Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з організації лікувального харчування
Medical nutrition services
Очікувана вартість
20 032 730,00 UAH
UA-2021-12-24-018483-c c65a4499e4e4483384b8a5e9abbc337a
Відбір для закупівлі за рамковою угодою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Тетяна Федорівна

+380487504604 oomcpz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний медичний центр психічного здоров*я" Одеської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38644773
Місцезнаходження: 65006, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул.акад.Воробйова,9
Контактна особа: Шевчук Тетяна Федорівна
+380487504604
oomcpz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Communal nonprofit enterprise "Odessa Regional Medical Center for Mental Health" of the Odessa Regional Council "
National ID: 38644773
Contact point: Kostik Larisa
+380487504604
oomcpz@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 грудня 2021 20:05
Звернення за роз’ясненнями: до 26 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 29 грудня 2021 11:36
Очікувана вартість: 20 032 730,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 163,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 24 грудня 2021 20:05
Enquiries until: 26 грудня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 грудня 2021 00:00
Planned auction date: 29 грудня 2021 11:36

Information

Estimated total value: 20 032 730 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 100 164 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
пртокол ТК 54 від 20.11.2019р.(протокол змін №56 від 19.12.2019)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
290000 комплекти
Послуги з організації лікувального харчування(Загальне відділення(комплект-(сніданок , обід, вечеря))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Medical nutrition services(General office (kit (breakfast, lunch, dinner))
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2022
150 комплекти
Послуги з організації лікувального харчування Денне відділення(комплект- ( 2-х разове сніданок, обід,))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Medical nutrition services (Daily separation(kit (breakfast, lunch)
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2022
200 комплекти
Послуги з організації лікувального харчування Ветерани війни (комплект-(сніданок, другий сніданок,обід вечеря))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Medical nutrition services(Veterans of the war (kit (breakfast, second breakfast, lunch dinner))
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2022
1100 комплекти
Послуги з організації лікувального харчування Діти(комплект-(сніданок, другий сніданок,обід вечеря))7-10р
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Medical nutrition services(Children (kit - (breakfast, second breakfast, lunch dinner)) 7-10
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2022
2000 комплекти
Послуги з організації лікувального харчування Діти(комплект-(сніданок, другий сніданок,обід вечеря)) 11-14р
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Medical nutrition services(Children (kit - (breakfast, second breakfast, lunch dinner)) 11-14
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2022
1100 комплекти
Послуги з організації лікувального харчування Діти(комплект-(сніданок, другий сніданок,обід вечеря)) 15-18р
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Medical nutrition services(Children (kit - (breakfast, second breakfast, lunch dinner)) 15-18
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2022

Інформація про рамкову угоду

Дата підписання: 27 лютого 2020 00:00
Найменування учасника Ціна за одиницю товару або послуги Орієнтовна ціна пропозиції
Послуги з організації лікувального харчування(Загальне відділення(комплект-(сніданок , обід, вечеря))
ПП ПОВНИЙ КОШИК
67 UAH без ПДВ 19826300 UAH без ПДВ
ФОП Клименко Вікторія Юріївна
67.8 UAH без ПДВ 20032730 UAH без ПДВ
ТОВ Харчування Плюс
67 UAH без ПДВ 19823030 UAH без ПДВ
Найменування учасника Ціна за одиницю товару або послуги Орієнтовна ціна пропозиції
Послуги з організації лікувального харчування Денне відділення(комплект- ( 2-х разове сніданок, обід,))
ПП ПОВНИЙ КОШИК
46 UAH без ПДВ 19826300 UAH без ПДВ
ФОП Клименко Вікторія Юріївна
44.2 UAH без ПДВ 20032730 UAH без ПДВ
ТОВ Харчування Плюс
46.2 UAH без ПДВ 19823030 UAH без ПДВ
Найменування учасника Ціна за одиницю товару або послуги Орієнтовна ціна пропозиції
Послуги з організації лікувального харчування Ветерани війни (комплект-(сніданок, другий сніданок,обід вечеря))
ПП ПОВНИЙ КОШИК
89 UAH без ПДВ 19826300 UAH без ПДВ
ФОП Клименко Вікторія Юріївна
87 UAH без ПДВ 20032730 UAH без ПДВ
ТОВ Харчування Плюс
90 UAH без ПДВ 19823030 UAH без ПДВ
Найменування учасника Ціна за одиницю товару або послуги Орієнтовна ціна пропозиції
Послуги з організації лікувального харчування Діти(комплект-(сніданок, другий сніданок,обід вечеря))7-10р
ПП ПОВНИЙ КОШИК
87 UAH без ПДВ 19826300 UAH без ПДВ
ФОП Клименко Вікторія Юріївна
70 UAH без ПДВ 20032730 UAH без ПДВ
ТОВ Харчування Плюс
81 UAH без ПДВ 19823030 UAH без ПДВ
Найменування учасника Ціна за одиницю товару або послуги Орієнтовна ціна пропозиції
Послуги з організації лікувального харчування Діти(комплект-(сніданок, другий сніданок,обід вечеря)) 11-14р
ПП ПОВНИЙ КОШИК
89 UAH без ПДВ 19826300 UAH без ПДВ
ФОП Клименко Вікторія Юріївна
87 UAH без ПДВ 20032730 UAH без ПДВ
ТОВ Харчування Плюс
90 UAH без ПДВ 19823030 UAH без ПДВ
Найменування учасника Ціна за одиницю товару або послуги Орієнтовна ціна пропозиції
Послуги з організації лікувального харчування Діти(комплект-(сніданок, другий сніданок,обід вечеря)) 15-18р
ПП ПОВНИЙ КОШИК
89 UAH без ПДВ 19826300 UAH без ПДВ
ФОП Клименко Вікторія Юріївна
87 UAH без ПДВ 20032730 UAH без ПДВ
ТОВ Харчування Плюс
90 UAH без ПДВ 19823030 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Харчування Плюс 16 853 025,00
UAH
16 853 025,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 грудня 2021 20:52
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Харчування Плюс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Харчування Плюс
#39234512
Переможець 16 853 025,00
UAH
30 грудня 2021 20:55

Документи

30 грудня 2021 20:55
Електронний підпис
30 грудня 2021 20:54
протокол с прав.датой)
30 грудня 2021 20:45
протокол33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2021 20:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Харчування Плюс
#39234512
16 853 025,00
UAH
Документи

Документи

30 грудня 2021 20:55
Електронний підпис
30 грудня 2021 20:54
протокол с прав.датой)
30 грудня 2021 20:45
протокол33

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2023 18:20
Електронний підпис укладений
04 квітня 2023 18:17
09.pdf зміни до договору
04 квітня 2023 18:14
Електронний підпис укладений
02 лютого 2023 17:03
Додаткова угода на 20 відсотків 01.02харчування.pdf зміни до договору
02 лютого 2023 16:58
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 15:40
Додаткова угода07х.pdf зміни до договору
04 січня 2023 15:39
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 14:59
Додаткова угода06 Х.pdf зміни до договору
03 січня 2023 14:58
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 16:33
допка 05х.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 16:29
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2022 16:58
Допугода04 зміни до договору
28 жовтня 2022 16:57
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2022 13:31
Допугода3.PDF зміни до договору
27 жовтня 2022 12:24
Електронний підпис укладений
22 квітня 2022 20:41
допка02.pdf зміни до договору
22 квітня 2022 20:35
Електронний підпис укладений
12 квітня 2022 13:18
доп1.PDF зміни до договору
12 квітня 2022 13:03
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 17:23
Договор 01 укладений
04 січня 2022 17:20

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з організації лікувального харчування(Загальне відділення(комплект-(сніданок , обід, вечеря)) 290000 комплекти 57,00
UAH з ПДВ
Послуги з організації лікувального харчування Денне відділення(комплект- ( 2-х разове сніданок, обід,)) 150 комплекти 41,50
UAH з ПДВ
Послуги з організації лікувального харчування Ветерани війни (комплект-(сніданок, другий сніданок,обід вечеря)) 200 комплекти 77,00
UAH з ПДВ
Послуги з організації лікувального харчування Діти(комплект-(сніданок, другий сніданок,обід вечеря))7-10р 1100 комплекти 57,00
UAH з ПДВ
Послуги з організації лікувального харчування Діти(комплект-(сніданок, другий сніданок,обід вечеря)) 11-14р 2000 комплекти 77,00
UAH з ПДВ
Послуги з організації лікувального харчування Діти(комплект-(сніданок, другий сніданок,обід вечеря)) 15-18р 1100 комплекти 77,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до реквізитів Замовника та перерасподіл коштів.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл вартості договору на місцевий бюджет та власні надходження
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пов'язаний з розподілом загальної вартості Договору на місцевий бюджет та власні надходження
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пов'язаний з розподілом загальної вартості Договору на місцевий бюджет та власні надходження
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести уточнення та корективи до п.3.1 розділу III. Ціна Договору пов'язаний з розподілом загальної вартості Договору на місцевий бюджет та власні надходження
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів у зв*язку з фактичною потребою та вартість Договору
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовжена дія Договору для проведення закупівлі на 2023рік
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів у звязку з урахуванням фактичної потреби
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пов'язаний з розподілом загальної вартості на місцевий бюджет та власні надходження
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з організації лікувального харчування(Загальне відділення(комплект-(сніданок , обід, вечеря)) 261038 комплекти 57,00
UAH
Послуги з організації лікувального харчування Діти(комплект-(сніданок, другий сніданок,обід вечеря))7-10р 282 комплекти 57,00
UAH
Послуги з організації лікувального харчування Діти(комплект-(сніданок, другий сніданок,обід вечеря)) 11-14р 1847 комплекти 77,00
UAH
Послуги з організації лікувального харчування Діти(комплект-(сніданок, другий сніданок,обід вечеря)) 15-18р 1160 комплекти 77,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 01 квітня 2023
Сума оплати за договором: 15 126 779,00
UAH