Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 tender_shevruo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2021 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 26 січня 2022 15:50 |
Очікувана вартість: | 3 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок проводиться в безготівковому виді шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, згідно актів виконаних робіт на протязі 21 календарних дня з дати їх підписання. | Пiсляоплата | 21 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2022 16:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2022 16:50 |
Перелік змін.doc | |
17 січня 2022 16:48 |
Тендерна документація (нова редакція).doc |
17 січня 2022 16:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
17 січня 2022 16:50 |
Перелік змін.doc
|
|||||||||
17 січня 2022 16:48 |
Тендерна документація (нова редакція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Підпунктом 4.2. пункту 4 Додатку 1 до ТД передбачено, що у складі тендерних пропозицій учасники повинні надати оригінал довідки, виданої ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника, надана станом на 01.01.2022 року або на більш пізню дату.
Звертаємо Вашу увагу на те, що податковим законодавством України не передбачено надання контролюючими органами вищезазначених довідок, не встановлено їх форму та порядок видачі.
Що стосується довідки про банківські рахунки, то варто зазначити, що найактуальнішою інформацією про банківські рахунки володіють саме банківські установи, а тому, доцільно вимагати надання саме банківських довідок, а не довідок, форма та порядок надання яких не встановлено жодним НПА для ДПС України.
Крім того, підготовка та подача тендерних пропозицій припадає на період новорічно-різдвяних свят, що суттєво зменшує робочий час, у який учасники моглиб звернутися до ДПСУ за будь-якими роз"ясненнями і отримати їх на дату, не раніше 01.01.2022 року.
Підсумовуючи вищевикладене, просимо вас внести зміни до ТД та видалити вимоги, які можуть звузити конкуренцію та призвести до того, що учасники не зможуть прийняти участь у закупівлі через причини, які не залежать від них.
Зазначаємо, що є рішення АМКУ № 330-р/пк-ск від 17.03.2015, з яким можна ознайомитися за посиланням: https://amcu.gov.ua/storage/app/sites/1/imported_content/5d6914350f7c3.pdf, в якому АМКУ зобов язав Замовника внести зміни до ТД.
Щиро дякуємо за розуміння.
Замовник зазначає наступну вимогу «….службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримiнальної вiдповiдальностi не притягується…»
Вимагаємо, внести зміни до тендерної документації та привести у відповідність до Закону «Про публічні закупівлі».
Пунктом 5 Додатку 1 до ТД встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає акт щодо відвідування та ознайомлення (до кінця періоду подачі пропозиції) Учасника з об’єктом, де будуть проводитись роботи, підписаний уповноваженою особою закладу (із зазначенням дати ознайомлення, посади та ПІБ особи закладу). Дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути з чим може зіткнутися при виконані робіт, можливості підключення до існуючих мереж та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на
наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на
конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики,
адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні
принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним
діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення
Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об'єктів є
необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав,
незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не підписати наведений вище
акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною
відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним.
Огляд об'єкту потенційним учасником разом із
Замовником до подання Пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми
чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні
учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення)
лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та
погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника
щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо
огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту
розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на
кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання
учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та
Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні
ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота
тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а
напряму від самого Замовника.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники,
які зможуть надати акт з результатами обстеження об’єкта, завірений підписом
уповноваженої особи Замовника, при цьому, з підстав, незалежних від учасників,
Замовником може бути не наданий зазначений акт, що в подальшому може стати
підставою для відхилення таких суб’єктів господарювання, що є дискримінацією по
відношенню до інших суб'єктів господарювання (у тому числі Скаржника).
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими
принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права
встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна
документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до
дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог
порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена
недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його
участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення
до них, передбачені статтею 5 Закону.
Аналогічної правової позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, у рішенні №19223-р/пк-пз від 13.10.2020 (закупівля UA-2020-09-18-007051-b).
Вимагаємо внести зміни до ТД та видалити дискримінаційну вимогу в частині проведення огляду об"єкта та підписання акту огляду.
По-перше - акт огляду, який підписує уповноважена особа закладу не означає ПІДТВЕРЖУЄ акт огляду. Акт огляду підписується кожному, хто прийшов оглянути об'єкт щоб Замовник був впевнений що Учасники, які підписали тендерну пропозицію та кошторисну документацію ознайомлені з переліком робіт, об'ємами цих робіт
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-25-000011 ● 0cadd251cf5d4d509d2641e5d8fb262a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 серпня 2022 16:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.08.2022 № 215
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 24.08.2022 № 215
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
12 UA-2021-12-27-000697-b Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації Капітальний ремонт місць загального користування Технічного Ліцею, вул. Щусєва, 20, м. Київ, код ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація 3 600 000,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-26 11:27:14
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Просимо пояснити за яких документально підтверджених об’єктивних обставин продовжено термін виконання робіт по договору від 14.02.2022 №132.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-31 18:13:40
Відповідь щодо запиту
Уповноваженою особою управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації уважно опрацьовано висновки Північного офісу Держаудитслужби України за результатами моніторингу, затвердженого Наказом від 02 червня 2016 року № 23 (ідентифікатор моніторингу UA-M-2022-08-25-000011) щодо торгів, які проводились на закупівлю «Капітальний ремонт місць загального користування Технічного Ліцею, вул. Щусєва, 20, м. Київ, код ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-27-000697-b).
За результатами опрацювання інформуємо, що обгрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості вцілому здійснено на підставі наказу № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зокрема:
Управлінням освіти Шевченківської в місті Києві державної адміністрації визначено потребу в закупівлі на підставі клопотання директорки Технічного ліцею № 01-15/62 від 08.06.2021. На підставі зазначеного клопотання Управлінням освіти здійснено огляд та обстеження місць загального користування зазначеної будівлі. За результатами огляду та обстеження сформовано опис предмету закупівлі, а саме - складено дефектний акт, в якому обґрунтовано зазначено номенклатуру робіт, їх якісні та кількісні характеристики та майбутнього предмету закупівлі в цілому. Для визначення вартості номенклатури робіт за дефектним актом та майбутнього предмету закупівлі в цілому здійснено аналіз ринку, визначено вимоги до умов виконання робіт та оплати. Визначення очікуваної вартості робіт здійснено методом порівняння ринкових цін на підставі даних із загальнодоступних джерел інформації та (як допоміжний) розрахунком очікуваної вартості на підставі цін попередніх/аналогічних закупівель. Після отримання середньозваженої ціни на номенклатуру робіт за дефектним актом та майбутнього предмету закупівлі в цілому подано бюджетний запит до Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради, в якому зазначено розмір бюджетного призначення (очікуваної вартості) для здійснення закупівлі з капітального ремонту місць загального користування Технічного ліцею. Зазначений розмір бюджетного призначення затверджений рішенням Київської міської ради від 09.12.2021 року № 3704/3745 «Про бюджет міста Києва на 2022 рік».
Щодо додаткової угоди № 2 пояснюю, що керуючись пунктом 8.2. «Під випадком Сторони розуміють надзвичайну подію, яка не носить характеру невідворотної, однак є непередбачуваною і раптовою для Сторін, а саме: акти або дії органів державного управління, рішення органів місцевого самоврядування, зміни в законодавстві України за умови, що дані обставини безпосередньо вплинули на своєчасне виконання зобов'язань Сторони. Під обставинами непереборної сили Сторони розуміють повінь, пожежу, землетрус та інші стихійні лиха, оголошену та неоголошену війну, загрозу війни, терористичний акт, блокаду, революцію, заколот, повстання, масові заворушення». До статті 8. Форс-мажор.
Між Сторонами було укладено Додаткову угоду від 15.08.2022 № 2 до договору № 132 від 14.02.2022. на подовження терміну виконання робіт, у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, де відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631та від 11.10.2016 № 710» розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://shevruo.gov.ua/index.php?w=section&cat=8&id=9501&subcat=53
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-01 15:11:56
Запит про надання пояснень
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 31.08.2022 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 26.08.2022 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема дефектний акт, експертний звіт, кошторисні розрахунки, тощо, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-06 15:23:09
Відповідь на запит
Уповноваженою особою управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації уважно опрацьовано запит Північного офісу Держаудитслужби України від 01.09.2022 (ідентифікатор моніторингу UA-M-2022-08-25-000011) щодо торгів, які проводились на закупівлю «Капітальний ремонт місць загального користування Технічного Ліцею, вул. Щусєва, 20, м. Київ, код ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-27-000697-b).
За результатами опрацювання надаємо документальне підтвердження визначення вартості, зокрема дефектний акт та експертний звіт.
Також інформуємо, що станом на 06 вересня 2022 року за договором № 132 від 14 лютого 2022 року між Управлінням освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та ФОП Ткаченко Д.О., з боку підрядника немає
фактично виконаних робіт, акти здачі-приймання виконаних робіт від підрядника на адресу замовника не надходили та відповідно не підписані, оплата згідно даного договору не здійснювалася.
Додаток 1: Дефектний акт
Додаток 2: Експертний звіт
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-13 16:08:22
Запит про надання пояснень
Просимо пояснити за яких документально підтверджених об’єктивних обставин продовженно строк дії договору від 14.02.2022 №132 та зобов’язань щодо виконання робіт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-14 10:06:02
Надання пояснень
Щодо додаткової угоди № 2 пояснюю, що керуючись пунктом 8.2. «Під випадком Сторони розуміють надзвичайну подію, яка не носить характеру невідворотної, однак є непередбачуваною і раптовою для Сторін, а саме: акти або дії органів державного управління, рішення органів місцевого самоврядування, зміни в законодавстві України за умови, що дані обставини безпосередньо вплинули на своєчасне виконання зобов'язань . Під обставинами непереборної сили Сторони розуміють повінь, пожежу, землетрус та інші стихійні лиха, оголошену та неоголошену війну, загрозу війни, терористичний акт, блокаду, революцію, заколот, повстання, масові заворушення». До статті 8. Форс-мажор. Між Сторонами було укладено Додаткову угоду від 15.08.2022 № 2 до договору № 132 від 14.02.2022. на подовження терміну виконання робіт, у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
лист
2022-09-22 13:14:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2022 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Ткаченко Денис Олексійович |
2 699 961,17
UAH з ПДВ
|
2 645 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП» |
2 878 921,20
UAH з ПДВ
|
2 659 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РЕІР ДИЗАЙН" |
2 758 490,78
UAH з ПДВ
|
2 758 490,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Ткаченко Денис Олексійович #3086018913 |
Переможець |
2 645 000,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2022 18:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2022 15:59
|
ду2додог132.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2022 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2022 14:37
|
ду 1 до дог 132_.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2022 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2022 11:53
|
Договір 132.pdf | укладений |
14 лютого 2022 11:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку звійськовою агресією рф проти України |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |