Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцилярські товари (а саме: Папір ксероксний ; коби,кнопки,скріпки,степлер,ручки,олівці,конверти))
Очікувана вартість
4 619,00 UAH
UA-2021-12-24-004914-a ad8c81ebb17d4401b6fc431bd4cc6bb9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чабанова Тетяна Станіславівна

+380534231130 laragline@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОЗЕЛЬЩИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ» КОЗЕЛЬЩИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01999320
Місцезнаходження: 39100, Україна , Полтавська обл., смт Козельщина, вул Монастирська 20
Контактна особа: Чабанова Тетяна Станіславівна
+380534231130
laragline@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 пачка
Ціна за одиницю: 200UAH без ПДВ
Канцилярські товари (а саме: Папір ксероксний )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт.Козельщина, вул.Монастирська,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
89 шт
Канцилярські товари (а саме: коби,кнопки,скріпки,степлер,ручки,олівці,конверти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт.Козельщина, вул.Монастирська,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

24 грудня 2021 21:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Тристан Тетяна Леонідівна
#3183606729
Переможець 4 619,00
UAH
24 грудня 2021 21:22

Документи

24 грудня 2021 21:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 21:24
договір укладений
24 грудня 2021 21:24

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Канцилярські товари (а саме: Папір ксероксний ) 10 пачка 200,00
UAH
Канцилярські товари (а саме: коби,кнопки,скріпки,степлер,ручки,олівці,конверти) 89 шт 29,42
UAH