Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, (НК 024:2019 37645 – система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення цифрова, за кодом УКТЗЕД 9022 – Апарат рентгенівський діагностичний стаціонарний) - Система рентгенівська цифрова радіографічна Ecoview 9 Plus
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2021-12-24-017391-c afbbf9e2679d4e99ad0098c99fe51ded
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Тарасюк

+380663698387 volbuhuoz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони здоров'я Волинської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23254447
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Степана Бандери,5
Контактна особа: Тетяна Тарасюк
+380663698387
volbuhuoz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Закупівля здійснюється для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, у відповідності до положень Закону України від 01.07.2021 № 1599-IX «Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель», пункту 3-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», п. 71 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України, Постанов Кабінету Міністрів України від 20.03.2020р. № 224 «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість», згідно яких, тимчасово, на період, що закінчується останнім календарним днем місяця, в якому завершується дія карантину, встановленого на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), звільнено від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та/або операції з постачання на митній території України товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19)
НК 024:2019: 37645 «Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова», код згідно з УКТЗЕД: 9022 - Апарат рентгенівський діагностичний.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Система рентгенівська цифрова радіографічна Ecoview 9 Plus
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець вносить оплату по Договору відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 року, постанов КМУ № 1070 від 04.12.2019 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та № 641 від 22.07.2020 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Постачальника в органах Державної казначейської служби, у розмірі 100% від Загальної суми Договору, що складає 10000 000,00 грн. (десять мільйонів гривень 00 копійок) без ПДВ, як авансовий платіж не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дня підписання даного Договору. . Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

24 грудня 2021 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАТАНМЕД"
#34494612
Переможець 10 000 000,00
UAH
24 грудня 2021 17:43

Документи

24 грудня 2021 17:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2022 15:13
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2022 15:04
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
31 січня 2022 15:03
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 17:18
дод угод № 3 від 30.12.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 17:15
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 16:51
додатк угода №2 від 29.12.2021.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 16:50
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 19:06
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 19:05
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 17:45
договір 1.pdf укладений
24 грудня 2021 17:44

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 грудня 2021 22:19
10 000 000,00 UAH UA578201720344201017111006829
Управління охорони здоров'я ВОДА
UA178201720355389117000008406
ТзОВ " ІЛАТАНМЕД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 10 000 000,00
UAH