Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія" |
Код ЄДРПОУ: | 40270150 |
Місцезнаходження: | 76006, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13, |
Контактна особа: |
Вовчук Віталій Юрійович 380958573950 KPMDK@META.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2021 11:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2022 14:29 |
Очікувана вартість: | 4 090 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 452,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції повинно містити такі суттєві умови: - Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. - Термін дії повинен бути не менше ніж 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу; - Повну або скорочену назву Банка-Гаранта (ліцензія НБУ); - Повну або скорочену назву Учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; - Повну або скорочену назву бенефіціара; Платіжні реквізити бенефіціара: Комунальне підприємство «Муніципальна дорожня компанія» 76006, м. Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13, р/р UA093253650000002600401710346 в ПАТ «КРЕДОБАНК», МФО 325365, Код ЄДРПОУ 40270150, ІПН 402701509158; - Дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) договору або іншого документа, який згідно із законодавством України має силу договору (за наявності), або посилання на тендерну документацію проведення відкритих торгів, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії; - Суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; - Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом (за згодою бенефіціара) лише за письмовою згодою із Бенефіціаром; - Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - відкликання тендерної пропозиції Учасником після закінчення строку її подання; - не підписання договору про закупівлю Учасником, який став переможцем тендеру всупереч вимогам тендерної документації; - ненадання переможцем переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Термін сплати грошових коштів протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги; Банківська гарантія має бути чинною з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. (Детально умови надання забезпечення тендерних пропозицій: згідно з пунктами 2, 3 розділу ІІІ Тендерної документації та Додатком 7 Тендерної документації). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 122715 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за відвантажений Товар здійснюються Замовником в національній валюті України шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника по факту відвантаження Товару з відстрочкою платежу до 90 (дев’яносто) календарних днів. Джерело фінансування: місцевий бюджет і кошти Замовника. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2021 11:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2021 11:26 |
Оголошення.docx | |
28 грудня 2021 11:26 |
Додаток 7 (вимоги до банківської гарантії).docx | |
28 грудня 2021 11:26 |
Додаток 6 (проєкт договору).docx | |
28 грудня 2021 11:26 |
Додаток 5 (форма тендерна пропозиція).docx | |
28 грудня 2021 11:26 |
Додаток 4 (технічні вимоги).docx | |
28 грудня 2021 11:26 |
Додаток 3 (інші вимоги та документи).docx | |
28 грудня 2021 11:26 |
Додаток 2 (вимоги ст. 17).docx | |
28 грудня 2021 11:26 |
Додаток 1 (док. підтвердження ст. 16).docx | |
28 грудня 2021 11:26 |
ТД Сіль технічна для посипання доріг.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-14-000064 ● cd9f2d4652df4d89b7acfb934264c41b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 16:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.10.2022 №63-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.10.2022 №63-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6.UA-2021-12-28-004028-с 28.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-20 16:12:11
Запит на надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі солі технічної для посипання доріг (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-28-004028-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-25 11:02:14
Відповідь Замовника на запит про надання пояснення (дата запиту: 2022-10-20 16:12:11)
Надаємо пояснення на отриманий 2022-10-20 16:12:11 Запит замовнику на пояснення (Запит на надання пояснення) наступного змісту:
Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі (Сіль технічна для посипання доріг (Сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна з протизлежувальною добавкою до 150 г/т, сорт вищий, крупність 3, без пакування)) здійснено керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема способами направлення письмових запитів цінової пропозиції (електронною поштою) постачальникам товару та отриманням інформації про ціни на товар, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі.
Обгрунтування замовником розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено згідно практики кількісного використання солі технічної для посипання доріг за попередні періоди в процесі зимового утримання, беручи до уваги розрахунковий зимовий період згідно Настанови з визначення вартості будівництва «Кошторисні норми України у будівництві» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 (додаток 34 до Настанови), та у відповідності до вимог ДСТУ 4246:2003 Сіль для промислового переробляння. Технічні умови.
Веб-сайт КП «Муніципальна дорожня компанія» з назвою https://www.mdk.if.ua/ уже більше року не підтримується та не обслуговується і до нього немає доступу. Даний веб-сайт розроблений та обслуговувався сторонньою організацією за рахунок бюджетних кошів. З метою економії бюджетних коштів та через воєнний стан в України, керівництво замовника вирішило не підтримувати та не обслуговувати власний веб-сайт. Тому, з усією повагою, уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, з незалежних від неї причин, не може надати конкретне посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З урахуванням висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-28-004028-с від 04 листопада 2022 року, яким зобов’язано Комунальне підприємство «Муніципальна дорожня компанія» здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, уповноваженою особою Комунального підприємства «Муніципальна дорожня компанія» прийнято рішення Не допускати у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі», та Замовником вжито заходів притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель виявленого Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області порушення законодавства у сфері публічних закупівель в рамках моніторингу UA-M-2022-10-14-000064 ● cd9f2d4652df4d89b7acfb934264c41b процедури закупівлі предмету Сіль технічна для посипання доріг (Сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна з протизлежувальною добавкою до 150 г/т, сорт вищий, крупність 3, без пакування). До даної інформації про усунення порушення Замовником додаються документи (вкладені файли): 1) протокол про усунення порушень згідно моніторингу ДАСУ; 2) висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-28-004028-с від 04.11.2022 р.; 3) наказ Комунального підприємства «Муніципальна дорожня компанія» від 07 листопада 2022 р. № 120-ОД «Про надання письмового пояснення Вовчуком В.Ю. щодо виявленого органом державного фінансового контролю порушення законодавства у сфері публічних закупівель»; 4) пояснення провідного інженера з питань державних закупівель Вовчука В.Ю. від 09.11.2022 р.; 5) наказ Комунального підприємства «Муніципальна дорожня компанія» від 10 листопада 2022 р. № 122-ОД «Про дисциплінарний проступок провідного інженера з питань державних закупівель Вовчука В.Ю.».
2022-11-11 09:38:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2022 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОСТАНЗА" |
4 028 940,00
UAH з ПДВ
|
3 967 315,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Торгова група Укрресурс" |
4 038 660,00
UAH з ПДВ
|
3 977 302,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОСТАНЗА" #39822094 |
Переможець |
3 967 315,20
UAH з ПДВ
|
19 січня 2022 11:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2022 12:04
|
Угода про розірвання договору від 31.01.2022 р. з ТОВ КОСТАНЗА (Сіль технічна).PDF | укладений |
18 жовтня 2022 12:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2022 14:25
|
ДУ № 1 - зміна банківських реквізитів(сіль технічна для посипання доріг).PDF | зміни до договору |
21 лютого 2022 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 10:11
|
Договір з ТОВ КОСТАНЗА (Сіль технічна для посипання доріг).PDF | укладений |
31 січня 2022 10:10
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сіль технічна для посипання доріг (Сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна з протизлежувальною добавкою до 150 г/т, сорт вищий, крупність 3, без пакування) | 1620 | т. |
2 448,96
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Постачальника. Кількість товару, загальна сума Договору та всі інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | Т-4/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сіль технічна для посипання доріг (Сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна з протизлежувальною добавкою до 150 г/т, сорт вищий, крупність 3, без пакування) | 1620 | т. |
2 448,96
UAH з ПДВ
|