (транспортні послуги) (UA-2021-12-28-004162-c) у пункті 4 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не в повному обсязі зазначено умови пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), проте при розгляді пропозицій учасників даної закупівлі Замовником не порушено терміни що визначені пунктом 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;», що не призвело до відхилення тендерної пропозиції учасника, строк дії якої закінчився відповідно до абзацу 3 пункту 2 частини 1 ст. 31 Закону. Кінцевий строк подання пропозицій учасників даної закупівлі о 11:10 16.01.2022, повідомлення про намір укласти договір сформовано о 14:33 18.01.2022.
2. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами) на офіційному вебсайті Тернівської районної у місті Кривому Розі ради та її виконавчого комітету (http://trnvk.gov.ua) оприлюднюється інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, яка стала підставою введення воєнного стану з 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», продовженим згідно Указу Президента України від 17.05.2022 №341/2022 та від 12.08.2022 №573/2022 станом на 05.10.2022 офіційна сторінка Тернівської районної у місті Кривому Розі ради та її виконавчого комітету працює у режимі обмеженого доступу користувачів, інформація про публічні закупівлі не доступна для користувачів.
3. Надаємо перелік документів, які були замінені відповідно до Додатку 1 та Додатку 2 до договору від 31.01.2022 №10, додатковою угодою від 31.01.2022 № 1 до договору від 31.01.2022 № 10:
- документів на автомобілі Renault Fluence AE 5933 TA, Renault Logan BM 5671 CX, Xyundai I30 AE 4899 PB (додаються);
- документи, що підтверджують виконання умов договору (додаються).
- Документи на автомобілі.pdf
- АКТ ОУ - 00020 з18.04.2022 по 29.04.2022.pdf
- АКТ ОУ - 00023 з 02.05.2022 по 13.05.2022.pdf
- АКТ ОУ - 00025 з 16.05.2022 по 31.05.2022.pdf
- АКТ ОУ - 00029 з 01.06.2022 по 15.08.2022.pdf
- АКТ ОУ - 00031 з 16.06.2022 по 28.06.2022.pdf
- АКТ ОУ - 00035 з 01.07.2022 по 15.07.2022.pdf
- АКТ ОУ - 00037 з 18.07.2022 по 29.07.2022.pdf
- АКТ ОУ - 00041 з 01.08.2022 по 15.08.2022.pdf
- АКТ ОУ - 00043 з 16.08.2022 по 31.08.2022.pdf
- АКТ ОУ - 00045 з 01.09.2022 по 15.09.2022.pdf
- АКТ ОУ- 00012 з 16.03.2022 по 31.03.2022.pdf
- АКТ ОУ-0006 з 31.01.2022 по 15.02.2022.pdf
- АКТ ОУ-0008 з 16.02.2022 по 28.02.2022.pdf
- АКТ ОУ-0009 з 01.03.2022 по 15.03.2022.pdf
- АКТ ОУ-00017 з 01.04.2022 по 15.04.2022.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2022 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КУРОЧКА МАРІЯ ІВАНІВНА |
1 688 060,00
UAH з ПДВ
|
1 688 060,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ДИШЛОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КУРОЧКА МАРІЯ ІВАНІВНА #2022609749 |
Переможець |
1 688 060,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2022 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 08:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2022 11:09
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2022 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2022 10:29
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2022 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2022 15:59
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
31 січня 2022 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 15:51
|
Договір № 10 - прокат траснпорту.pdf | укладений |
31 січня 2022 15:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі листа ФОП Курочка М.І. вих. № 1 від 31.01.2022 щодо заміни автомобілів, сторони дійшли згоди: 1. Викласти в новій редакції Додаток 1 та Додаток 2 до Договору 10 від 31.01.2022 (додатки додаються). 2.Всі інші умови цього Договору залишаються без змін і сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 3.Ця додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання та діє до 31.12.2022 року, а частині виконання зобов'язань до повного їх виконання передбачених Договором та даною Угодою. 4.Ця Додаткова угода складена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони домовились зменшити суму Договору на 158 722,61 грн. (сто п’ятдесят вісім тисяч сімсот двадцять дві гривні 61 коп ) без ПДВ, та викласти п. 3.1 Договору в такій редакції : « 3.1. Ціна цього Договору становить 1 529 337,39 грн. (один мільйон п’ятсот двадцять дев’ять тисяч триста тридцять сім гривень, 39 коп.) без ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення на визначений період.» |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони домовились зменшити суму Договору на 45 593,39 гри. (сорок п’ять тисяч п’ятсот дев’яносто три гривні. 39 коп) без ПДВ, та викласти п. 3.1 Договору в такій редакції : « 3.1. Ціна цього Договору становить 1 483 744,00 грн. ( один мільйон чотириста вісімдесят три тисячі сімсот сорок чотири гривні, 00 когі.) без ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення на визначений період.» |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |