Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "СОКАЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА І-ІІІ СТ. ІМЕНІ Т.ШЕВЧЕНКА" |
Код ЄДРПОУ: | 04545340 |
Місцезнаходження: | 80001, Україна , Львівська обл., Сокаль, ВУЛИЦЯ ТАРТАКІВСЬКА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Дещиця Лідія Михайлівна шк.-інтерна Дещиця 380993080702 sokal_sanatorn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2021 10:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 14 січня 2022 14:30 |
Очікувана вартість: | 326 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 630,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2021 10:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2021 10:13 |
Відкриті торги овочі 2022.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-20-000010 ● 56075a84a3f645969b96a7e8ee4a0df7
- Статус: вирішено ● Дата: 16 серпня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2022 14:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.06.2022 № 190
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 20.06.2022 №190.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-28-000533-a, 28.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-20 14:50:54
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-28-000533-a, яка проводилась комунальним закладом Львівської обласної ради "Сокальська загальноосвітня санаторна школа І-ІІІ ст. імені Т.Шевченка"
(далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-21 11:58:04
03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, закупівля UA-2021-12-28-000533-a
Очікувана вартість та обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 326 000,00 грн. з ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно пункту 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 із змінами (статистичні дані Головного управління статистики у Львівській області
№13-06/3005/10-21 від 14.12.2021р.)
Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-06-21 11:54:32
закупівля UA-2021-12-28-000533-a, 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно пункту 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 із змінами (статистичні дані Головного управління статистики у Львівській області
№13-06/3005/10-21 від 14.12.2021р.).
Якісні та технічні характеристики заявленої кількості 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи визначені з урахуванням реальних потреб закладу в зв'язку з веденням нового меню та оптимального співвідношення ціни та якості
Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Посилання на власний веб сайт : sokal-internat.lviv.sch.ua розділ фінансова звітність
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно оприлюдненого висновку даний договір було розірвано
2022-06-24 13:29:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору. Звіт про виконання договору про закупівлю від 24.06.2022.
2022-08-16 09:32:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2022 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Кукла Ольга Анатоліївна |
316 900,00
UAH з ПДВ
|
316 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Микита Іван Степанович |
323 630,00
UAH з ПДВ
|
323 630,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Кукла Ольга Анатоліївна #2996017847 |
Відхилено |
316 900,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2022 10:24
|
|
ФОП Микита Іван Степанович #2794716130 |
Переможець |
323 630,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2022 10:25
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2022 13:34
|
розірвання угоди0001.pdf | укладений |
24 червня 2022 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2022 13:32
|
розірвання угоди0001.pdf | зміни до договору |
24 червня 2022 13:32
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 11:04
|
18.jpeg | укладений |
01 лютого 2022 11:04
|
17.jpeg | укладений |
01 лютого 2022 11:04
|
16.jpeg | укладений |
01 лютого 2022 11:04
|
15.jpeg | укладений |
01 лютого 2022 11:04
|
14.jpeg | укладений |
01 лютого 2022 11:04
|
13.jpeg | укладений |
01 лютого 2022 11:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із оприлюдненням висновку 22.06.2022 р. Західного офісу Держаудитслужби та викладеним зобов'язання про усунення порушення зобов'язані розірвати даний договір за згодою двох сторін. Загальна сума даного Договору зменшується на суму 305 955,00 грн. і складає 17 675,00 грн. (сімнадцять тисяч шістсот сімдесят п'ять гривень 00 ) без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 31 січня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
17 675,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | . У зв'язку із оприлюдненням висновку 22.06.2022 р. Західного офісу Держаудитслужби та викладеним зобов'язання про усунення порушення зобов'язані розірвати даний договір за згодою двох сторін. Загальна сума даного Договору зменшується на суму 305 955,00 грн. і складає 17 675,00 грн. (сімнадцять тисяч шістсот сімдесят п'ять гривень 00 ) без ПДВ. |