Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт огорож контейнерів для сміття житлових будинків за адреспми: просп. Пилипа Орлика, буд.19-21
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2021-12-24-004877-b b395a1a6af0245e686cbbdc24916f688
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Крістіна

380562318457 adm44209446@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44209446
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.Пушкіна, будинок 65
Контактна особа: Анастасія Крістіна
380562318457
adm44209446@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт огорож контейнерів для сміття житлових будинків за адреспми: просп. Пилипа Орлика, буд.19-21
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Пилипа Орлика, буд.19-21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Підрядник визначає обсяги та вартість наданих послуг, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання Замовнику. Замовник протягом 5 робочих днів зобов"язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують надання послуг, або письмово обгрунтувати причини відмови від їх підписання. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

24 грудня 2021 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2021 13:04
договір № 138.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Строцтехгарант"
#40876703
Переможець 36 000,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2021 13:05

Документи

24 грудня 2021 13:05
Електронний підпис
24 грудня 2021 13:05
договір № 138.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 11:29
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 14:59
Дод.угода 1 до Дог. 138.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 14:59
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 14:56
Дод.угода 1 до Дог. 138.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 14:56
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 13:06
договір № 138.pdf укладений
24 грудня 2021 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити Ціну Договору на 291,64 грн. в т.ч. ПДВ-48,61 грн., та викласти п.3.1 Договору в наступній радакції: "3.1. Ціна Цього Договору становить 35708,36 грн. в т.ч. ПДВ-5951,39 грн." Внести зміни до Додатку до договору та викласти його в новій редакції що додається до ціє додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити Ціну договору на 291,64 грн., в т.ч. ПДВ-48,61 грн.
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 35 708,36
UAH (в тому числі ПДВ 5 951,39 UAH)