Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з пересилання відправлень (ДК 021:2015 64110000-0 Поштові послуги)
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2021-12-24-012361-c ● ba2c684c30a5431698c05168315308bb
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
24 грудня 2021
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 13559341 |
Вебсайт: | https://www.pfu.gov.ua/zt/ |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. ОЛЬЖИЧА , 7 |
Контактна особа: |
Ольга Катаранова +380934054843 zakupivli@zt.pfu.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги
Виконавець зобов'язаний надати Замовнику послугу з пересилання відправлень "Укрпошта Стандарт", у тому числі з післяплатою, а також поштові послуги: «Кур’єрська доставка» та «Масовий кур’єрський забір або доставка». Якість послуг повина відповідати Правилам надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 р. №270 та Закону України «Про поштовий зв’язок».
Відповідно до частини третьої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до частини третьої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Послуги з пересилання відправлень. ДК 021:2015 64112000-4 Поштові послуги з доставки письмової кореспонденції (Джерело фінансування закупівлі: Бюджет Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10000, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Короленка, 4; вул. Чуднівська, 105; вул. Київська, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник оплачує Послуги в національній валюті гривні шляхом перерахування попередньої оплати (авансового платежу) на вказаний в Договорі поточний рахунок відокремленого підрозділу Виконавця, у розмірі 100% ціни Послуг впродовж звітного періоду. Звітним періодом за Договором є календарний місяць. | Аванс | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
24 грудня 2021 14:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЖИТОМИРСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА" #22046132 |
Переможець |
24 000,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2021 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 14:23
|