Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40108976 |
Вебсайт: | https://www.guard.np.gov.ua/ua |
Місцезнаходження: | 58001, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вулиця Кармелюка Устима, 9 |
Контактна особа: |
Федоруца Віталій Васильович +380673727372 guard28@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2021 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 13 січня 2022 11:33 |
Очікувана вартість: | 1 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції, яке має бути подана у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5) (для банків – резидентів) або вимог Уніфікованих правил міжнародної торгівельної палати для гарантій за першою вимогою від 01.01.1992 (для банків – нерезидентів)), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених п. 3 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції відшкодувати на рахунок Замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції, визначеного в цій тендерній документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3% від очікуваної вартості закупівлі, а саме: 51 000,00 грн. Банківські реквізити Замовника: р/р IBAN UA 873223130000026005000016041 в АТ «Укрексімбанк», МФО 322313, код ЄДРПОУ 40108976, ІПН 401089724129, Строк дії забезпечення тендерної пропозиції часника, має відповідати строку дії тендерної пропозиції. Грошове покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена оголошенням про закупівлю, тощо), а також платіжним дорученням про проведення оплати грошового покриття. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню на рахунок Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 51000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | вигляді відповідного документа на паперовому носії), що містить ствердження про безумовне виконання зобов'язань щодо сплати замовнику коштів у розмірі 5 (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю у разі невиконання учасником-переможцем процедури закупівлі умов укладеного договору про закупівлю. Гарантію необхідно надати протягом 10-ти календарних днів з дня публікації повідомлення про намір укласти договір Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок Покупцем за Послуги здійснюється у національній валюті України шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця у термін, що не перевищує 120 (сто двадцять) робочих днів від дня надання Послуги, відповідно виставленого Продавцем рахунку-фактури. | Пiсляоплата | 120 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2021 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2021 16:26 |
ДКТ 28 грудня 2022 рік --- ДКТ РЕМОНТ АВТО на 2022 рік (1).docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 07 лютого 2022 14:14
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-04-000043 ● b5a333804ce44368848baec5103c44c4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2022 14:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.07.2022 145
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 04.07.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 04.07.2022 № 145
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
13. UA-2021-12-28-003088-a 28.дек виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ'ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-07 12:06:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-28-003088-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-08 11:42:20
ПОЯСНЕННЯ
Пояснення на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ у межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-28-003088-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження. Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення: Метою предмета закупівлі є утримання автомобілів у технічно справному стані і належному зовнішньому вигляді, забезпечення надійності та екологічної безпеки для виконання Договірних зобов’язань перед Замовниками послуг охорони та оперативного реагування на повідомлення по спецлінії «102». З метою вирішення питання надання послуг з обов’язкового технічного обслуговування автомобілів Управління поліції охорони в Чернівецькій області, та поточного ремонту автомобілів договірні відносини з постачальником даних послуг врегульовані в рамках чинного законодавства, а саме Закону України "Про автомобільний транспорт", Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів (затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28 листопада 2014 року № 615 та затверджених у Міністерстві юстиції України 17 грудня 2014 року за № 1609/26386), Положення протехнічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту (затвердженого наказом Міністерства юстиції України 28 квітня 1998 року за № 268/2708) з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про публічні закупівлі". Враховуючи вказане та з метою забезпечення в 2022 році безперебійного функціонування автомобільного транспорту було здійснено закупівлю послуг з ремонту та технічного обслуговування із застосуванням процедури відкритих торгів. Дана закупівля проводилась за кошти Управління, які надійшли за надання послуг охорони, згідно укладених договорів та відповідно до плану закупівель Управління на 2022 рік, затвердженого протоколом засідання Тендерного комітету Управління поліції охорони в Чернівецькій області №225/Тк/2022 від 06 грудня 2022 року. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виконавців відповідної послуги, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі публічних закупівель та відповідно до розрахунку очікуваної вартості послуг на підставі закупівельних цін попередніх періодів, при цьому скориговувалась ціна договору попереднього періоду з урахуванням індексу інфляції. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до особливостей транспортних засобів, що обліковуються на балансі Замовника, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, у відповідних додатках до тендерної документації та встановлені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та згідно з чинними нормами, стандартами і правилами. Управління є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір; 2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій; 3) зміни до тендерної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень. У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації; 4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення; 5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди; 6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження; 7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження; 8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; 9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції / пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення; 10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення; 11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін; 12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання; 13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю. Згідно з частиною четвертою зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Враховуючи що Управління поліції охорони в Чернівецькій області не має власного веб-сайту, відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Під час воєнного стану Національна поліції України, її органи, установи як складові сектору безпеки і оборони України активним чином залучені до виконання завдань та заходів з відсічі збройної агресії рф. Вагомим чинником ефективності виконання поліції свої завдань у сфері національної безпеки, підтримання публічного (громадського) порядку є повноцінне та своєчасне матеріально-технічне забезпечення. Враховуючи, що даний вид послуг закупівлі є одною із складових, щодо повноцінного використання матеріально-технічного забезпечення, та з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, Управлінням поліції охорони в Чернівецькій області, проведено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема Наказом Управління №1825 від 01 серпня 2022 року відповідальній особі, яка допустила порушення (та відповідальним особам Управління) вказано на не припустимість допущення прорахунків в проведені закупівель, наголошено на притягнення до дисциплінарної відповідальності відповідно до діючого законодавства України у разі допущення повторного порушення, та зобов’язано додатково пройти навчання стосовно проведення публічним закупівель і змін діючого Законодавства, що стосуються публічних закупівель.
2022-08-01 17:22:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2022 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЩУПАЧИНСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
1 698 604,00
UAH з ПДВ
|
840 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Семенів Тарас Іванович |
1 670 000,00
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ОСТАПЧУК АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ |
1 573 578,88
UAH з ПДВ
|
1 498 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "Б.К.О." |
1 675 500,00
UAH з ПДВ
|
1 675 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЩУПАЧИНСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2946119279 |
Відхилено |
840 000,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2022 10:32
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 січня 2022 00:00
|
ФОП Семенів Тарас Іванович #2689610353 |
Відхилено |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2022 10:42
|
|
ФОП ОСТАПЧУК АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ #3180623394 |
Переможець |
1 498 999,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2022 13:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 12:51
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2022 17:58
|
Договір | укладений |
24 лютого 2022 17:50
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання | 178 | послуга |
8 421,34
UAH
|