Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі з відновленням горищного перекриття після пожежі житлового будинку № 7 по вул. Сержанта Медведєва у м. Запоріжжя (коригування)»
Очікувана вартість
418 199,50 UAH
UA-2021-12-28-002544-a eea452d2418f44e8b08a21950068f2d8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Олексій Олександрович

+380612237565 tendergkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38461952
Місцезнаходження: 69126, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
Контактна особа: Чумак Олексій Олександрович
+380612237565
tendergkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Пункт 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Кошторисна документація, підтверджена Експертним звітом № 38031 від 16.12.2021 р. Виконання додаткових аналогічних робіт ТОВ «АНСТРОЙ ЛІМІТЕД» дозволить забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт, дотриматись якості виконаних робіт в цілому по об’єкту, забезпечить нормальну експлуатацію об’єкта, підвищить ефективність гарантійних зобов’язань по об’єкту в цілому. Основний договір від 17.08.2021 р. № СМ7/ДПП на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі з відновленням горищного перекриття після пожежі житлового будинку № 7 по вул. Сержанта Медведєва у м. Запоріжжя».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2021 15:21
Оскарження наміру укласти договір: 08 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі з відновленням горищного перекриття після пожежі житлового будинку № 7 по вул. Сержанта Медведєва у м. Запоріжжя (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69032, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Сержанта Медведєва, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

28 грудня 2021 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД"
#42338959
Переможець 418 199,50
UAH з ПДВ
28 грудня 2021 15:21

Документи

28 грудня 2021 15:21
Електронний підпис
28 грудня 2021 15:21
Протокол
28 грудня 2021 15:21
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2021 15:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД"
#42338959
418 199,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2021 15:21
Електронний підпис
28 грудня 2021 15:21
Протокол
28 грудня 2021 15:21
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2022 15:10
Акт укладений
11 травня 2022 09:43
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 16:17
СМ7.ДР.ДПП ду 1.pdf зміни до договору
31 січня 2022 16:16
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 10:50
Договір зміни до договору
12 січня 2022 10:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: СМ7/ДР/ДПП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 418 199,50
UAH (в тому числі ПДВ 69 699,92 UAH)