Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з пересилання відправлень (ДК 021:2015 64110000-0 Поштові послуги)
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2021-12-24-012361-c ba2c684c30a5431698c05168315308bb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Катаранова

+380934054843 zakupivli@zt.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 13559341
Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua/zt/
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. ОЛЬЖИЧА , 7
Контактна особа: Ольга Катаранова
+380934054843
zakupivli@zt.pfu.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Виконавець зобов'язаний надати Замовнику послугу з пересилання відправлень "Укрпошта Стандарт", у тому числі з післяплатою, а також поштові послуги: «Кур’єрська доставка» та «Масовий кур’єрський забір або доставка». Якість послуг повина відповідати Правилам надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 р. №270 та Закону України «Про поштовий зв’язок».
Відповідно до частини третьої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Послуги з пересилання відправлень. ДК 021:2015 64112000-4 Поштові послуги з доставки письмової кореспонденції (Джерело фінансування закупівлі: Бюджет Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10000, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Короленка, 4; вул. Чуднівська, 105; вул. Київська, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник оплачує Послуги в національній валюті гривні шляхом перерахування попередньої оплати (авансового платежу) на вказаний в Договорі поточний рахунок відокремленого підрозділу Виконавця, у розмірі 100% ціни Послуг впродовж звітного періоду. Звітним періодом за Договором є календарний місяць. Аванс 30 Календарні 100

Тендерна документація

24 грудня 2021 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЖИТОМИРСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#22046132
Переможець 24 000,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2021 14:20

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 14:23