Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Permanent repair of networks of external illumination
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Контактна особа: |
Терещенко Ігор Валентинович +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council |
National ID: | 03364234 |
Contact point: |
Tereshchenko Igor +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2021 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2022 12:20 |
Очікувана вартість: | 33 548 791,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 167 743,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 28 грудня 2021 14:52 |
Enquiries until: | 18 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 січня 2022 09:00 |
Information
Estimated total value: | 33 548 791 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 167 744 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2021 14:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2021 14:52 |
Додаток 2.docx | |
28 грудня 2021 14:52 |
Додаток 1.docx | |
28 грудня 2021 14:52 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-08-000028 ● d84a02b2d31c4d64bddbc6b2a5b41e55
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2022 20:02 |
05.08.2022 № 214
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.08.2022 №214
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2021-12-28-002357-а
28.12.2021
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-16 13:36:31
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних[ питання.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-18 10:37:36
Пояснення на запит
З метою створення безпечних умов, зниження рівня аварійності на вулицях, запобігання та зменшення травматизму населення, покращення умов благоустрою в місті та забезпечення зовнішнім освітленням вулиць, департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради здійснено закупівлю послуг з поточного ремонту мереж зовнішнього освітлення (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі послуг з поточного ремонту мереж зовнішнього освітлення (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт) здійснено на підставі таких нормативних документів: Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» та Наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 21.08.2008 №253 «Про затвердження Методичних рекомендацій з утримання об’єктів зовнішнього освітлення населених пунктів, ДБН В.2.5-28-2018 «Природне і штучне освітлення», ДСТУ 3587-97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану».
Очікувану вартість розраховано з урахування фактичних витрат минулих періодів, індексу інфляції та підвищення мінімальної заробітної плати.
Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті за адресою: https:krmisto.gov.ua.
Проте, постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 “Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно - комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану”, відповідно до Указу Президента України від 24.02. 2022 № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” установлено, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати додаткових заходів, зокрема зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів. Враховуючи викладене доступ до сайту тимчасово обмежено.
Враховуючи вищезазначене, на підтвердження розміщення обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі надаємо скріншот сторінки веб-сайту з необхідною інформацією.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт) UA-2021-12-28-002357-a, департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради не може погодитись з висновком моніторингу та надає аргументовані заперечення до нього. Предмет закупівлі Замовник визначає самостійно відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі (далі-Порядок), розробленого та затвердженого Наказом Уповноваженого органу №708 від 15.04.2020, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 зі змінами. Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Пунктом 3 Порядку передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (відповідно до пункту 21 послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт). Порядком визначено та виокремлено особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів та послуг, зокрема поточного ремонту. Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. На відміну від вимог щодо зазначення при закупівлі робіт, зокрема капітального ремонту, цифрового коду за Єдиним закупівельним словником саме за другою — п’ятою цифрою, при закупівлі поточного ремонту такого обмеження немає. Тож замовник може зазначати предмет закупівлі послуг з поточного ремонту відповідно до Єдиного закупівельного словника за будь-якою цифрою цифрового коду. Такої ж позиції дотримується Уповноважений орган з питань публічних закупівель – Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (наразі - Міністерство економіки України), який безпосередньо розробив та затвердив Порядок №708. Так, у листі-роз’ясненні №3304-04/53972-06 від 03.09.2020 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» зазначено «Проте в Порядку зазначення коду Єдиного закупівельного словника не передбачено. Натомість, виходячи зі змісту пункту 13 Порядку № 1082, замовник під час заповнення інформації в ЕСЗ зазначає код та назву відповідно до Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі — послуга з поточного ремонту. Наприклад: ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт або 45410000-4 Штукатурні роботи. Тому, визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту здійснюється за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно - транспортної інфраструктури. Проте код Єдиного закупівельного словника зазначається в електронній системі закупівель замовником самостійно із зазначенням коду, який найбільше відповідає предмету закупівлі.» Тобто, обмеження щодо цифрового коду за Єдиним закупівельним словником при визначенні послуг з поточного ремонту-відсутні. Крім того, Мінекономрозвитку у своєму листі, як приклад, наводить код для визначення послуг з поточного ремонту 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, тим самим доводить, що обрання такого коду Замовником не є порушенням, так як він найбільше відповідає предмету закупівлі. Рішення Замовника про обрання коду 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт є обґрунтованим та повністю відповідає Порядку. Ураховуючи, що процедура закупівлі була проведена Замовником з дотримання вимог Закону, просимо переглянути рішення щодо наявності порушення законодавства у сфері закупівель.
2022-09-06 10:05:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Дніпропетровським окружним адміністративним судом відкрито провадження в адміністративній справі №160/14372/22 від 23 вересня 2022 року. |
Дата публікації: | 30 вересня 2022 |
Документи:
30 вересня 2022 11:05
|
Електронний підпис |
30 вересня 2022 11:02
|
Ухвала по справі № 160/14372/22 |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВК КРИВОРІЖЕЛЕКТРОМОНТАЖ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2022 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВК КРИВОРІЖЕЛЕКТРОМОНТАЖ" |
31 999 544,40
UAH з ПДВ
|
31 831 144,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ" |
33 541 816,58
UAH з ПДВ
|
31 900 000,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВК КРИВОРІЖЕЛЕКТРОМОНТАЖ" #39472860 |
Переможець |
31 831 144,80
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2022 10:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 10:25
|
ДУ 4 до Д.10-Т .pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 10:21
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2022 10:13
|
ДУ2до Д.10-Т.pdf | зміни до договору |
17 червня 2022 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2022 13:11
|
ДУ1 до Д.10-Т.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2022 13:10
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2022 12:05
|
10-Т.pdf | укладений |
23 лютого 2022 11:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 10-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 10-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 10-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |