Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Сумської міської ради "Електроавтотранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328540 |
Місцезнаходження: | 40007, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Харківська, буд. 113 |
Контактна особа: |
Наталія Миколенко +380542700975 stu_zakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 грудня 2021 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2022 23:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2022 12:51 |
Очікувана вартість: | 4 070 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 грудня 2021 15:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 грудня 2021 15:34 |
Додаток 2 тд спг.docx | |
24 грудня 2021 15:34 |
ТД (2022 р) стиснений природний газ.doc | |
24 грудня 2021 15:34 |
Т Д 2022 газ .pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-30-000029 ● b049c6ae382a455fb7f20ddd730413ca
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2022 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.09.2022
№ 45-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.09.2022 №45-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
15. UA-2021-12-24-015071-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-03 10:26:31
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Газове паливо» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-24-015071-c) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-06 07:49:57
Відповідь
Після вивчення вашого питання надаємо пояснення.
На початку грудня 2021 року підприємство виклало закупівлю Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-12-01-013797-c, яка не відбулась по причині відсутності учасників. Після аналізу ринку було визначено, відбувся черговий ріст ціни.
Профільними службами підприємства було вивчено ринок поставки газу (метену) та визначено, що починаючи з травня 2021 року спостерігалося стабільне підвищення ціни на стиснений природний газ (метан) по всій території України через постійне збільшення закупівельної ціни вартості природного газу на біржі.
В кінці грудня 2021 року середньоринкова ціна на стиснений природний газ (метан) на території міста Суми збільшилася більш ніж на 22% у порівнянні із листопадом й становила більше 50,00 грн.
Відповідно до листа Мінекономрозвитку України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 уповноважений орган вказує на те, що при визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховувати, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Тобто для того, аби сформувати очікувану вартість, замовникові необхідно знати чотири речі: що йому необхідно купити, скільки необхідно купити, скільки коштів замовник може витратити на таку закупівлю, якою є середньоринкова ціна товару/роботи/послуги.
У зв’язку з чим було запропоновано визначити ціноутворення з можливим невеликим коливанням на біржі, адже був прецедент на підприємстві коли за період подачі пропозицій відбувалося значне коливання ціни, що унеможливлювало участь у тендері, тому тендер виставлявся по ціні 55 грн. за м3, що лише приблизно на 10 відсотків більше ніж середньо ринкова ціна кінця грудня, а тендер виставлявся по потребам на 2022 рік.
Стосовно умови: Учасник повинен забезпечити поставку замовленого обсягу Газове паливо (стиснений природний газ (метан) з використанням смарт-карток, паливних карток, або заправних відомостей - для розширення кола учасників та недискримінації по технічним умовам заправки наданно можливість способу обліку вище зазначеними, способами. Було проведено аналіз ринку та виявлено, що в регіоні є дані види обліку спожитого товару.
Так як випуск в рейс автобусів став би неможливим без можливості здійснення заправки тому було вирішено для виконання якісного, безпечного та безперебійного перевезення населення (пасажирів) Сумської територіальної громади визначити характеристик запропоновані в настановах та методиках.
Звертаємо увагу, на автобусах типу А092G встановлені двигуни моделі 4HV1 виробництва фірми ISUZU, Японія, які працюють на стисненому природному газі метані (надалі СПГ). Згідно настанови щодо експлуатування автобуса типу А092G, п.10.3, використання неякісного СПГ може привести до несправності компонентів паливної системи автобуса. Рекомендований до використання СПГ вказаний в хіммотологічній карті А092-0000010 ДХК автобуса і він повинен відповідати ДСТУ ГОСТ 27577:2005.
Норма витрат СПГ для автобуса типу А092G визначено відповідно наказу міністерства транспорту України ”Про затвердження Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті” від 10.02.1998 року №43 і затверджено наказом по підприємству від 03.01.2017 року №03/1 і становить 27.5м³/100 км. Кількість споживання СПГ у 2022 році визначена виходячи з плануємого пробігу цих автобусів та двох контактних машин, які по характеристикам повинні заправлятися аналогічним видом пального, на рік та з урахуванням цієї норми.
Умови щодо відстані до АГНКС визначені з наступних причин : по перше чим менше відстань до заправки тим менше витратрачається газового пального на шлях до станції та назад на рейс, економить, грошові витрати на рік по договору для однієї заправки чотирьох автобусів (щоденно). По друге чи менша відстань тим більша економія часу на шлях транспорту.
Вимога: У разі, якщо у формі, наведеній у додатку 3.1 до тендерної документації АГНКС буде зазначена як партнерська, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції у сканованому вигляді (у форматі PDF) документальне підтвердження у вигляді копій договорів на користування та /або оренду вказаних АГНКС з їх власниками – надає можливість обирати та оцінювати більш надійного учасника, в якого наявні всі необхідні документи, що дає можливість стабільної заправки на наступний рік.
Наступні три вимоги надають можливість підтвердження якості поставленого товару та гарантії захисту довкілля під час діяльності АГНКС 1) Скановану копію декларації (в тому числі декларації про відповідність), або протоколу (у тому числі протоколу випробувань), або звіту, або висновку, або свідоцтва, або сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності) або будь-якого іншого документу про відповідність, що передбачений Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
2) Скановану копію з оригіналу сертифікату відповідності до ГОСТ, ДСТУ, технічним умовам, чи іншому нормативному документу чи технічному регламенту, якщо товар, що є предметом закупівлі, підлягає сертифікації.
3)Документи щодо необхідності застосування учасником заходів із захисту довкілля: довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, про обов’язок Учасником дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при постачанні товарів (наданні послуг, виконанні робіт), що є предметом закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Підприємство виконало приписа висновку Державною аудиторською службою України Північного офісу Держаудитслужби управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, здійснило заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку. Направило листа з проектом Додаткової угоди до договору поставки від 28.01.2022 № 32 після підписання якої в системі буде зроблено звіт про розірвання договору та буде зроблено звіт по самій процедурі.
2022-10-25 10:00:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником порушення усунуто шляхом укладення додаткової угоди на розірвання договору про закупівлю.
2022-11-08 16:33:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2022 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕТЛАЙТ ЕНЕРДЖІ" |
4 033 000,00
UAH з ПДВ
|
4 033 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" |
4 062 600,00
UAH з ПДВ
|
4 062 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕТЛАЙТ ЕНЕРДЖІ" #42898781 |
Переможець |
4 033 000,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2022 09:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2022 13:59
|
ду №2 д32.pdf | укладений |
08 листопада 2022 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 13:21
|
договір 32.pdf | укладений |
28 січня 2022 13:20
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 січня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
2 205 594,02
UAH (в тому числі ПДВ 367 599,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Для усунення виявлених порушень, згідно висновку за результатами моніторингу, проведеного Державною аудиторською службою України Північного офісу Держаудитслужби управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області розпочатого відповідно до наказу 30.09.2022 № 45-З «Про початок моніторингу процедур закупівель» |