Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплова енергія
Очікувана вартість
536 224,23 UAH
UA-2021-12-24-013040-c 38156a75b3c24ed4971b8274031b8422
Переговорна процедура (скорочена)    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панасенко Сергій Анатолійович

+380675830947 dszn@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціального захисту населення Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41336065
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, просп. Миру, 70
Контактна особа: Панасенко Сергій Анатолійович
+380675830947
dszn@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
До будівель закладу розташованих за адресами: пр. Металургів, 35, вул. Чукаріна, 17, пр. Миру, 77, пр. Перемоги, 16, вул. Українського Козацтва, 51 підведено мережі для надан-ня постачання теплової енергії, які є власністю виключно ККП «Маріупольтепломережа», альтернатива надання послуг іншим постачальником відсутня з технічних причин. Відповідно до Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 № 1682-III та Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних моно-полій», комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради «Маріуполь-тепломережа» включено до Зведеного переліку суб’єктів природних монополій Донецької області на ринку транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами (перелік розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua). Враховуючи вищезазначені обставини, департамент має всі підстави для застосування процедури закупівлі відповідно до положень п 2. ч. 2 cт. 40 «якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: зокрема відсутність конкуренції з технічних причин». Відповідно до положень ч. 7 ст. 40, Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 5 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначе-них п. 3 ч. 2 статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 грудня 2021 14:55
Оскарження наміру укласти договір: 30 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


окремо розташовані будівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
136.29 Гкал
Теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Металургів, 35, пр. Миру, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09323000-9 — Централізоване опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

24 грудня 2021 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-07-000017 ● cfbddfecb6184bfab04acfde16075436
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2022 16:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

04.02.2022 № 72

Дніпро



Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.






Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Ігор БЄЛІК

Витяг з Додатку
до наказу від 04.02.2022
№ 72

3. Департамент соціального захисту населення Маріупольської міської ради UA-2021-12-24-013040-c 24.12.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

порушення усунуті

2022-02-11 11:11:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 лютого 2022
Кінцевий строк оскарження: 23 лютого 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто

2022-02-11 13:31:48

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ККП Маріупольської міської ради "МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА"
#337602705814
Переможець 536 224,23
UAH з ПДВ
24 грудня 2021 14:55

Документи

24 грудня 2021 14:55
Електронний підпис
24 грудня 2021 14:53
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2021 14:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ККП Маріупольської міської ради "МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА"
#337602705814
536 224,23
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 грудня 2021 14:55
Електронний підпис
24 грудня 2021 14:53
повідомлення

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 08 лютого 2022 10:14
Кінець періоду оскарження: 19 лютого 2022 00:00
Дата відміни: 08 лютого 2022 10:14
Причина відміни: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій)
Коментар щодо відміни: Договір не підписано з переможцем у строки передбачені законодавством.
Документи:
08 лютого 2022 10:14
Електронний підпис
08 лютого 2022 10:13
протокол