Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво багатофункціонального спортивного комплексу за адресою м. Тернопіль, вул. Львівська(з розробкою проектної документації)
Construction of a multifunctional sports complex at Ternopil, st. Lvivska (with the development of project documentation)
Construction of a multifunctional sports complex at Ternopil, st. Lvivska (with the development of project documentation)
Очікувана вартість
1 684 560 430,00 UAH
UA-2021-12-24-017608-c ● a7aa3292aac543c484fa1faee11c68af
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління розвитку спорту та фізичної культури Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43459128 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська область обл., м. Тернопіль, б-р Тараса Шевченка, буд. 1 |
Контактна особа: |
Валерій Кравчук +380352252967 valera-jgl@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Микола Круть +380681051111 sport5tmr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Upravlinnia rozvytku sportu ta fizychnoi kultury Ternopilskoi miskoi rady |
National ID: | 43459128 |
Contact point: |
Kravchuk Valerіy +380352252967 valera-jgl@ukr.net |
Additional contacts: |
Микола Круть +380681051111 sport5tmr@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 грудня 2021 17:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 684 560 430,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 422 802,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника Управління розвитку спорту та фізичної культури Тернопільської міської ради (код ЄДРПОУ 43459128, Місцезнаходження замовника – 46001, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, б-р Тараса Шевченка, буд. 1, IBAN Р/р: UA758201720355149021001102721 в Держказначейській службі України м. Київ, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у ч 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком- гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави та/або договору поруки, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта. Учасник повинен надати у складі пропозиції копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта та обо кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності)). Електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Банківська гарантія, що надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладенням КЕП авізуючого банку. Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку, при цьому, банківська гарантія та лист-авізо подаються одним файлом |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3350000 UAH |
Publication date: | 24 грудня 2021 17:57 |
Enquiries until: | 04 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 лютого 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 1 684 560 430 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 8 422 802 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів державного бюджету. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 3 350 000.00 гривень. Електронна банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника Управління розвитку спорту та фізичної культури Тернопільської міської ради (код ЄДРПОУ 43459128, Місцезнаходження замовника – 46001, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, б-р Тараса Шевченка, буд. 1, IBAN Р/р: UA758201720355149021001102721 в Держказначейській службі України м. Київ, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у ч 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії.
Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв: Ціна - питома вага критерію складає 100 відсотків. Ціна з ПДВ. У разі якщо учасник закупівлі не являється платником ПДВ ним подається пропозиція без ПДВ
Розгорнути
Згорнути
Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв: Ціна - питома вага критерію складає 100 відсотків. Ціна з ПДВ. У разі якщо учасник закупівлі не являється платником ПДВ ним подається пропозиція без ПДВ
Procurement is financed from the state budget. All documents that are part of the tender proposal and prepared directly by the bidder must be drawn up in Ukrainian, unless otherwise provided by the terms of the documentation. The customer is required to submit a tender offer by the bidder. Amount of security: UAH 3,350,000.00. The electronic bank guarantee must be issued in accordance with the requirements of the Resolution of the Board of the National Bank of Ukraine of 15.12.2004 № 639, as amended and the Order of the Ministry of Economy, Trade and Agriculture of Ukraine of 14 December 2020 №2628 and indicate the bank's obligation to pay in favor of the Customer of the Department of Development of Sports and Physical Culture of the Ternopil City Council (USREOU code 43459128, Location of the customer - 46001, Ukraine, Ternopil region, Ternopil, Taras Shevchenko Blvd., building 1, IBAN R / r: UA758201720355149021001102721 in the State Service of Ukraine m. Kyiv, the amount of security of the tender offer in the event of the circumstances specified in Part 3 of Section III of this tender documentation and may not be revoked during its validity.
Proposals are evaluated on the basis of the following criteria: Price - the share of the criterion is 100 percent. Price with PDV. If the tenderer is not a VAT payer, he submits a proposal without PDV.
Розгорнути
Згорнути
Proposals are evaluated on the basis of the following criteria: Price - the share of the criterion is 100 percent. Price with PDV. If the tenderer is not a VAT payer, he submits a proposal without PDV.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво багатофункціонального спортивного комплексу за адресою м. Тернопіль, вул. Львівська(з розробкою проектної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Львівська, кадастровий номер земельної ділянки 6110100000:17:002:0908
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Construction of a multifunctional sports complex at Ternopil, st. Lvivska (with the development of project documentation)
CPV: 45000000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | розрахунки можуть проводитися шляхом оплати Замовником, за наявності фінансування, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) кількома платежами в загальному розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2022 році в розмірі _____________ (_____________________ грн. __ копійок) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ, на строк не більше 90 календарних днів. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки з Підрядником за проектні роботи, авторський нагляд здійснюються шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника на підставі підписаних Сторонами з актом здачі приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, або інших актів та в межах сум, визначених Календарним планом (Додаток №1 до Договору). Розрахунки з Підрядником за виконані будівельні роботи здійснюються шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Підрядника на підставі підписаних Сторонами актів виконаних підрядних робіт (форма КБ-2в) та довідок вартості виконаних будівельних робіт (форма КБ-3). Замовник повинен здійснити оплату Підряднику за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів здачі приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт/ інших актів, виконаних підрядних робіт (форма КБ-2в) та довідок вартості виконаних будівельних робіт (форма КБ-3)протягом 20 банківських днів з дня надходження бюджетних коштів, призначених для оплати цих робіт, на реєстраційний рахунок Замовника. Оплата може проводитись частинами. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2022 19:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2022 18:44 |
оголошення із змінами.docx | |
24 січня 2022 18:44 |
Перелік змін до ТД 2 (Додаток 1).docx | |
24 січня 2022 18:44 |
4 ТД із змінами.doc | |
06 січня 2022 09:52 |
Перелік змін до ТД 2 (Додаток 1).docx | |
05 січня 2022 15:15 |
Перелік змін до ТД (Додаток 1).docx | |
24 грудня 2021 17:57 |
4.1. Форма пропозиції.docx | |
24 грудня 2021 17:57 |
4.2. Додаток 2 ч.1 (1).docx | |
24 грудня 2021 17:57 |
4.3. Додаток 3 проект договору.docx | |
24 грудня 2021 17:57 |
4.4. Додаток 4 відомості.docx | |
24 грудня 2021 17:57 |
Додаток 2 ч.2.pdf | |
24 грудня 2021 17:57 |
Додаток 2 ч.3.pdf |
24 січня 2022 19:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
24 січня 2022 18:44 |
оголошення із змінами.docx
|
|||||||||
24 січня 2022 18:44 |
Перелік змін до ТД 2 (Додаток 1).docx
|
|||||||||
24 січня 2022 18:44 |
4 ТД із змінами.doc
|
|||||||||
06 січня 2022 09:52 |
Перелік змін до ТД 2 (Додаток 1).docx
|
|||||||||
05 січня 2022 15:15 |
Перелік змін до ТД (Додаток 1).docx
|
|||||||||
24 грудня 2021 17:57 |
4.1. Форма пропозиції.docx
|
|||||||||
24 грудня 2021 17:57 |
4.2. Додаток 2 ч.1 (1).docx
|
|||||||||
24 грудня 2021 17:57 |
4.3. Додаток 3 проект договору.docx
|
|||||||||
24 грудня 2021 17:57 |
4.4. Додаток 4 відомості.docx
|
|||||||||
24 грудня 2021 17:57 |
Додаток 2 ч.2.pdf
|
|||||||||
24 грудня 2021 17:57 |
Додаток 2 ч.3.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Види робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 12 січня 2022 13:58
Дата відповіді: 14 січня 2022 15:52
Доброго дня!
Пунктом 11 частини першої розділу ІІІ тендерної документації вимагається надання в складі тендерної пропозиції сканкопії з оригіналу або копії дозволу (-ів) Держгірпромнагляду (чи Держпраці) або його територіального органу, чинного на дату розкриття пропозицій та виданого на ім’я Учасника (або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця (Учасника) вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці)) на виконання наступних робіт:
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;
- зварювальні роботи;
- монтаж, демонтаж машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки;
- зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд;
- газополум’яні роботи;
- роботи що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників- експлуатація устаткування підвищеної небезпеки (зокрема газовикористовуючого обладнання та вантажопідіймальних кранів і машин, ліфтів, підйомників, колисок для підіймання працівників);
- зберігання балонів із стисненим, зрідженим газом;
- роботи на висоті;
- роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах;
- земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри в зоні розташування підземних комунікацій;
- верхолазні роботи.
Вважаємо за необхідне повідомити, що Додатком 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107) (далі – Порядок) не передбачено такі види робіт підвищеної небезпеки як: зведення будинків, споруд; роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників; роботи на висоті.
Порядком передбачено відповідні види робіт підвищеної небезпеки: монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин (пункт 23 Групи А Додатку 2); роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра (пункт 3 Групи Б Додатку 2); роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників взагалі не передбачені Порядком.
Просимо привести тендерну документацію в цій частині у відповідність чинному законодавству України шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 11 частини першої розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагаються сканкопія з оригіналу або копії дозволу (-ів) Держгірпромнагляду (чи Держпраці) або його територіального органу, чинного на дату розкриття пропозицій та виданого на ім’я Учасника (або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця (Учасника) вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці)) на виконання наступних робіт:
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;
- зварювальні роботи;
- монтаж, демонтаж машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
- зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд;
- газополум’яні роботи;
- роботи що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників- експлуатація устаткування підвищеної небезпеки (зокрема газовикористовуючого обладнання та вантажопідіймальних кранів і машин, ліфтів, підйомників, колисок для підіймання працівників);
- зберігання балонів із стисненим, зрідженим газом;
- роботи на висоті;
- роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах;
- земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри в зоні розташування підземних комунікацій;
- верхолазні роботи.
Також умовами тендерної документації зазначено, що у разі відсутності вищевказаних документів в учасника закупівлі, передбачена можливість виконання робіт підвищеної небезпеки із залученням субпідрядної організації/співвиконавця з наданням необхідних дозвільних документів такої субпідрядної організації/співвиконавця.
Окрім того, тендерною документацією передбачено що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції а також в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. Тобто всі потенційні учасники мають змогу подавати документи, які відповідають вимогам діючого законодавства та діючим нормативно-правовим актам.
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;
- зварювальні роботи;
- монтаж, демонтаж машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
- зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд;
- газополум’яні роботи;
- роботи що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників- експлуатація устаткування підвищеної небезпеки (зокрема газовикористовуючого обладнання та вантажопідіймальних кранів і машин, ліфтів, підйомників, колисок для підіймання працівників);
- зберігання балонів із стисненим, зрідженим газом;
- роботи на висоті;
- роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах;
- земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри в зоні розташування підземних комунікацій;
- верхолазні роботи.
Також умовами тендерної документації зазначено, що у разі відсутності вищевказаних документів в учасника закупівлі, передбачена можливість виконання робіт підвищеної небезпеки із залученням субпідрядної організації/співвиконавця з наданням необхідних дозвільних документів такої субпідрядної організації/співвиконавця.
Окрім того, тендерною документацією передбачено що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції а також в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. Тобто всі потенційні учасники мають змогу подавати документи, які відповідають вимогам діючого законодавства та діючим нормативно-правовим актам.
Види робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 12 січня 2022 14:24
Дата відповіді: 14 січня 2022 15:52
Доброго дня!
Пунктом 11 частини першої розділу ІІІ тендерної документації вимагається надання в складі тендерної пропозиції сканкопії з оригіналу або копії дозволу (-ів) Держгірпромнагляду (чи Держпраці) або його територіального органу, чинного на дату розкриття пропозицій та виданого на ім’я Учасника (або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця (Учасника) вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці)) на виконання наступних робіт:
- роботи що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників- експлуатація устаткування підвищеної небезпеки (зокрема газовикористовуючого обладнання та вантажопідіймальних кранів і машин, ліфтів, підйомників, колисок для підіймання працівників).
Вважаємо за необхідне повідомити, що пунктом 7 Групи А Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України») передбачено такі машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки як: вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підйомники ДЛЯ ПІДІЙМАННЯ ПРАЦІВНИКІВ, колиски ПРИВОДНІ для підіймання працівників (виділений великими літерами текст відсутній у даному положенні тендерної документації).
Просимо привести тендерну документацію в цій частині у відповідність чинному законодавству України шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 11 частини першої розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагаються сканкопія з оригіналу або копії дозволу (-ів) Держгірпромнагляду (чи Держпраці) або його територіального органу, чинного на дату розкриття пропозицій та виданого на ім’я Учасника (або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця (Учасника) вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці)) на виконання наступних робіт:
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;
- зварювальні роботи;
- монтаж, демонтаж машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
- зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд;
- газополум’яні роботи;
- роботи що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників- експлуатація устаткування підвищеної небезпеки (зокрема газовикористовуючого обладнання та вантажопідіймальних кранів і машин, ліфтів, підйомників, колисок для підіймання працівників);
- зберігання балонів із стисненим, зрідженим газом;
- роботи на висоті;
- роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах;
- земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри в зоні розташування підземних комунікацій;
- верхолазні роботи.
Також умовами тендерної документації зазначено, що у разі відсутності вищевказаних документів в учасника закупівлі, передбачена можливість виконання робіт підвищеної небезпеки із залученням субпідрядної організації/співвиконавця з наданням необхідних дозвільних документів такої субпідрядної організації/співвиконавця.
Окрім того, тендерною документацією передбачено що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції а також в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. Тобто всі потенційні учасники мають змогу подавати документи, які відповідають вимогам діючого законодавства та діючим нормативно-правовим актам.
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;
- зварювальні роботи;
- монтаж, демонтаж машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
- зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд;
- газополум’яні роботи;
- роботи що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників- експлуатація устаткування підвищеної небезпеки (зокрема газовикористовуючого обладнання та вантажопідіймальних кранів і машин, ліфтів, підйомників, колисок для підіймання працівників);
- зберігання балонів із стисненим, зрідженим газом;
- роботи на висоті;
- роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах;
- земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри в зоні розташування підземних комунікацій;
- верхолазні роботи.
Також умовами тендерної документації зазначено, що у разі відсутності вищевказаних документів в учасника закупівлі, передбачена можливість виконання робіт підвищеної небезпеки із залученням субпідрядної організації/співвиконавця з наданням необхідних дозвільних документів такої субпідрядної організації/співвиконавця.
Окрім того, тендерною документацією передбачено що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції а також в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. Тобто всі потенційні учасники мають змогу подавати документи, які відповідають вимогам діючого законодавства та діючим нормативно-правовим актам.
Види робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 12 січня 2022 15:52
Дата відповіді: 14 січня 2022 15:53
Доброго дня!
Пунктом 11 частини першої розділу ІІІ тендерної документації вимагається надання в складі тендерної пропозиції сканкопії з оригіналу або копії дозволу (-ів) Держгірпромнагляду (чи Держпраці) або його територіального органу, чинного на дату розкриття пропозицій та виданого на ім’я Учасника (або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця (Учасника) вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці)) на виконання наступних робіт:
- роботи що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників- експлуатація устаткування підвищеної небезпеки (зокрема газовикористовуючого обладнання та вантажопідіймальних кранів і машин, ліфтів, підйомників, колисок для підіймання працівників).
Вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що предметом закупівлі є виконання робіт з будівництва (з розробкою проектної документації), що передбачає такі види робіт підвищеної небезпеки як монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та експлуатацію вантажопідіймальних кранів і машин, підйомників для підіймання працівників, колисок приводних для підіймання працівників, що є достатнім для якісного виконання робіт за предметом закупівлі у відповідності до технологічного процесу будівництва та чинного законодавства України у сфері будівництва.
Виконання робіт за предметом закупівлі не передбачає експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки, а саме ліфтів та газовикористовуючого обладнання, а лише монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію зазначеного устаткування підвищеної небезпеки з подальшою передачею устаткування на баланс замовника та введенням в експлуатацію за його технологічним призначенням.
Просимо привести тендерну документацію в цій частині у відповідність чинному законодавству України шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо вашого звернення на рахунок того, що виконання робіт за предметом закупівлі не передбачає експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки, а саме ліфтів та газовикористовуючого обладнання, а лише монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію зазначеного устаткування підвищеної небезпеки з подальшою передачею устаткування на баланс замовника та введенням в експлуатацію за його технологічним призначенням повідомляємо наступне. Дана вимога встановлена у зв’язку із тим що під час виконання робіт з будівництва багатофункціонального спортивного комплексу та введення його в експлуатацію, підрядником буде використовуватися газовикористовуюче обладнання необхідне для виконання технологічних процесів та в будь-якому випадку будуть експлуатуватися вантажопідіймальні крани і машини, підйомники, колиски для підіймання працівників або вводитися в експлуатацію ліфти.
Дозвіл
Дата подання: 13 січня 2022 12:49
Дата відповіді: 14 січня 2022 15:53
Шановний Замовник!
ПП.11 п.1 р.ІІІ Тендерної документації, передбачено надання у складі пропозиції сканкопію з оригіналу або копії дозволу Держгірпромнагляду (чи Держпраці) відповідно до вказаних Замовником видів робіт. Однак, деякі види робіт, які потребує Замовник у Дозволі, не мають відношення до виконання робіт по предмету закупівлі, а саме: експлуатація устаткування підвищеної небезпеки. Відповідно до чинного законодавства України, для того щоб мати Дозвіл на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки, відповідне обладнання має знаходитися на стаціонарному об’єкті у власності або в оперативному керуванні, оскільки відповідне обладнання є стаціонарним та знаходиться за конкретною адресою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо вашого звернення на рахунок того що деякі види робіт, які потребує Замовник у Дозволі, не мають відношення до виконання робіт по предмету закупівлі, а саме: експлуатація устаткування підвищеної небезпеки та для того щоб мати Дозвіл на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки, відповідне обладнання має знаходитися на стаціонарному об’єкті у власності або в оперативному керуванні, оскільки відповідне обладнання є стаціонарним та знаходиться за конкретною адресою повідомляємо наступне. Під час виконання робіт з будівництва багатофункціонального спортивного комплексу та введення його в експлуатацію та враховуючи функціональне призначення об’єкту, специфіку використання, підрядником в будь-якому випадку буде використовуватися устаткування підвищеної небезпеки, а також вказане обладнання буде знаходитися на об’єкті до завершення виконання робіт та введення в експлуатацію.
Кошторис
Дата подання: 15 січня 2022 22:14
Дата відповіді: 18 січня 2022 17:15
Пунктом 4 частини шостої розділу ІІІ тендерної документації вимагається, що ціна тендерної пропозиції учасника щодо проведення робіт згідно предмету закупівлі повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ, ГОСТ, Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерством розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 № 281 та чинних нормативних актів.
Пунктом 1 частини шостої розділу ІІІ тендерної документації вимагається, що інформація про відповідність запропонованих учасником робіт технічним, якісним та кількісним вимогам предмету закупівлі повинна бути підтверджена шляхом подання в складі тендерної пропозиції наступних документів, а саме зведеного кошторисного розрахунку (повинен містити витрати на технічний нагляд (глава 10); авторський нагляд (глава 12); витрати на проходження експертизи проектної документації; інші витрати) – надається без зазначення вартісних показників.
Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерством розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 № 281 надання зведеного кошторисного розрахунку, що містить витрати на технічний нагляд (глава 10) та авторський нагляд (глава 12) є неможливим через те, що на данний час відсутня затверджена у відповідному порядку проектна документація.
Також, частиною другою розділу V тендерної документації вимагається, що ціна пропозиції учасника повинна включати: вартість розробки проектної документації; витрати на проходження експертизи проектної документації та отримання позитивного експертного звіту; вартість робіт за предметом закупівлі; вартість послуг на здійснення авторського нагляду; ціна пропозиції не повинна включати вартість послуг з технічного нагляду, що протирічить положенню пункту 1 частини шостої розділу ІІІ тендерної документації.
Просимо взяти до уваги вказані невідповідності та викласти вищевказані положення тендерної документації у новій редакції, що передбачатиме надання документів відносно відповідності запропонованих учасником робіт технічним, якісним та кількісним вимогам предмету закупівлі відповідно специфіки предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Управління розвитку спорту та фізичної культури Тернопільської міської ради висловлює Вам свою повагу та повідомляє наступне.
Пунктом 4 частини шостої розділу ІІІ тендерної документації вимагається, що ціна тендерної пропозиції учасника щодо проведення робіт згідно предмету закупівлі повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ, ГОСТ, Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерством розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 № 281 та чинних нормативних актів. Пунктом 1 частини шостої розділу ІІІ тендерної документації вимагається, що інформація про відповідність запропонованих учасником робіт технічним, якісним та кількісним вимогам предмету закупівлі повинна бути підтверджена шляхом подання в складі тендерної пропозиції наступних документів, а саме зведеного кошторисного розрахунку (повинен містити витрати на технічний нагляд (глава 10); авторський нагляд (глава 12); витрати на проходження експертизи проектної документації; інші витрати) – надається без зазначення вартісних показників. Відповідно до пункту 4.32 Настанови з визначення вартості будівництва до глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» зведеного кошторисного розрахунку окремими рядками включаються кошти на:
1) утримання служби замовника в розмірі, який складає до 1 % від підсумку глав 1 - 9;
2) здійснення технічного нагляду в розмірі, який складає до 1,5 % від підсумку глав 1 – 9.
Оскільки закупівля оголошена на роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації та оголошена відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», при подані своєї тендерної пропозиції учасники не зазначають вартісні показники. А отже, зазначається лише інформація про включення витрат на технічний нагляд (глава 10); авторський нагляд (глава 12); витрат на проходження експертизи проектної документації; інших витрат.
Загальна вартість тендерної пропозиції повинна включати: вартість розробки проектної документації; витрати на проходження експертизи проектної документації та отримання позитивного експертного звіту; вартість робіт за предметом закупівлі; вартість послуг на здійснення авторського нагляду.
Пунктом 4 частини шостої розділу ІІІ тендерної документації вимагається, що ціна тендерної пропозиції учасника щодо проведення робіт згідно предмету закупівлі повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ, ГОСТ, Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерством розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 № 281 та чинних нормативних актів. Пунктом 1 частини шостої розділу ІІІ тендерної документації вимагається, що інформація про відповідність запропонованих учасником робіт технічним, якісним та кількісним вимогам предмету закупівлі повинна бути підтверджена шляхом подання в складі тендерної пропозиції наступних документів, а саме зведеного кошторисного розрахунку (повинен містити витрати на технічний нагляд (глава 10); авторський нагляд (глава 12); витрати на проходження експертизи проектної документації; інші витрати) – надається без зазначення вартісних показників. Відповідно до пункту 4.32 Настанови з визначення вартості будівництва до глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» зведеного кошторисного розрахунку окремими рядками включаються кошти на:
1) утримання служби замовника в розмірі, який складає до 1 % від підсумку глав 1 - 9;
2) здійснення технічного нагляду в розмірі, який складає до 1,5 % від підсумку глав 1 – 9.
Оскільки закупівля оголошена на роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації та оголошена відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», при подані своєї тендерної пропозиції учасники не зазначають вартісні показники. А отже, зазначається лише інформація про включення витрат на технічний нагляд (глава 10); авторський нагляд (глава 12); витрат на проходження експертизи проектної документації; інших витрат.
Загальна вартість тендерної пропозиції повинна включати: вартість розробки проектної документації; витрати на проходження експертизи проектної документації та отримання позитивного експертного звіту; вартість робіт за предметом закупівлі; вартість послуг на здійснення авторського нагляду.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 лютого 2022
Найменування: | Управління розвитку спорту та фізичної культури Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43459128 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область обл., м. Тернопіль, б-р Тараса Шевченка, буд. 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "БК КБР" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
КОНСОРЦІУМ "ПРОМПРОЕКТБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
25 лютого 2022 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій