Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Франківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056121 |
Місцезнаходження: | 79057, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки, будинок 85 |
Контактна особа: |
Легінович Олена Андріївна 380322372065 olenaleg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2021 10:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 14 січня 2022 13:16 |
Очікувана вартість: | 3 020 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування-місцевий бюджет. Замовник здійснює оплату за товар шляхом безготівкового переказу грошових коштів на поточний рахунок Учасника з моменту отримання рахунку та накладної Учасника на оплату вартості партії замовленого товару за умови надходження фінансування та своєчасного проведення платежів . | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2021 10:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2021 10:12 |
Оголошення.docx | |
28 грудня 2021 10:12 |
Проект договір (Додаток 5).docx | |
28 грудня 2021 10:12 |
Додаток 4.(тендерна пропозиція).docx | |
28 грудня 2021 10:12 |
Додаток 3. (технічне завдання).docx | |
28 грудня 2021 10:12 |
Додаток 2. (ст.17)docx.doc | |
28 грудня 2021 10:11 |
Додаток 1. (кваліфікаційні та інші вимоги) docx (2).doc | |
28 грудня 2021 10:11 |
ВТ ТК Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-31-000003 ● 73f383e95028499fb35d38f45ddbdecd
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2022 13:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.10.2022 № 41-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 28.10.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 29.10.2022 № 41-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 7 UA-2021-12-28-001061-b 28.12.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-11 14:42:12
Запит про надання пояснень, інформації та документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція. Пісок з домішками (піскосоляна суміш)» (ІД: UA-2021-12-28-001061-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-14 16:39:50
Надання пояснень
На Ваш електронний запит про надання пояснень від 11.11.2022 щодо закупівлі «ДК 021:2015: 24950000-8 – Спеціалізована хімічна продукція. Пісок з домішками (піскосоляна суміш)» (UA-2021-12-28-001061-b) у межах здійснення моніторингу UA-M-2022-10-31-000003 повідомляємо наступне:
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується замовником з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення належного утримання вулично-шляхової мережі району у зимовий період, враховуючи показники минулих років на підставі закупівельних цін власних закупівель, а також шляхом порівняння цін на даний вид товар (аналіз ринку). Очікувана вартість – це гранична ціна товару, яка формується за рахунок коштів бюджетних асигнувань.
Бюджетні призначення визначено відповідно до ухвали Львівської міської ради від 20.12.2021 №1794 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2022 рік».
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: у відповідності до ДСТУ Б.В.2.7.-32-95 «Пісок щільний природний для будівельних матеріалів, виробів та конструкцій і робіт. Технічні умови», до ДСТУ 4246:2023 «Сіль для промислового переробляння», Наказу Мінрегіонбуду від 17.07.2013 «Про затвердження Методики підготовки вулично-дорожньої мережі населених пунктів до зимового періоду», Закону України «Про благоустрій населених пунктів», тощо.
Технічні та якісні характеристики викладені у Додатку 3 до Тендерної документації, за ІД закупівлі є у вільному доступі на сайті Проззорро.
Посилання: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/frankivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2021/20752/download?cf_id=36
Районна адміністрація не має власного веб-сайту, обгрунтування закупівель скеровуються в ЛКП «МЦІТ» для публікування на сайті міської ради.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2022 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Західне інноваційне об'єднання" |
2 979 230,00
UAH з ПДВ
|
2 979 230,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Маїк Олег Ярославович |
2 991 310,00
UAH з ПДВ
|
2 991 310,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Західне інноваційне об'єднання" #38667151 |
Переможець |
2 979 230,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2022 08:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 11:36
|
1-22.pdf | укладений |
01 лютого 2022 11:31
|