Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система моніторингу фізіологічних показників: ЕКГ, ЧД, ЧСС, пульсоксиметрія (Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення (Монітор пацієнта) (НК 024:2019 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта), Код УКТЗЕД 9018
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2021-12-24-017907-c e7732c5a37f94b0391ae571ccbd58efa
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Волчко

+380362266734 uooztender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я НАСЕЛЕННЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 44333711
Вебсайт: http://www.rouoz.gov.ua/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул.16 Липня, будинок 38
Контактна особа: Богдан Волчко
+380362266734
uooztender@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Ця закупівля проводиться відповідно до чинної редакції Закону "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 із змінами від 24.07.2021року №1599-IX «Про внесення змін до розділу X «Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі» щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель»; Постанови Кабінету Міністрів України від 22.09.2021 № 1012 «Деякі питання закупівлі лікарських засобів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»; Постанови Кабінету Міністрів України 20 березня 2020р. №224 «Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та /або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення, локалізацію та ліквідацію спалахів епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19, які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезения яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість (зі змінами). Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг додається
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 штуки
Монітор пацієнта PM-9000GTA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. 16 липня 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

24 грудня 2021 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2021 18:29
МТВмонітор пацієнта.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКОС ЛАЙН"
#39459829
Переможець 1 000 000,00
UAH
24 грудня 2021 18:31

Документи

24 грудня 2021 18:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 16:23
Додатковаугода від 28.12.2021 до Договору № 2412-М.pdf укладений
29 грудня 2021 16:21
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 18:37
Договір.PDF укладений
24 грудня 2021 18:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Сторони домовились припинити дію договору у зв'язку із некоректним відображенням при публікації на порталі інформації щодо закупівлі